47

56 7 0
                                    

— Cum așa?

— Păi mă muncea și mă ținea într-o magazie! Mâncam resturile de la masă! Mâncau ei și ce rămânea prin farfurii, îmi dădeau mie! Uite, vezi semnul ăsta pe umăr? Am vrut să fug și m-au prins și mi-a pus fier închis să mă însemneze și să țin minte că îi aparțin!

— Uau și cum ai scăpat de acolo?!

— Am rezistat așa până la optsprezece ani și a trebuit să îmi facă buletinul și am mers cu ei, i-am lăsat să îmi facă buletinul și când a trebuit să îl scot și am mers să îmi scot buletinul, am fost înștiințat că trebuie să mă încorporeze pentru armată și nu au avut ce face, trebuiau să mă lase să plec în armată și așa am scăpat de ei. Am terminat armata și nu știam încotro să mă duc. Un coleg din armată, mi-a zis despre Zagna și am zis să îmi încerc norocul și domnul inginer m-a și primit, mi-a dat o cameră în fermă, apoi mi-a dat de lucru ca paznic în câmp!

— Și cum de nu mai lucrai la el și nu mai aveai camera de acolo?

— Pentru că am zis să îmi iau casa mea și să nu stau în fermă toată viața! Mă gândeam că dacă mă însor, unde o duc la fermă? După ce am luat casa, mi-am dat seama că era mai bine de o mie de ori în fermă, dar apucasem de am luat-o și unchiu mă tot încuraja că mă ajută el și facem și dregem, dar numai cu gura, atât! Apoi domnul inginer, când a văzut că am casă și cum în iarnă nu am stat în fermă, a avut alții ca mine, pe care să îi păstreze ca paznici acolo! Pe timp de iarnă, păstra băieții care locuiau în fermă, atât! Restul acasă până începea iar campania!

— Și pe timp de iarnă, te va da iar acasă?

— Dacă m-a băgat pe tractor, nu mă mai dă, că se fac arături, se cară braniță pentru solare, apoi pământ! Iarna se repară ce mai e defect pe la tractoare! Deci e de muncă, plus că acum nu mai sunt zilier ci angajat și trebuie să îmi găsească ceva de făcut!

— E bine dacă ești asigurat!

— Da iubita! Ferește-te să nu dau mămăligă fierbinte pe tine! zise el în timp ce răsturna mămăliga pe farfurie.

Ne-am pus de am mâncat, apoi am strâns masa și am mers în casă.

Ne-am pus în pat și ne-am povestit lucruri și întâmplări din viața noastră, până când ne-a luat somnul. Am dormit până pe înserat, când am avut nevoie la toaletă și a trebuit să mă ridic din pat. Mircea se trezi și el și a așteptat de m-am întors eu, pentru a merge și el la toaletă. Când reveni, se așează înapoi în pat, lângă mine.

— Mamă ce-am dormit! Dar am dormit așa de bine...

— Da..., nu a mai fost așa de cald, a fost și vremea asta ploioasă!

— Poate nu o mai ploua, să nu trebuiască să muncim sâmbătă și duminică! Aoleu..., eu i-am promis doamnei că sâmbătă merg să punem acoperișul la porumbar, dar eu s-ar putea să fiu la muncă!

— Mâine dacă mergi la muncă, vei afla dacă vă cheamă sâmbătă și atunci vei merge și le vei spune că nu te poți duce la ei, pentru că ești chemat la muncă! Nu e vina ta că nu te poți ține de promisiune!

— Îmi e rușine față de ei!

— Te cred, dar ei pot pune acoperișul porumbarului și sâmbăta cealaltă, că doar nu culege porumbul acum!

— Nu știu, văd eu cum fac! Te mai doare capul, iubita?

— Foarte, foarte puțin!

— Dar burta?

— Acolo mă mai doare dacă mă mișc sau dacă mă ating!

— Offf.., iubita mea!

Se întoarse către mine și mă luă în brațe. După ce mă strânse în brațe, mi-a pus mâna sub bărbie și îmi ridică capul, pentru a ajunge cu buzele la gura mea. Mă sărută ușor în colțul gurii, apoi îmi apucă încet câte o buză între buzele lui și mie le sărută. După câteva secunde începu să mă sărute pasional, căutându-mi limba, cu limba lui. Nu știam ce să fac, așa că încercam să fac și eu, ce făcea el. Îi simțeam respirația greoaie, ce devenea din ce în ce mai intensă. Simțeam dorința din el, cum îmi încălzea tot corpul și văzându-l flămând de mine, mă excita și mă făcea să îi cedez. Se urcă deasupra mea, fără să se lase greu pe mine, decât atât cât să ne simțim atingerea trupurilor. Sprijinindu-se într-o mâna, cu cealaltă îmi săltă tricoul și mă mângâie pe sânii mei fermi. Atingerea lor de către mâna lui caldă, parcă îmi transmitea și mie acea căldură și îmi învăluia tot corpul. Mă săruta pe gât și la fiecare atingere a buzelor lui, dintr-un loc în altul, pe gât în jos, îmi dădeau fiori plăcuți, prin fiecare venă a corpului. După ce mă mai masă puțin pe ambii sâni, jucându-se cu sfârcurile lor, îmi ridică tricoul și mă făcu să ridic mâinile și să îl ajut să mi-l dea jos. Când rămăsesem goală pe jumătate, Mircea își lipi buzele de sânii mei și mii sărută pe rând, trecând când la unul, când la celalalt și mă mușca ușor cu dinții, de sfarcuri. Aceast lucru mă excita la maxim și îmi doream să nu se mai oprească. Încet, încet, își continuă săruturile, la vale, către buric. De câte ori mă atingea din ce în ce mai jos, mă arcuiam și tresăream. La un momentdat, se opri puțin și îmi trase fusta, apoi chilotul, de pe mine. Când s-a aplecat iar să mă sărute, am crezut că se va opri și se va poziționa cu penisul între picioarele mele, dar nu a fost așa. M-a sărutat pe burtă, apoi mai jos, pe pelvis, apoi și mai jos, până când a ajuns de se juca cu limba, printre albiile mele umede de excitare. Nu îmi venea să cred ce face, dar nici nu voiam să îl opresc. Era o experiență nouă și întotdeauna, acest gen a face dragoste, era un subiect tabu, blamat de toată lumea. Cei care făceau asta, erau considerați, ori extrem de îndrăgostiți, ori foarte persoane desfrânate, scârboase, etc...
Acum că mi se întâmpla mie, era ceva fenomenal și la propriu și la figurat.
Mircea continua să se joace cu limba între picioarele mele și eu mă zbăteam ca un pește pe uscat. În acel moment îl voiam în mine și nu îmi mai păsa de durere, nu îmi mai păsa de nimic.

RESEMNARE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum