Selamlarr 🌈
Ve karşınızda Eylül ayının Aster çiçeği, bir diğer adıyla Yıldızpatı.
Aster'i nerden ilham aldığımı görmüş oldunuz. ;)
Şarkiyla dinleyin!
-"Aster"
"Aster"
"Buradan gitmeliyiz..."
"Uyanmıyor, ne yapacağız?"
"Büyünün etkisinde olmalı hala"
"Ne zaman geçecek bu lanet olası büyü?"
"Geçecek bir şey olsaydı, Aster bunu yapmazdı. Biliyor, büyünün bozulmayacağını biliyordu."
"Ama bir iblis büyüyü bozabilir,"
"Taehyung..?"
"Kessinlikle"
Gözlerimi açar açmaz koltukta uzanan Taehyung'un silüetini görmemle, çığlık atmamak için kendimi zor tutmuştum. Onun artık bana görünen bedenine alışmalıydım sanırım.
Az önce ki gördüğüm rüya, aklıma doluşan konuşmalar, hatırladığım kadarıyla, Aster'in ismi geçiyordu.
Taehyung'un iki de bir bana Aster demesi, bilinç altıma yerleşmiş olmalıydı, yoksa neden böyle bir rüya göreyim ki?
Koltukta kanatları iki yana açılmış, sırt üstü uzanan Taehyung'a bakakaldım. Kanatları çok tuhaf görünüyordu.
Güzel.
Yatağımdan kalkarak yanına doğru adımladım. Baş ucunda dikilerek onu süzmeye başladım. Üstü yine çıplaktı, altında sadece bir pantolon parçası vardı. Esmer teni pencereden vuran ay ışığıyla parlarken, gözlerimi kaslarından alamadım.
Kehribar gözleri kapalıydı. İblisler uyuyabiliyor muydu acaba?
Parmaklarım istemsizce siyah kanatlarına sürttüm. Tanrım, çok yumuşaktı... Tüylerini hafif bir şekilde okşarken, uyanmamasını diledim.
Taehyung... bana 'aşık' olduğunu açık açık söylemese dahi, belli etmekten çekinmez di. Bir Limerence gibi seviyorum, der. Gözlerime bakar ve o hikayeyi anlatır, hüzünlü çıkan sesi beni dumura uğratır, şayet bir iblis bana olan hislerini her seferinde yüzüme vururken beni düşünmüyor, nasıl bir ikilemin, nasıl düşüncelere dalıp ta nefessiz kaldığımı bilmiyordu.
Aster kim di? Onun biricik aşkı, Limerence'si, Eylül ayının çiçeği Aster'imiydi? Kim di, Aster kim di?
Ben değildim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aster's Second Life|Taegguk
Hayran Kurgu"Paralel evrende ki bir büyücü yaptığı bir hata sonucu infazına karar verilir fakat, Tanrı'lar onu insanların yaşam sürdüğü dünyada tekrar doğmasını sağlarlar, hiç bir şey hatırlamadan. Kısacası; ikinci bir hayat vermişlerdir kendisine..." - Hikâye...