Ráno jsem se probudila a ucítila jak mě někdo objímá, zkusila jsem se zvednout, ale nešlo to. Otočila jsem se a uviděla Maxe jak spokojeně spí.
Asi si neuvědomuje že mě objímá, nemám mu to ale za zlé.
Sundala jsem ze sebe jeho ruku a zvedla se.
Šla jsem se kouknout na tu holku ze včera. Ještě spala, takže jsem šla udělat něco k jídlu aby se najedla.
Udělala jsem míchané vajíčka pro nás všechny. Potom jsem šla vzbudit kluky a když jsem chtěla jít do pokoje, vyběhla na mě ta holka.
,,Uklidni se, všechno je v pořádku, nic se ti nestane slibuje," řekla jsem té holce.
,,Dobře," řekla a koukala na mě.
,,Pojď se najíst a pak si můžeme sami popovídat ano," řekla jsem a ona souhlasila a šla zamnou. Kluci už seděli u stolu a čekali až budou moct jíst. Ta holka si mlčky sedla vedle mě a pustila se do jídla.
Kluci taky začali jíst a když jsme se najedli, vzala jsem holku za ruku a vedla ji na balkón. Ona šla semnou a když jsme byly na balkoně, sedla jsem si do sítě a holka vedle mě na židličku.
,,Jak se jmenuješ," zeptala se ta dívka.
,,Bebe nebo Baby, jak se ti to líbí. A ty jsi?" Zeptala jsem se.
,,Já jsem Elizabeth ale klidně mi říkej Ell," řekla.
,,Dobře Ell, jinak pamatuješ si ze včera něco," zeptala jsem se.
,,No, jediné co si pamatuju je, že jsem byla na záchodě a přišel za mnou nějaký borec a začal na mě sahat," řekla.
,,No nevím co se tam předtím stalo, ale vím, že když jsem přišla tak jsi mu jednu vpálila a on tě chytl pod krkem, potom jsem ti přišla pomoct a odvezla tě sem aby jsi byla v bezpečí, protože ten koho jsi se rozhodla praštit nebyl zrovna nejhodnější," řekla jsem a vzala si cígo, které jsi si potom zapálila.
,,Baby, a proč jsi mi vlastně pomohla," zeptala se.
,,Jak bych to řekla, nemám ráda když někdo mlátí holky a dělá si z nich hračku," řekla jsem a potáhla jsem si.
,,Dobře, a ty jsi ho znala, protože s ním byly předtím u vchodu dva kluci, skoro stejní a mě se jeden strašně moc líbí," řekla a já se zasekla.
,,Ell, měl takové delší fialové vlasy že," zeptala jsem se a ona přikývla.
,,Dobře, zkusím to ale nebude to hned ano," řekla jsem a ona mě obejmula.
Potom jsme si celkem dlouho povídali, než nás Max vyrušil.
,,Bebe, pojď k televizi dělej," řekl rychle Max a já se okamžitě zvedla.
,,Včera se k nám dostala zpráva, že v nedalekém baru byla zahlédnuta dívka, která je velmi podobná dívce, která nedávno byla nalezena mrtvá. Odjížděla prý s 5 chlapci a 1 dívkou. To je pro dnešek vše, přejeme hezký den." Řekli v televizi.
Celá jsem se rozklepala a rozběhla jsem se do pokoje. Za mnou se rozběhl Max, který mě hned v pokoji obejmul a utěšoval.
,,Baby, co se stalo," zeptala se Ell, která přišla do pokoje.
,,Ell, Max ti to řekne, teď chci být prosím sama," řekla jsem a Max se na mě podíval.
,,Věřím ti ty víš co můžeš říct," řekla jsem a lehla si k němu do postele do které jsem se hned zachumlala.
Max se na mě podíval smutně a i s Ell odešel. Pomalinku jsem usínala a nakonec jsem usla.Doufám že se líbí, užívejte ❤️❤️
ČTEŠ
Jejich hračka
Randomje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...