Aşk'tan da öte|13

119 14 75
                                    

Selam bebekler, öncellikle şimdi şöyle düşünüyor olabilirsiniz, Jeongguk Aster olduğunu öğrendi ama düzgün bir şey göremedik? Evet ama jk hala inanmıyor neden diyeceksiniz çünkü; siz olsaydınız bir kitap tarafında 'önce ki hayatınız ve bir büyücü' olduğunuzu öğreniyorsunuz? Yani açıkçası ben olsam inanmazdım :)

Ve tk paralel evrende öpüştükten sonra sevgili oluyor, merak etmeyin djbxjdbx

§

Büyü kitabında ki okuduğum yazılardan sonra bir daha o sayfaları açıp okumak istememiştim çünkü, kandırılmış hissediyordum. Bütün bunların bir yalandan ibaret olduğunu varsayıyorum.

Reenkarnasyon gerçek olsaydı, sadece ben yaşamış olamam değil mi? Ya da bu Tanrı tarafından bana verilen bir nimet miydi? Bu gerçekten saçma ve kötü bir fikir.

Paralel evren nasıl bir yerdi acaba? Çok merak ediyordum ve oraya gitmek için o kadar sabırsızdım ki... Jimin'i çok özlemiştim. Ne zaman görecektim arkadaşımı? Onun gitmesi üzerinde neredeyse 2. Yıla yaklaşıyorduk. Ve bu istemsizce umudumu yitirmeme sebep oluyordu.

Taehyung, hiç bir şekilde bana yardım etmek istemiyor. Sanki Jimin'in oradan gelmesini istemiyor gibi.

Jimin bir yandan, bir de benimle uğraşan varlıklar çıka gelmişti. Hangi biriyle uğraşacaktım? Teklif ettikleri şey, kimin yararına? Benim olmadığı kesin. O aptal iblis, Taehyung'a aşık diye ben ölecektim belki de. Sırf Taehyung'la birlikte olmak için, beni öldürmek istedi.

Ah bir de anlattığı saçmalıklar vardı; Taehyung'tan uzak durursam, bana zarar vermeyeceklermiş, hah.

Jimin'i kurtarmak için bir yol vardı, o da portaldan geçmek. Sorun boyutlar arası kapıyı açmakta değildi, ki bunu zaten başarmıştım. Asıl sorun oradan geçemiyor olmam. Denemem hüsranla sonuçtanmıştı. Parmaklarımı elektrik çarpmış gibiydi, o an gerçekten çok korkmuştum.

Büyü kitabında; paralel evrende kovulan kişilerin portaldan geçemeyeceği yazıyordu. Bu ihtimal benim üzerimden sıfır olduğuna göre, ben niye geçemiyordum?

Kafam soruları cevapsız kalan o kadar soru işareti vardı ki...

Şimdi ise bazı soruların cevabını bulmak için Jimin'in büyü kitabını bulduğu kütüphanenin önündeydim, tekrardan. Jimin'in gidişi üzerine koşa koşa buraya gelmiştim. Büyü kitabına benzer bir şeyler aradım. Günlerim bu kütüphanenin ahşap sandalyelerinde uykulayarak geçmişti. Bir sonuca vardığımı söylememem, tekrardan buraya gelmemin sebebi ise yine bir şeyler bulma umuduyla.

İlk geldiğim zaman; bulmuştum. Taehyung'u bulmuştum. Onunla burada karşılaşmıştım. Anılar gözlerimin önüne gelirken, yutkunamadan edemedim.

(1.5 yıl önce)

Kapıyı sertçe açıp içeri girdi hızla Jeongguk. Dolu gözlerini kırpıştırarak kütüphanenin raflarına önüne gelip, eline aldığı kitaplarla masaya oturarak eliyle gözlerini silip burnunu hırsla çekip, eline kalın kitabı alarak kapağını açıp okumaya başladı.

"Jeongguk, bu halin ne?"

Jeongguk başını kaldırıp buranın sahibi olan Yoana'a bakıp sandalyede kalktı.

"Yoana, J-jimin..."

Orta yaşlı kadın kaşlarını çatarak, genç çocuğun dolu dolu olan gözlerine bakıp devam etmesini bekledi.

"Jimin buradan bir kitap almıştı. Böyle değişik bir kitap, yani şey fantastik? Sanırım... Ona benzer bir şeyler var mı?"

Kadın pek anladığı söylenemezse de samimice gülümseyip bir elini Jeongguk'un omuzuna koyup onu rahatlatmaya çalıştı.

Aster's Second Life|TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin