Probudila jsem se vedle Matyase, který mě držel pevně v objetí.
,,Dobré ráno," zašeptal mi do ucha.
Trošku jsem se zachvěla a odpověděla ,,Dobré ráno i tobě."
,,Potřeboval bych ti něco říct" řekl a neustále ležel vedle mě.
,,Dobře" odpověděla jsem mu a otočila se k němu čelem. ,,Tak povídej" řekla jsem a čekala až začne mluvit.
,,Chtěl bych aby jsi věděla jednu věc, vím že je tu velká pravděpodobnost že odemne utečeš, ale prostě chci aby jsi to věděla" řekl celkem rozpačitě.
,,Povídej poslouchám" řekla jsem.
,,Já a Jacob jsme šéfové Mafie" sklopil pohled a viděla jsem jak chce brečet.
,,Děkuju že jsi mi to řekl, ale nevidím žádný důvod utíkat od tebe" řekla jsem mu a vzala jeho hlavu do dlaní a zvedla ji. ,,Podívej se na mě prosím" řekla jsem prosebně.
Podíval se na mě a já řekla ,,Zůstanu s tebou napořád, protože tě miluju". Všimla jsem si jak se mu rozzářili oči.
,,Já tebe taky Baby" řekl.Rychle jsem ho obejmula a pevně držela.
,,Půjdeme si ještě na chvilku lehnout" zeptala jsem se a zachumlala se do jeho hrudi.-o 2 hodiny později-
Probudila jsem se a Matyas ležel vedle mě. Zvedla jsem se z postele ale předtím jsem mu dala pusu na čelo.
Vzala jsem si na sebe jeho mikinu a šla si zapálit na balkón.
Hned co jsem dokouřila jsem nám šla udělat něco k jídlu, ale hned jak jsem si připravila potřebné suroviny někdo zazvonil. Šla jsem se podívat kdo to je a uviděla Hanyho a nějaký kluky, kteří stáli za ním.Otevřela jsem mu dveře a on řekl ,,Jé ahoj Baby, jsou doma kluci". ,, Ano jsou ale oba spí" řekla jsem a pustila je dál.
,,Můžeme tady počkat než se kluci probudí " zeptala se Hany.,,Ano můžete, zrovna dělám něco o jídlu, dáte se něco " zeptala jsem se slušně.
,,Možná jen něco k pití" řekl Hany a já šla udělat pití. Po chvilce přišel za mnou Hany a pomohl mi ho odnést.
Potom jsem se vrátila do kuchyně a šla dodělat jídlo. (Dělám lasagne)
-o 15 minut později-,,Copak tady děláš, Baby" řekl Matyas, který přišel a obejmul mě zezadu.
,,Dělám nám večeři, a máš tu s Jacobem návštěvu" odpověděla jsem.
On mě pustil a šel se podívat kdo to je.
,,Hany co tu děláš" zaslechla jsem říct Matyase. Dál jsem jejich rozhovor neposlouchala a dělala si svoje.Potom co bylo jídlo hotové jsem nekoukla do místnosti kde byl Matyas a zbytek. Viděla jsem jak jsou hodně zabrání do debaty, tak jsem si došla na balkón zapálit a potom jsem došla pro Jacoba, aby se šel najíst.
Jakmile jsem ho vzbudila rozběhl se do kuchyně jako střela. Já se začala smát a šla pomalu za ním.
Bylo vtipné pozorovat Maytase a zbytek jak koukali zmateně. ,, Maty, pojď prosím na jídlo a Hany může taky" řekla jsem a čekala až přijdou.
,,Proč ti řekla Maty, nechceš mi něco říct" zaslechla jsem Hanyho. ,,To je snad jedno ne, a pojď už" řekl Matyas.
-po tom co jsme dojedli-
,,Máš to výborný" řekl Jacob a ostatní souhlasili. ,,Děkuju" řekla jsem a šla uklidit nádobí. ,,Baby pojď sem" řekl mi Matyas a já šla za ním. ,,Co p.." nedořekla jsem to protože mě přimáčkl ke zdi a začal líbat. ,,Matyasi já asi p...." nedořekl to Hany, když vykoukl z kuchyně naším směrem. ,,Já radši půjdu" řekl Hany ,,pánové jdeme" dodal a odcházel. ,,Být tebou beru si radši zase sluchátka" řekl Hany, Jacobovy. ,,Proč" zeptala se Jacob.
,,Otoč se a pochopíš " řekl Hany, který zmizel ve dveřích.,,Běžte si to dělat jinam" řekl Jacob, který potom zmizel v pokoji.
My jsme se přesunuli do pokoje...
Doufám že se líbí. Omluvám se že dlouho kapitolka nevyšla ale nějak nebyl čas. 🥰
ČTEŠ
Jejich hračka
Losoweje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...