Ráno jsem se probudila a cítila na sobě váhu. Zjistila jsem že na mě leží Matyas a sleduje mě. " Dobré ráno, Baby" řekl a stále mě sledoval. " Dobré ráno, i tobě" odpověděla jsem mu a také ho sledovala. Po chvilce tichého hledění do očí se ke mě přiblížil a spojil naše rty a začal mě líbat. Já se zapojila a zavřela oči. On mi zajel rukou pod tričko a já se pod jeho dotykem zachvěla. On se jen usmál a pokračoval v polibku. Potom se odpojil kvůli nedostatku vzduchu a oba jsme rychle dýchali. Potom spojil naše rty znovu a já mu dala ruce pod tričko. On lehce vzdych a já se usmála. Po nějaké dobře jsem mu sundala tričko a on mě mikinu. Usmál se a začal mi opečovávat krk. Já mu dala ruku do vlasů a začala si s nimi hrát. Po chvilce mi skousl lalůček u ucha a já lehce vzdychla a kdyz jsem si to uvědomila dala si ruku před pusu. On se odtáhl a dal mi ruku pryč se slovy " chci tě slyšet" a pokračoval. Pokaždé když mi skousl ucho tak jsem vzdychla. " Hodně se ti to líbí že" řekl a začal mi dělat znaménko na krku. Já jen přikývla a potom když se zvedl jsem si ho přitáhla k sobě a začala jsem ho líbat na krku. Potom se mi snažím sundat kraťasy a povedlo se mu to. Sundal je a začal mi jezdit rukou po vnitřní straně stehna. Já trochu vzdychla a zadívala jsem se do jeho očí. " Chceš to" zeptal se " bojím se" odpověděla jsem mu. " Proč se bojíš, neříkej mi že jsi pan..." Nedořekla to protože jsem mu skočila do řeči se slovy" ano jsem panna" a sklopila jsem pohled. On mi zvedl hlavu a řekl " to je ještě lepší, neboj se budu hodný". " Jak jako ještě lepší " zeptala jsem se. " No že budu tvůj první kotě " řekl a začal mě znovu líbat.
Doufám že se líbilo. Pokračování příště. ❤️❤️
ČTEŠ
Jejich hračka
De Todoje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...