Merhaba 🌈
§
"Sen öyle san. O gün geldiğin de Kim Taehyung, biz sadece senin acı dolu çığlıklarını duyacağız..."
Bu sözleri sıraladıktan sonra bedeni bir sis bulutuna dönüp yok olmuştu, gece mavisi saçlı gencin. Ardından Taehyung beni kanatları arasına aldığı gibi evime ışınlamıştı. Ve her zamanki gibi kendisi de yok olmuştu.
Bana zarar vermek isteyenler vardı. Ama anlamadığım şey, neden? Bunu neden yapıyorlardı? Ya gerçekten de bir reenkarnasyon yaşıyorsam?
Önce ki hayat...
Önce ki hayat denilen şeye inanmak benim için uçuk bir nokta olsa da, gördüğüm iblislerden sonra, bu artık pek te imkansız gelmiyordu gözüme.
Ama öyle bir şey mümkün olsa dahi, önce ki hayatımda ne yapmış olabilirim ki bütün bunlar başıma geliyor, beni rahat bırakmıyordu?
Herşeye rağmen, güçlü olmak zorundayım, Jimin ve kendim için.
Anlaşılan bir süre daha, Taehyung dışında varlıklar görecektim. Bu yüzden büyü konusunda kendimi geliştirmeliydim, korumak için.Tavanla olan bakışmamı bölerek derin bir nefes almış, yataktan kalkarak çalışma masama oturdum. Büyü kitabını ellerimin arasına alıp, sayfalarını açtım.
Muffliato:
Bu büyü, bir lanettir. Kulak çınlatma laneti olarak bilinir. Bu çınlama sesi o kadar güçlüdür ki, lanetlenen kişi kendini öldürmek ister.
Oldukça korkunç bir büyü! Bunu kimsenin üzerinde denemek istemezdim...
İmperio:
İmperio Sihir Bakanlığı tarafından yasaklanmış lanetlerden biridir. Affedilmeyen üç lanetten biridir. Bu laneti uygulana kişi, Azkaban'a atılır. Lanet kişinin üzerine bir uyuşturma etkisi yaratır. Kişinin beyni işlevini yok eder. Düşünmeyi engelleyen bu lanet sadece büyüyü yapan kişiye itaat edilmesine yardımcı olur.
Sonradan büyüyü çekme gibi bir şey varsa, gayet güzel ve etkili bir büyüydü İmperio.
Benden izinsiz heraket etmeye başlayan sayfalar, ve ılık bir nefes... Kim Taehyung buradaydı. Görünmez bir el tarafından çevirilen sayfalara göz gezdirmeye çalışsam da hızına yetişmek mümkün değildi.
Onu artık hissedemiyordum...
Buraya ne ara geldi, ne zamandan beri buradaydı hiç bir fikrim yok.
"Seni artık hissedemiyorum."
Kırık çıkan sesim aramızda dağılıp giderken, hüzünlenmiştim. Neden bilmiyorum ama onu hissetmek, sanırım daha iyiydi.
Cevap vermedi, sadece çevirilen beyaz sayfalar, yüzüme çarpan ılık bir nefes.
Bir kaç sayfa daha çevirdikten sonra, durmuştu. Açtığı sayfayı okumadan önce derin bir nefes alarak sesli okumaya başladım."Expelliarmus: Düello büyülerinden biridir. Büyü, bordoya kaçık kırmızı ve şimşeğimsi bir ışık huzmesi çıkarır ve yapıldığı kişiyi silahsızlandırmaya yöneliktir. Genellikle, karşıdaki kişinin asasını elinden fırlatmaya yarar."
"Benim üzerimde denemeye ne dersin, Jeon?" Saatler sonra kalın ve boğuk sesini tekrar duydum.
"Ama senin âsa kullanmana gerek yok ki?"
O bir iblisti, âsaya ihtiyacı yoktu ki, âsası da zaten yoktu, galiba...
Şuan nerede ve nasıl bir pozisyonda bilmiyorum, en çokta artık hissedememek zoruma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aster's Second Life|Taegguk
Fanfictie"Paralel evrende ki bir büyücü yaptığı bir hata sonucu infazına karar verilir fakat, Tanrı'lar onu insanların yaşam sürdüğü dünyada tekrar doğmasını sağlarlar, hiç bir şey hatırlamadan. Kısacası; ikinci bir hayat vermişlerdir kendisine..." - Hikâye...