„Karamelové latté s extra pěnou," zaburácím na celý apartmán.
Ráno mě zastihne jako obvykle rozcuchanou, zamotanou do přikrývky a s fiktivní kávovou objednávkou na rtech. Oproti běžným ránům na sobě ale nemám pyžamo, nýbrž svalnatou mužskou ruku majetnicky položenou přes mé ne tak svalnaté břicho. Jeremy, který dosud nejspíš poklidně oddychoval, se zavrtí.
„Ještě pět minut, pak ti pro to kafe dojdu," zamumlá do polštáře.
Je k sežrání. Jsem ráda, že jsem polevila ze svého obvyklého postupu a navrhla, ať u mě stráví celou noc. Jednak jsem si mohla užívat několik hodin nepřerušovaného sexmaratonu, a pak jsem taky mohla obdivovat jeho rysy v zlatavém ranním slunci. Od včerejška mu na bradě vyrašilo sotva znatelné strniště. pohladím ho po tváři a líbnu na nos.
„Nechtěla jsem tě vzbudit, promiň," zašeptám a zavrtám se zpátky do jeho sevření. Jo, na tohle bych si dokázala zvyknout.
Co jsem poslala k šípku to budižkničemu, po kterém mi zbyla jen předplacená kabelovka a pošramocené sebevědomí, probouzela jsem se zásadně sama. Od všech svých známostí, jejichž doby trvání se daly počítat spíš na dny než na týdny či snad měsíce, jsem odcházela pod rouškou noci. Někdy s falešným slibem, že zavolám, jindy s ještě falešnějším ujištěním, že zavolá on. Tohle je jiné. Vedle Jeremyho se cítím uvolněně. Ani mi nevadí, že mě vidí po ránu celou zmačkanou a rozcuchanou. Přitom ho vůbec neznám.
„Co máš dnes v plánu?" vydechne s přivřenými víčky.
Nejradši bych mu políbila každou řasu, potom každou vrásku, a pak bych našla způsob, jak tenhle pocit stáčet do lahviček a prodávat. Vyřešila bych tím většinu svých finančních problémů. Místo toho ale překvapím samu sebe tím, že dokážu odpovědět jako kvazi-příčetný člověk.
„Nejspíš bych zkusila zajít na tu masáž, co jsem včera zameškala, a potom provedu nálet na otevřený bar na pláži," vyložím svůj narychlo sestavený program.
"Nebo můžeme celý den dělat tohle," řekne a než se naděju, jsem skřípnutá pod jeho svalnatým tělem. Ne že bych si snad stěžovala.
Políbí mě a potom pokračuje ústy po mé bradě, krku, propracuje se k jamce nad klíční kostí, kde jsem nevýslovně lechtivá, ale než si smíchem ucvrknu, už mi jazykem zkoumá ztvrdlou bradavku.
Smích mě rychle přejde, když Jeremy rukou zajede mezi mé nohy a začne mě dráždit prsty. Nedokážu a ani nechci potlačit vzdychnutí. Téměř okamžitě jsem úplně vlhká a netoužím po ničem jiném než po tom, aby se čas zastavil a my se mohli milovat už navždy.
Když do mě vklouzne dvěma prsty, syknu slastí a prohnu se v zádech. On se na mě natlačí tak, že velmi zřetelně cítím na stehně jeho erekci. Je to nesnesitelně vzrušující. Během pár minut jsem už na vrcholu extáze, a když do hry zapojí jazyk i tam dole, doslova vybuchnu. Ještě že jsou tu pokoje umístěny v samostatných bungalovech a nemáme tak žádné sousedy, se kterými bychom sdíleli stěnu. Chvěju se po celém těle, v zatnutých pěstích svírám prostěradlo a z hrdla mi vychází zvuky, jaké jsem dosud slýchala jen na Discovery channel v dokumentech o páření velryb.
Jo, tak na tohle bych si zvykla taky.
Jakmile popadnu dech, ještě třesoucí se rukou vyhledám jeho chloubu, abych mu tuhle ranní laskavost mohla oplatit. Nejprve ho laskám jen dlaní, ale když vidím, jak na to Jeremy reaguje přivřením víček a hlubokým zamručením, dostanu neodbytnou chuť pustit se do toho naplno.
Nadechnu se a vezmu ho do úst. Obvykle tuhle praktiku zrovna nevyhledávám. S bývalým jsem se k tomu nechala ukecat vždycky jednou za měsíc, abych od něj měla pokoj a mohla si své dny dál vychutnávat v županu a s miskou chipsů na gauči před zapnutou televizí, ale tentokrát je to jiné. Dokonce bych řekla, že si to trochu užívám. Dobře, docela dost.
ČTEŠ
Resort Grand Tropical | ONC2024 ✓
RomanceAmber je věčná smolařka, ale i na ni se unavené štěstí usměje, když vyhraje luxusní dovolenou na Bahamách. Hned první den se seznámí s Jeremym, trochu nafoukaným krasavcem, který je jí odněkud povědomý... Aby na něj udělala dojem, rozhodne se ho neo...