Po tom co mi opečovával krk se mi snažil sundat tričko. Trošku jsem mu pomohla tím, že jsem se nadzvedla a on ho mohl vklidu sundat.
Po tom co mi ho sundal se mi přisál znovu na krk, kde začal dělat znaménka.
Potom mi trošku skousl krk a já lehce vzdychla, takhle pokračoval ještě nějakou dobu.Potom jsem se mu snažila dát ruce pod tričko a následně ho svléknout. Po tom co jsem mu svlékla tričko jsem mu dala ruce na záda a držela ho.
On se odemne odtáhl a zahleděl se mi do očí. Bylo na něm vidět, že to chce tak jsem si ho přitáhla k sobě a políbila jsem ho. On se zapojil a začali jsme se líbat jako o život. Potom se odemne odtáhl kvůli nedostatku vzduchu a hleděl mi dál do očí.
Potom náš oční kontakt přerušil a snažil se mi sundat kraťasy, které jsem měla na sobě. Když se mu povedlo je sundat, si mě zvedl a začal mi rozepínat podprsenku přitom mi líbal krk a lehce ho kousat, při kousání jsem lehce vzdychala. Když se mu povedlo ji rozepnot položil mě zpátky a někam ji odhodil.
Potom se sehl a začal mi pusou opečovávat bradavky, začala jsem ještě více vzdychat. Když přestal, začala jsem mu sundávat kalhoty, které ale šli blbě sundat, takže mi musel pomoct.
Potom co si je sundal, si na mě lehl a já cítila, že má velký problém tam dole. Trošku se nadzvedl a sundaval mi spodní prádlo. Ani jsem se nenadála a byly jsme oba dva nazí.
Sjel mi rukou na moje stehno a sjížděl víš a víš. Potom se zastavil a pohleděl mi do očí.
,,Můžu," zeptal se.
,,Ano, můžeš," řekla jsem.
On se ze mě zvedl a strčil do mě dva prsty. Hlasitě jsem vzdychla a rychle si přikryla pusu. Začal si mě prsty připravovat a já vzdychala víc a víc.
Po nějaké době ze mě prsty vyndal a nasměroval k mému vstupu jeho chloubu.
,,Maxi já se bojím," řekla jsem.
,,Neboj, kdyby to bolelo nebo něco řekni mi to ano," řekl a já přikývla.
,,Můžu," zeptal se.
Kývla jsem hlavou na souhlas.
Začal ho do mě strkat a já začala vzdychat snad na celý dům.
Na jeden přiraz ho do mě strčil celý a vzdychl. Já začala vzdychat ještě víc než předtím.,,Můžu," zeptal se.
,,Neptej se furt a dělej," řekla jsem.
On hned poslech a začal přirážet víc a víc a tím jsem já začala vzdychat. Zaslechla jsem, že si vedle pustil někdo nahlas hudbu.
,,Jsi moc nahlas, zlato," řekl Max a dal mi ruku na pusu.
,,Mám přidat," zeptal se.
Kývla jsem na souhlas a on hned začal.Po chvilce začal vzdychat i on a já věděla že bude, ale já taky.
,,Já budu," řekla jsem a on odpověděl ,,Já taky."
Po chvilce se mi udělal na břicho a já hned s ním.
,,Miluju tě Bebe," řekl Max.
,,Já tebe taky Maxi," řekla jsem.
Lehl si vedle mě a hned mě obejmul. Já chytila jeho ruku a přitáhla si ji víc k sobě.
Oba dva vyčerpání jsme usli.
Tak další kapitolka je venku, doufám že se líbí. Promiň Eli🤣❤️❤️
ČTEŠ
Jejich hračka
Разноеje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...