Ráno jsem se probudila a ležela v posteli sama. Vstala jsem a šla hledat kluky ale nemohla jsem je najít. Všude byly rozházené věci a já zaslechla nějaký rozhovor v obývacím pokoji. Šla jsem se podívat kdo to je a jen jsem zaslechla "jsi si jistý že tu Baby je Ricky" zeptal se toho druhého. "Musí ti být Randy, pokud ji nepřivedeme Back nás zabije" řekl zřejmě Ricky. " Proč mě hledají " řekla jsem si a nejspíše mě slyšeli a podívali se mým směrem. Jakmile mě uviděli koukli se na sebe a rozběhli se mým směrem. Rychle jsem se běžela schovat. " Kde je k sakru" řekl Ricky. " Pstt...." řekl Randy a ukázal na místo kde jsme byla schovaná. " Tady jsi" řekl Ricky a otevřel skříňku, kde jsem byla schovaná. " Vylez" zvedl na mě hlas Ricky a vytáhl mě za ruku ven. Bránila našem se" pusť mě" začala jsem řvát a brečet. " Buď zticha" zařval na mě Randy a bouchl mě do břicha. Já utichla a brečela. " Musíme ji co nejdříve odvézt k Backovy než se ty dva vrátí " řekl Ricky, který mě držel. Randy položil nějaký vzkaz na stůl a potom mi přiložil nějaký hadřík k puse a nosu a já náhle usla.
Probudila jsem se ve sklepě spoutaná řetězy na rukách, nohách. Měla jsem nějaký kovový obojek na krku připoutaný řetězem k rukám ( tak jako na úvodní fotce příběhu)Pohled Matyase:
Přijel jsem s Jacobem domů a hned jak jsem otevřel dveře jsem spatřil neskutečný nepořádek po domě. " Co se tady... Sakra Baby" řekl jsem si a zasekl se. " Co je...." Řekl Jacob a také se zasekl. " Sakra" dodal a rozběhl se dovnitř a ja běžel za ním. " Musím ji najít zda je v pohodě" řekl jsem a začal prohledávat první patro domu. " BABY" zakřičel jsem protože nikde nebyla. " Matyasi pojď sem něco jsem našel" řekl Jacob a já běžel za ním. " Coje" zeptal jsem se a všiml jsi papíru na stole. Rychle jsem ho vzal do ruky a začal si ho číst
"Ahoj kámo, BABY je moje . Už se můžeš smířit s tím že už ji nikdy neuvidíš. Raději ji nehledej jinak dopadne hodně špatně. Měj se Matyasi. S pozdravem tvůj kámoš Back" dočetl jsem a upustil papír a začal brečet. " Coje" řekl Jacob a vzal si papír ze země a začal si ho číst. "Panebože co budeme dělat" zeptal se mě po chvilce Jacob. "Volej, ty víš komu" řekl jsem a on hned vzal telefon a hned vytočil číslo.Pohled Baby:
Slyšela jsem hlasy tak jsem raději dělala že spím. " Ty vole, co jsi ji dal však pořád spí ty debile" řekl Back, který stál vedle mě. " Co by, to co jsi mi dal" odpověděl Randy. " Něco zkusím " řekl Back a vlepil mi silnou facku. Díky tomu že jsem nic necítila ale kvůli silné ráně jsem pomalu otevřela oči. "Ale ale kdopak se nám tu probudil" řekl Back. " Pusť mě ty hajzle" řekla jsem mu naštvaně. " Takhle semnou mluvit nebudeš, a hodně rychle na to zapomeň kotě " řekl Back, který se potom zákeřně usmál. " Ty vůbec nemáš tušení kdo jsem" odvětila jsem mu. Začala jsem na sobě pociťovat příznaky mých stavů a jak mi rudnou oči s tim že mi začala magořit hlava. " Co to...." zasekl se Back a podíval se na mě. " Ha.. Ha..Ha.." začal jsem se smát jako psychopat. " Co to do tebe vjelo" řekl Back. " Ale nic, jen taková klasika" začala jsem se smát ještě víc. Začala jsem se zvedat a on začal couvat jakmile jsem se rozešla k němu. Ale díky tomu že jsem byla připoutaná jsem nemohla dojít moc daleko. " Sedni si zpátky " řekl mi a já ho nevnímala, protože jsem byl úplně mimo. Začala jsem se chytat za kovový obojek co jsem měla na krku.doufám že se kapitolka líbila.
A alespoň trošku zaujala.
Strašně moc děkuju za aktivitu a budu ráda když mi napíšete třeba nějakou zpětnou vazbu ❤️❤️
ČTEŠ
Jejich hračka
Разноеje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...