Satır arası yorumlar yapmayı unutursanız evinizi hayaletler basıyormuş.
Keyifli okumalar!Kuş cıvıltılarının huzurlu sesi ile uyandım demeyi çok isterdim ama yataktan pat diye düşmemle uyandım!
"Ne oluyor lan!?" diyerek yerden yatağıma baktığımda beni iten boklu varlığın Mete olduğunu fark ettim.
"Ne çığlık atıyorsun kızım, uyuyoruz burada!"
Beni iten o değilmiş gibi verdiği tepkiye bak! Gözünü bile açmamış zaten şerefsiz.
Aklıma gelen fikirle sırıttım ve ayağa kalktım. Ayağa kalktığımda uyanmış ve yatağın öbür ucunda yatarak bizi izleyen Ayaz'ı görmeyi beklemiyordum.
Tam ağzını açıyordu ki işaret parmağımı dudaklarıma götürerek susmasını işaret ettim. Sonra da sessizce ama koşarak odamdan çıktım.
Sanırım herkes uyuyordu ama bu şuan benim pek de umrumda değildi. Hızla merdivenleri inip mutfağa ulaştım ve dolaptaki soğuk suyu dolaptan çıkarıp tezgahın üzerine koydum. Sonra da buzluktaki bütün buzları çıkarıp tezgahın üzerindeki soğuk suyun içine boşalttım. Soğuk buzlu su dolu sürahiyi elime alarak merdivenlerden yukarı çıktım ve odama girdim.
Mete hâlâ yatakta camış gibi yatıyordu. Ayaz ise elimdeki sürahiyi görünce ne yapacağımı anlamış olmalı ki sırıttı. Bende sırıtarak Mete'nin yanına ilerledim ve bir anda bütün suyu suratına boşalttım.
"Siktir lan!"
Tepkisinden sonra kocaman bir kahkaha patlattım ve benimle birlikte Ayaz da kahkaha atmaya başladı.
"Lan Gece! Bittin kızım sen! Kaç benden çünkü geliyorum!" diye bağırarak yataktan çıkmak için haraketlendiğinde aşağı doğru koşmaya başladım. Mete de peşimden koşuyordu.
Merdivenleri hızla indiğimde koşmaya devam ederken Mete'yi kontrol etmek için başımı arkaya çevirdim ve tam o sırada bir şeye çarpmamla sert bir şekilde durmuş oldum.
"Lan!" diye bir tepki verirken başımı önüme çevirdiğimde bir bedene çarptığımı fark ettim.
Uzun bir adam olduğundan yüzünü görmek için başımı kaldırmam gerekti.
YUH! ÇÜŞ! OHA!
Karşımda duran genç Kerem bey'e şok dolu bir bakış atarken yanıma Mete'nin geldiğini fark ettim. Her zaman ki gibi kolunu omzuma attı.
"Geçmişten mi gelmiş bu bey abi?" diye fısıldadığını sanarak sesini herkese duyurdu.
O esnada arkadan "Gece'm ne oldu sesin soluğun çıkmıyor yakalandın mı lan!" diyen Ayaz'ın sesi ve kısa süre sonra kendisi geldi.
"Siz kimsiniz beyefendi?" diye en kibar ve en normal tepkiyi Ayaz adamım verdi.
"Asıl siz ikiniz kimsiniz ve neden bu evin içindesiniz?"
Soruyu sorarken Mete ve Ayaz'ı göstermişti. Lan! Bu bey abi beni tanıyor mu?
"Ben Ayaz..." diye söze girdi Ayaz, sonra da Mete'yi işaret ederek "...Bu da Mete." diye devam etti
"İsimlerinizi söylediniz hemen anladım kim olduğunuzu çok sağolun."
Bu ne diyor be! Daha nasıl tanıtsın benim çocuğum?
"Pardon? Daha nasıl tanıtsın çocuk, tanıttı işte!" diye çıkıştım hemen.
Dalga geçiyor resmen genç Kerem!
"Ooo Gece hanım gergin herhalde." diye işi yine alaya vurunca daha da sinirlerim gerildi.
"Hayırdır birader sen kimsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç
Genç KurguBir telefon on beş yılınızın yalan olduğu haberini verse tepkiniz ne olurdu? Yada şöyle sorayım, sizin hastanedeki sorunlardan dolayı karışmış olduğunuzu öğrenseniz tepkiniz ne olurdu? Benim tepkim sevinmek olmuştu ilk başta ama sonra gerçek ailemin...