Co blbneš?

8 2 0
                                    

Když jsem se probudila, ucítila jsem vůni, která zřejmě linula z kuchyně.
Zvedla jsem se a šla se podívat. Když jsem došla do kuchyně, viděla jsem kluky, kteří se tam zřejmě snažili něco uvařit.
,,Co to tady tak hezky voní," zeptala jsem se když jsem přišla blíž ke klukům.
,,Jé ahoj Bebe, už jsi vzhůru," řekl Michael.
,,No snažíme se něco uvařit," řekl Max.
,,Jé to jste hodní," řekla jsem.
,,Chcete nějak pomoct," dodala jsem.
,,Ne ne, běž si hezky sednout mi to zvládneme," řekl Max.
Poslechla jsem a sedla si na barovou židličku a pozorovala je.
Když kluci dovařili, dali my před nos hotové jídlo.
,,Děkuju," poděkovala jsem a pustila se do jídla.
,,Bylo to výborné," pochválila jsem je, když jsem dojedla.
,,Co máme dneska v plánu," zeptal se Max a ostatní kluci poslouchali.
,,No máte nějaký plán hoši," zeptala jsem se.
,,No zaslechl jsem, že v nějakém baru je nějaká sešlost, tak by jsme se mohli jít podívat ne," řekl Max.
,,Klidně, tak šup šup připravit," řekla jsem a všichni přikývli a zmizeli v pokojích, kromě Maxe.
,,Bebe, nevadí ti to," zeptal se Max.
,,Ne, proč by mi to mělo vadit," odpověděla jsem a šla jsem se převléknout.

Max se šel převléknout první, když vylezl, tak jsem se šla převléct já.
Vešla jsem do pokoje a začala hledat oblečení, našla jsem černé tílko s rolákem, bílou sukni a k tomu jsem si vzala černé boty na podpatku.

Když jsem si myslela, že jsem plně připravená, vzala jsem si do kabelky vše co potřebuji. Když jsem vyšla z pokoje, šla jsem rovnou ke schodům, když jsem scházela ze schodů zaslechla jsem jen tiché WOW. Koukla jsem se směrem odkud šel hlas, předemnou stáli kluci a pozorovali mě.

Když jsem sešla ze schodů zeptala jsem se ,,Můžeme vyrazit ne,".

,,M-m-můžeme," řekl koktavě Max.

Kluci přikývli na souhlas a vyšli směr auta.
Max a Alex jeli semnou. Justin, Michael a Tomas jeli spolu v Michaelově autě.
Já jela první a jela jsem celkem rychle, aby jsme všechno stíhali, ale musela jsem zpomalit, aby mě Michael stíhal, protože má pomalejší auto než já.
Pomalu jsme se blížili k místu a já hledala místo na zaparkování.
Zaparkovala jsem a vedle mě zaparkoval Michael. Vzala jsem si roušku a vystoupila, když si mě ale všimli kluci koukali zmateně kromě Maxe.

,,Proč máš tu roušku, to se bojíš že něco chytneš," zeptal se Tomas.

,,Nebojím, jen k tomu mám osobní důvod," řekla jsem a mávla rukou že půjdeme.

Když jsme došly k vchodu, nahodil jsem svůj výraz bez emocí a vstoupila dovnitř a v patách mi byly kluci. Nešlo si povšimnout udivených pohledů okolo.
Když jsem zahlédla mě až moc známé lidi, rychle jsem kolem nic prošla a dělala že nic, ale Max si všiml že se něco děje takže šel vedle mě.

,,Všechno v pohodě? Ty je znáš?" Zeptal se Max.
,,Jo zatím dobrý, jo znám," odpověděla jsem tiše.

Našla jsem stůl v rohu baru, který mi byl až moc známí, sedla jsem si a kluci také. Vedle mě si sedl klasicky Max a Alex, naproti si sedl Tomas, na jeho pravé straně seděl Michael a na levé Justin.
Po chvilce přišel číšník a já začala panikařit, protože vím že kdybych promluvila upoutala bych víc jeho pozornost. Max poznal, že já mluvit nebudu, tak objednal on, ale nevím co.
Když číšník vše přinesl a odešel, tak jsme si začali povídat, já mluvila potichu aby mě nebylo okolo moc slyšet.
Kluci poznali že je něco špatně, ale respektovali to.

-o 1 hodinu později-
Zaslechla jsem nějaký křik na dámských toaletách, takže jsem se tam šla podívat.
Když jsem tam přišla všimla jsem, si jak se nějaká dívka pere s nějakým klukem, přišla jsem k nim blíž a spatřila že ten kluk je Back. Zasekla jsem se a chtěla odejít, ale po chvilce jsem se rozmyslela a šla jí pomoct. Jenže než jsem stihla přijít blíž dala ta holka Backovy celkem silné pěstí, ale s ním to ani nehlo.
Rychle se probral a chytnul ji pod krkem a přimáčkl na zeď.

,,Teď nebo nikdy," řekla jsem si v duchu, sundala jsem si roušku a šla za ním. Chytla jsem ho za rameno a uštědřila mu pěstí do obličeje. On spadl na zem a jen mě pozoroval. Stoupla jsem si před holku, a bránila ji.

,,Co si myslíš že dě...," nedořekl to, když se na mě podíval.
,,Baby," zeptal se.
,,Okamžitě vypadneš, nebo skončíš blbě," pronesla jsem bez ohledu na jeho udivený pohled.
,,Baby jsi to ty," zeptal se znovu a zvedl se.
,,A kdybych byla, co by jsi udělal," řekla jsem a usmála se.
,,Však Baby je mrtvá," řekl a pořád mě sledoval.
,,A já snad řekla, že jsem Baby," pronesla jsem.
Než stihl něco odpovědět skočila jsem mu do řeči ,,Stará Baby je pryč, teď jsem tady já," řekla jsem a přišla k němu blíž.
,,To není možné," řekl Back.
,,Baby, prosím," dodal.
Než stihl ještě něco říct, dala jsem mu pěstí a on se složil.

Popadla jsem telefon a napsala Maxovi.
,,Běžte k autu hned jsem tam," napsala jsem sem.
Max mi je lajkl zprávu a já se otočila na holku.
,,Co blbneš, když tě mohl zabít," řekla jsem.
,,Já nevím," odpověděla mi.
,,Pojď, odvezu tě do bezpečí," řekla jsem a táhla ji za ruky přes celý bar k východu.

Nemohla jsem si nevšimnout pohledů lidí, které jsem znala.
Došli jsme k autu a holku jsem posadila do auta ke mě. Alex musel jet s Michaelema Max musel samozřejmě semnou. Rychle jsem nasedla a rozjela se domů. Když jsem dojela domů, všimla jsem si že holka usla. Alex ji vzal do náruče a nesl do mojí postele kde jí uložil.

,,Bebe a ty budeš spát kde," zeptal se Max.

,,Nevím," odpověděla jsem. Zašla jsem do pokoje a lehla si do Maxovi postele, ten po chvilce přišel a lehl si vedle.
,,Zkus něco a schytáš to," řekla jsem.
,,Neboj něco jsem slíbil," řekl Max a já se otočila k němu zády. Po chvilce jsem usla.

Tak tady máme novou postavu, v další kapitole se dozvíte víc. Doufám že se líbí❤️❤️❤️

Jejich hračkaKde žijí příběhy. Začni objevovat