Aster'in âsası|11

120 17 39
                                    

Merhabalarr

Önemli okuyun! 👇🏻

Bu bölümü okurken kafanız karışmasın diye bir açıklamada bulunucam. Bölüm paralel evrende geçecek, biliyorsunuz ki taekook paralel evrende sevgili ama benim bu bölümde anlatacağım kısım da henüz sevgili değiller. Okurken 'bunlar paralel evrende sevgili değil miydi ya' dememeniz için bu açıklamayı yapıyorum çünkü anlatacağım kısım sevgili olmadan önce... (⁠*⁠˘⁠︶⁠˘⁠*⁠)⁠.⁠。⁠*⁠♡

§

İksirlerin ve daha nice büyüler için hazırlık yapan büyücü, elinde ki iksir şişesini havaya kaldırıp salamasıyla istediği kıvama gelen sıvı dudaklarında küçük bir gülümsemeye sebep olmuştu.
Şişeyi diğer iksirlerin yanına, rafa koyarak küçük kafesinde kasaya geçerek, gelen müşterisinin ödemesini aldı.

"Aster kahvelerin gerçekten harika. Sanırım bir daha başka yerde içmemeyeceğim."

Dedi düzenli müşterisi olan Alfa Seo.
Aster gelen iltifat karşısında kibirlice gülerek, Seo'nun uzattığı paranın üstünü geri verdi.

"Biliyorum..." Dedi hiç bir şekilde mütevazı olmadan.

"Her zaman bu kadar asi misindir?"

Alfa Seo, Aster ile uzan zamandır flört etmeye çalışan sadece bir kaç kişiden biriydi. Aster'in dudakları kıvrılırken, karşısında ki Alfaya cevap vermeye tenezzül etmedi.

O sırada kapıdan gelen çan sesiyle, gözlerini kafesinden içeriye girmek üzere olan iblise çevirdi. Nefret ettiği iblis...

Onun burada ne işi olduğunu sormak adına Seo'yu geride bırakarak, iblisin yanına vardı bir kaç adımda.

"Hanemden içeriye hangi cüretle girersin?"

Aster sadece karşısında ki iblisten değil, bütün iblislerden nefret ediyordu. Hatta elinde olsaydı bir büyüyle paralel evrende ki iblisleri yok ederdi. Ama maalesef ki bu imkânsızdı ve onun için sadece beyin nörolarında kalmaya devam eden bir hayal olacaktı...

İblisin siyah kanatları görünmez iken, bütün endamıyla genç büyücünün karşısında dursa da, her zaman ona karşı olan dik kafalılığına hayran kalacaktı. Çünkü ona karşı gelen tek kişiydi, bu dünya da ki tek varlık.

"Meşhur kahveni içmeye geldim?"

Kalın sesi aralarında dağılıp giderken, Aster baş parmağını iblisin göğsüne koyarak ittirdi.

"Defol buradan, lanet olasıca."

Dişleri arasında konuşarak, parmağını bastırdığı göğüsten çekti. İblisin dudakları alayla kıvrılırken, gözlerini Aster'in ela gözlerine çıkarmış, uzun uzun bakarak hasret gidermişti.

"Pekâlâ, kahveni vermiyorsan, yorgunluk için yaptığın iksirden ver. İhtiyacım var."

Aster aynı zamanda hekim olan bir büyücüydü. Bu yüzden kafesinde müşterileri için iksirler yapardı.

Büyücü gözlerini devirerek, iblisin tamamen başından savmak için sinsice gülümseyip iksirini almak için kafesinin arka tarafına doğru yürümeye başladı.

'sen şimdi görürsün' diye kendi kendine fısıldayarak, raflara göz gezdirip, eline aldığı enerji sömürücü iksirle iblisin yanına geri dönerek iksiri eline doğru uzattı.
Bu iksir iblis Kim Taehyung'un daha çok yorulmasına sebep olacaktı...

Aster's Second Life|TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin