"Ξυπνααααα! Ξύπνα επιτελους!"
Ανοίγω τα ματια μου και βλεπω την ευα να φωνάζει.
"Μην με γραφεις. Εχω ξυπνήσει απτις 10. Και εσυ ακόμα κοιμάσε. Ξερεις ποσο βαρετά ειναι; Τα αγορια εχουν φύγει απτις 11 για να κάνουνε κατι δουλειές λενε για το σπιτι και για τις εγγραφές μας στο σχολειο και εγω κανω βόλτες στο σπιτι εδω και 1 ωρα. Σηκωωωω!"
"Ενταξει ενταξει! Θα σηκωθώ!"
"Επιτεεεεελους!" Ηρθε διπλα μου στο κρεβάτι και κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια.
"Ευα, χθες; Τι εγινε;"
"Δεν εχω ιδεα! Θυμαμαι μεχρι το παρτυ. Μετα ολα ειναι θολά. Γιατι εγινε κατι;"
"Συγγνώμη δεν σου είπαν τα αγορια για τον Ανταμ;"
"Ποιον Ανταμ;" Γυρνάει και με κοιτάει με γουρλωμενα ματια.
Ειναι δυνατόν να μην της είπαν τιποτα; Τι στο καλο; Πρεπει να ξερει. Αυτο αφορα ολους μας."Δεν το πιστευω οτι δεν σου είπαν τιποτα!" Σηκώθηκα όρθια και κοιτάχτηκα στον καθρευτη.
Τα ματια μου ηταν πολυ περίεργα. Το μέλι τους χρωμα ειχε ανοίξει και ειχε γινει ενα πολυ έντονο πορτοκαλί. Γύρισα και κοίταξα την ευα. Με κοιτουσε ήσυχη."Ντιανα εισαι καλα;"
Σηκώθηκε και με πλησίασε."Εισαι λιγο χλωμη και τα ματια σου ειναι καπως...πολυ...παράξενα. Έβαλες φακούς;"
"Οχι δεν ξερω γιατι ειναι ετσι. Τελος πάντων μια χαρά νιωθω. Παμε κατω να φάω πρωινο..."
"Ναι ναι καλα, δεν εχει τιποτα."
"Τι; Πλακα κανεις;"
Λεω και πεφτω με δυναμη στο κρεβατι."Οχι οχι. Αυτη ειναι δικη μας δουλειά!"
Γυρνάω και την κοιτάω.
"Τι εννοεις;"Με κοιτάει με ενα τεράστιο χαμογελο και μου δείχνει μια πιστωτική κάρτα.
"Ωρα για ψώνια!"
~~~~~1ωρα αργοτερα~~~~~
"Δεν σε βλεπω και πολυ έκπληκτη." Λεω στην ευα καθώς μπαίνουμε στο εμπορικό κέντρο."Κοιτά, το ξέραμε εξαρχής οτι θα μας ψάξουν και θα μας βρουν."
"Ναι αλλα οχι τόσο γρηγορα!"
"Δεν εχει σημαςια, απλώς θα κανουμε οτι εχουμε πει. Θα ζήσουμε σαν φυσιολογικοί έφηβοι."
"Ξεχασα να σου πω οτι ο Ανταμ σου έβαλε ενα φάρμακο στο ποτό και..."
"Αααα τον ηλίθιο! Δεν το πιστευω! Αμα τον πιάσω στα χέρια μου!"
YOU ARE READING
Hold me
RomanceΜεςα σε ενα λεπτό μπορεί να αλλάξουν ολα. Ολόκληρη η ζωή σου να ερθει τούμπα και εσυ να χαθείς σε έναν απέραντο ουρανό δίχως τελος. Οταν γνώρισε αυτο το αγορι ένιωσε κατι μεςα της να ξυπνάει. Κατι πρωτόγνωρο που κρυβόταν βαθιά μεςα της. Πολλοί το λέ...