Diğer yarım|10

93 15 44
                                    

"Acele etmeliyiz! Bitir artık şu lanet olasıca kitabı."

Genç büyücü arkadaşının endişe ve korku dolu bakışlarına göz devirerek, son sözlerini eklediği kitabının kapağını kapatarak oturduğu sandalyeden kalktı.

"Bunu Taehyung'a ver."

Asice bakışları arkadaşına tutunurken, zavallı genç çocuk duyduğu isimle, endişesi daha çok artmıştı.

"O iblisin yanına asla gitmem!"

Genç büyücü, arkadaşının elini kendine çekip avucunu açarak, kitabını elleri arasına bıraktı.

"İnan hiç sırası değil! Bu kitabı Taehyung'a veriyorsun. Sana hiç bir şey yapmayacak, arkadaşım olduğunu biliyor."

"Evet beni yılan dolusu odaya kapatırken de arkadaşın olduğumu gayet biliyordu..."

Hüzünlü ve korkak sesi genç büyücüyü bıktırırken, elini arkadaşının omuzuna koyarak sıktı.

"Hak etmiştin, sırf Taehyung beni kıskansın diye benden hoşlanan o aptal vampiri yanıma getirmeseydin, bunlar olmazdı."

"Of tamam Aster. Peki bu kitaba neler yazdın ve neden Taehyung'a götürüyorum?"

"Sadece önemli olduğunu bil, ben gittikten sonra-"

"Hey kim var orada!?"

Tıklanan kapıyla iki gencinden hızlanan kalp atışları ile, Aster arkadaşının kolundan tutuğu gibi görünmezlik büyüsünü yaparak, içeriye giren melez alfanın onları görmesini engelledi.

Hiç bir tehlike olmadığına ikna olan alfa ahşap odaya göz gezdirdikten sonra, odadan çıkmıştı.

"Keşke buraya gelmeseydik."

"Sihirli kalem sadece burada vardı ve bu kitabı da sihirli kalemle yazmam gerekiyordu."

§

Birazdan yazacağım satırlar senin için, sevgili'm Taehyung; ne olursa olsun, yanıma geldiğinde bana kendini hatırlat, bu imkansız olsa bile sadece dene. Sana verdiğim his taşı kolyesi; her an yanıma geldiğin de seni hissetmek için. Bu yüzden o kolyenin zarar görmesini engelle olur mu? Çünkü ona bir şey olursa seni asla hissedemeyebilirim. Eminim ki senin bana olan aşkın herşeyden daha güçlü. Paralel evrene tekrar döneceğim, bundan emin olabilirsin...

Aster'in ikinci hayatı...

Okuduğum satırlar, birbir beynimi işgal ederken girdiğim transtan çıkmak adına kafamı iki yana salladım. Bu yazılanlar, Aster, Taehyung, ben...

İnanmak istemiyordum. Taehyung'un her seferinde bana Aster demesi, bu yüzden...

Çünkü ben, hayır devamını getirmek istemiyorum. Bu satırlar gerçek olamazdı, değil mi?

Benim hayatım bir yalandan ibaret olmuş olamaz, hayır. Dolan gözlerimi kırpıştırmamla büyü kitabının buruşmuş sayfalarına düşü vermişti göz yaşlarım.

Bu yazılanları inkar edebilir miydim?
Daha kendimi ne kadar kandırabilirdim ki?

Yaşadığım anılar bir şerit gibi gözlerimin önünden geçip giderken, Taehyung beni arkadan sarmalarken, büyü kitabı ellerimin arasından kayıp düşerken, bunlar sadece saniyeler içinde gerçekleşmişti.

Gözlerimi kapattım, derin bir nefes aldım. Okuduğum anılar, beynimin içinde dolup taşarken ağrıyan başım yüzünden elimi gözüme gelen perçemlerime atıp çekiştirdim.

Aster's Second Life|TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin