Devil and Devil|4

164 27 36
                                    

Öncelikle beni emojilere alıştıran arkadaşa buradan selam 👋
Emoji sevmezdm önceden hatta kulanmazdm ne oldu bana 😭sjbzishajzh

Merhaba, sizce hikaye nasıl gidiyor?

Bölümler kısa mı?

Bu arada ficte kullanacağım büyüler Harry Potter'dan olacaktır, haberiniz olsun canlar

🌺

_

Gözlerimi sıkıca kapattım ve bir kaç saniye sonra açtığım da evimin salonunda tek başıma duruyordum. Etrafımda bir tur atarak küçük salonuma göz gezdirdim. Buradaydı, göremesemde.

Gömleğimin altına koyduğum âsayı çıkardım. Siyah ve kahverengi karışımıydı. Sade. Karşılıklı tekli koltuğa oturup gelişi güzel yayıldım.

Taehyung karşımdaydı. Onu göremiyordum ama şuan karşılıklı oturuyorduk. Ne kadar da tuhaf bir an. Derin bir nefes alarak elimde ki âsayı inceledim. Büyü kitabında bir sürü farklı âsa vardı. Benim elimde ki en basitiydi sanırım.

"Aster'in âsasını vermeyi tercih ederdim lakin, şimdilik hak etmiyorsun."

Dudaklarımdan bir hah nidası çıkarken başımı olumlu anlamda salladım.

"Başkasının değil, kendime ait bir âsa olmasını tercih ederdim." Dedim. 'Tercih ederim' kelimesinin üstüne basarak.

Kahkaha atmasıyla, elimde ki âsayı sıktım. Ondan kessinlikle nefret ediyordum.

"İblisin gıcığı da çekilmiyormuş." Hala karşımda ki varlığın iblis olduğu gerçeği tuhaf ve inandırıcı gelmiyor olsada onu görmüştüm, simsiyah kanatları ile.

Kahkahası dediğim kelimelerle aniden kesildi.

"Bakıyorum da, korkunu çabuk atlattın..."

Omuzumu silkerek yerimde kıpırdadım.
Bedenini görmüyordum en azından. Bu beni hem daha iyi hissettiriyor hem de cesurca davranmama sebep oluyordu.

Aklımın bir yanı hala Elisa'daydı. Uyandı mı, ne olmuştu? Deli gibi merak ediyorum. İblis hafızasını silmişmiydi acaba?

"Elisa'ya ne olacak?" Dedim boğazımı temizleyerek. Çekinerek sormuştum çünkü eğer Elisa'ya bir şey olursa benim yüzümden olacaktı. İblisin beni uyarmasına rağmen inat edip gitmiştim partiye ve olan şeyler tam bir kabustu. Bana bir yıldır musallat olan varlığın bir şeytan olduğunu öğreniyordum...

Sahi, ben gerçekten tam bir aptalım.

"Merak mı ettin sevgilini?"

Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp ezerken, yutkundum. Evet dersem hiç iyi şeyler olmayacak gibi bir ses tonuyla söylemişti.

Ama ben akıllanır mıydım?

"Evet, merak ettim. Sevgilimi. Zarar görmesini istemiyorum."

Kulağımın hemen arkasından gelen nefes sesi ile koltuktan kalkacağım sırada görünmez olan iki el tarafından omuzumdan tutalarak geri oturtuldum.
Başımı arkaya çevirmek istesem de izin vermedi. Elleri hala omuzumda dururken nefesi kulağımı okşuyordu.

"O halde sevgilinle vedalaşman gerekecek."

"Ne saçmalıyorsun!?"

Koltuğun kenarını sıkarken bağırmıştım. Elisa'ya bir şey yapamazdı. Benim yüzümden birine zarar veremezdi. Vermemeliydi.

"Şimdi diyeceklerimi uygulamazsan, olacakları söylüyorum Jeon."

Başımı hızlıca olumlu anlamda salladım.

Aster's Second Life|TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin