— Iubita mea frumoasă! Ai venit? Cu ce ai venit? zise Mircea bucuros, când veni de la muncă.
— M-a adus o ambulanță până la capul podului! A avut drum de a dus o bătrână acasă și m-a luat și pe mine!
— Ai venit de mult? întrebă el, privind rufele de pe frânghie.
— Pe la unsprezece și ceva!
—Și de ce nu te-ai odihnit și te-ai apucat de spălat?
— Nu m-am odihnit destul la spital?
— Offf, încăpățânată mai ești! Ia sacoșa asta, vezi că are niște castraveți în ea!
— S-au făcut ca...
— Shhttt, mai încet să nu te audă careva! Au început să se facă dar sunt micuți și nu avem voie să umblăm în ei! mă întrerupse el, vorbindu-mi în șoaptă.
Am luat sacoșa și am intrat în cameră. Mircea a rămas afară să se spele,apoi a venit și el în casă.
— Iubita, cred că ar fi mai bine să mergem acasă la noi! Vorbesc cu inginerul și ne transferă în partea cealaltă și ne vedem de viața noastră, acolo!
— Cum adică, fugi de responsabilitata de a fi tată?
— Nu fug, doar că nu am nici o treabă cu acel copil! Eu am oferit-o! Nu avea cum să rămână gravidă!
— Se poate întâmpla și din fereală!
— Nu cred, nu vreau să aud de ea și de acel copil! Recunosc că am profitat de faptul că se tot băga pe mine și auzisem pe la toți că poți să o ai oricând și m-am încântat ca un idiot ce sunt!
— Dacă era o greșală de o singură dată, te credeam dar tu două săptămâni la rând, în fiecare zi! Aia nu a mai fost greșală, a fost intenție! Dar de-acum faptul este consumat și a apărut acest copil ce e sânge din sângele tău și nu se poate trece cu vederea acest lucru, ca pe relația ta cu Andreea!
— Eu știu sigur că am oferit-o și crede-mă, nu avea cum să rămână!
— Dacă mi se întâmpla mie să rămân, după ce știai că m-ai ferit, tu nu ai fi recunoscut acel copil! Doamne, nu îmi vine să cred ce aud!
— Dacă se întâmpla asta la tine, nu aș fi avut nici o clipă de îndoială! Tu nu ești Andreea care poate pleca de la fermă, după ce a fost cu mine și se ducea acasă și și-o trăgea cu altul! Sau de unde știu eu că nu a fost cu altul și imediat după, a fost cu mine?
— Eu tot nu înțeleg cum de ai putut fi cu ea! Nu ai fost mulțumit de mine în pat? Nu erai satisfăcut sau de ce, ai făcut asta?!
— De prost am făcut-o! Auzisem că face niște chestii perverse și m-am încântat ca prostul!
— Și a făcut?!
— Da, a făcut, de aceea spus că nu avea cum să rămână, pentru că normal, am făcut-o de vreo două ori, atât! Iubita, hai să nu mai vorbim de asta, că îți face rău și nu vreau să îți mai amintești de ce a fost!
— Deci pentru că eu nu o fac așa cum o face ea, tu ai apelat la ea! Ca să nu pleci iar la una care face chestii perverse, ar trebui să fac eu acele chestii?!
— Iubita, nu ți-aș cere niciodată să faci tu asta! Pentru astea ca Andreea, este ceva obișnuit și asta caută bărbații! De aceea există fete ca ea, pentru a satisface fanteziile bărbaților și pentru ca bărbații să nu ceară așa ceva soțiilor!
— Nu mi-ai cere să o fac, dar ți-ai dori să fac ceea ce face Andreea?
— Nu pot să te mint că nu mi-aș dori și ca să fiu sincer până la capăt, de câte ori făceam ceva cu ea, mereu mi te imaginam că ești tu și asta mă făcea să mă excit al naibii de tare! Fiecare ejaculare o aveam cu imaginea ta în minte și mă abținem să nu te strig!
— Nu îmi dau seama dacă să mă dezguste ceea ce aud sau să mă simt măgulită ! Sunt niște senzații amestecate!
— Iubita, faptul că am avut o rătăcire cu aia, nu m-a făcut nici o secundă să te uit! Te iubesc enorm de mult și e drept că acele perversiuni, mi-aș fi dorit cu tine să le fac, dar nu aș îndrăzni niciodată să îți cer să faci așa ceva!
Mă uitam la el și mă gândeam la noaptea când și-a băgat capul între picioarele mele și mă gândeam că și aceea a fost o perversiune și totuși nu s-a sfiit să o pună în aplicare cu mine. Ce e drept, celelalte perversiuni, nu le știam decât din auzite și erau un lucru rușinos, chiar și între soți. Călcam pe un teren minat în discuția asta atât de deschisă și îmi era teamă să înaintez. Nu aș fi vrut să îl las să mai experimenteze cu altele, dar nici nu voiam să încerc eu acele chestii, chiar dacă pentru mine era doar ceva curios. Cel mai bine era să bat în retragere și să schimb subiectul.
— Nu mai contează ce a fost, acum trebuie să ne gândim bine ce facem cu copilul! Ea vrea să îl avorteze, dar e prea scump pentru ea și drept să îți spun, eu nu vreau să iau parte la acest păcat, dându-i bani!
— Mergem acasă și ea să facă borș cu copilul! Chiar dacă e al meu, nu este un copil dorit și nu îl vreau!
— Cum poți să spui așa ceva?! Dacă ea zice că e al tău atunci trebuie să avem grijă de ea! Trebuie să te implici în creșterea lui!
— Să facă test de paternitate și să îmi demonstreze că e al meu!
— Tu te îndoiești, deci tu trebuie să soliciți test de paternitate și până poate face testul de paternitate, este prea târziu pentru ea, să mai facă o întrerupere de sarcină! Ți-a plăcut să fuți, acum asumă-ți consecințele!
— Ești rea! De când ai început să vorbești tu așa?!
— La ce mi-a folosit dacă am fost bună? Mi-ai călcat în picioare bunătatea, onoarea și mândria! Vorbesc așa că așa mă aduci în stare, când văd că eu mă zbat să fac în așa fel să ai grijă de copilul tău, primul și unicul tău copil, ce nu are nici o vină și tu nu vrei să auzi de propriul copil. Am înțeles, crezi că nu e al tău, dar dacă e al tău? Trebuie să o susținem orice decizie ar lua!
— Tu zici că nu vrei să o ajuți să avorteze, atunci cum o susții dacă ea vrea să avorteze?!
— Nu o voi ajuta cu bani, dar te pot duce de urechi în fața ei și să audă din gura ta, că poate face chiuretaj dacă vrea și dacă nu vrea, atunci îți vei asuma răspunderea pentru acel copil!