Uyumadan önceki gergin ortamdan eser kalmamıştı, kendisi de onlara katılmak istediği için arka bahçenin kapısını aralamış önce Deltasının yanına gidip sağ bacağına oturmuş, deltası onu hoşça karşılayıp dudaklarından boynuna birkaç öpücük bırakıp gitmesine izin vermişti.
Jungkook
_________________________________________Alana uzun bir süre sonra ben yokken eğitimleri başka bir baskın omega tarafından yaptırılan omegaları kontrol etmek için gelmiştim. Bu uzun süreli mola iyi gelmiş miydi emin değildim fakat liderlik yapmayı ve eğitim vermeyi özlediğimi net bir şekilde söyleyebilirdim.
Jimin ve Felix artık eğitimden ayrılmış, Jimin eğitiminin bittiği anda ise ruh eşi yoongi ile güzel bir düğün ile evlenmeye karar vermişti. Felix taraflarında ise işler biraz karışık olsa gerek Felix , Hwangı ruh eşi olarak kabul etmiyor onunla beraber dahi olmak istemiyordu.Fakat Hwang ise son 2 yıldır platonik olduğu omegaya fazlası ile kapılmıştı.
Omegaların 4 aylık bir değişimi sonrasında elimdeki en son aldıpım boy kilo verileri ile bugünki verileri karşılaştırmak için belge tutturmuş ve belgeleri alıp alandan uzaklaşmıştım. Eve kısa bir süre içeriğinde geçmiştiö şuan da daJimin benimle ve Felix ile birlikte alışverişe çıkmak istediği için ona hazırlanıyordum. Taehyung evde kendi odasında olsa gerek evde pek bir ses yoktu, dışarda işi olunca da haber verdiği için onu kontrol etmek için odasına gitmiştim.
İçeri girdiğimde odada onun tek olmadığını fark etmiş ve eğilip selam vererek yanına adımlamak için yeltenmiştim .
" Müsait değilim önemli birşey değilse çık odadan. "
Duyduğum sözler ile yine de onun yanına adımlamış bir iki adımdan sonra gelen yüksek ses ile irkilmiştim.
" Çık odamdan dedim."
Karşısında oturan kadın ve adam ellerini ağızlarına kapatıp bıyık altından gülüyorlardı ve açıkcası Taehyung'un yaptığı bu durum hem kalbimi kırmış hemde oldukça gururumu kırmıştı.
Beni bekleyen Jimin'i bekletmemek için hızlıca aşağı kata inmiş ve ceketimle çantamı alıp çıkmıştım. Son kez kapıdan çıktığımda Taehyung'un çalışma odasının camlarına bakmış ve oradan dışarıya bakan Taehyung ile eşim olacak deltanın bipolar olduğu kanısına varmıştım. Çünkü az önce bana bağırarak odasından kovan adamın, şuan camdan bana gülümseyerek el sallaması oldukça garip bir durumdu.
Jimin ile birlikte hızlıca kapı da bizi bekleyen taksiye binmiş ve Avm'ye giderken yol üstünde Felix'i de almıştık.
Jimin kendi düğünü olduğu için direkt olarak davet elbiselerinin olduğu bir mağazanın kendi için olan bölümüne ilerlerken bizde Felix ile birlikte takım elbiselere ve elbiselere bakıyorduk." Civciv bu sarı elbise sana çok yakışır hem fazla abartı da değil, alfanı baştan çıkarman için de yeterli"
" Hyung kaç kere sana o benim akşam değil diyeceğim, istemiyorum "
" Ama elbise güzel, hakkını yeme şimdi "
" Ben elbise giyersem sende elbise giyeceksin, bunu kabul edersen alırım"
" Ne kadar erkek omega olsan da elbise için şart koyuyorsun, tamam Lixie al sen bende bakacağım söz. "
Felix uzattığım sarı mini, kare yakalı ve sırt dekoltesi olan sarı elbiseyi almış ve denemek için kabinlere gitmişti . Bende verdiğim sözü tutmak için elbise bakıyordum. Renk renk sıralanmıştır olan raflarda ki elbiselerden yanlızca bir renk dikkatimi çekmişti, lacivertt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...