Probudila jsem se, a pořád si neuvědomovala co se vlastně se mnou stalo.
Vstala jsem a šla rovnou do sprchy, vykoupala jsem se, a šla jsem si udělat jídlo.
Kdyz jsem dovařila vzala jsem si jídlo a šla si sednout na balkón kde jsem se najedla a odpocinula si.
,,Možná jsem se změnila, možná už nejsem ta hodná Baby," řekla jsem si.
Vzala jsem si mobil a začala projíždět instagram. Nebylo tam nic nového jen pořád to samé dokola.
,,Mohla bych si udělat už konečně něco s těmi vlasy," řekla jsem si a šla do koupelny.
Vzala jsem si nůžky a vlasy z delší strany ustříhla tak aby byli stejně dlouhé jako na druhé straně.
Vlasy které leželi má zemi jsem zametla a vyhodila do koše.
,,Asi půjdu ven, nějak mi doma je smutno, možná bych si mohla koupit pejska," řekla jsem si a zamyslela se.
Vzala jsem si věci a uviděla na věšáku klíče od auta. Vzala jsem si je a šla se podívat do garáže.
,,Panebože to není možný, tohle jsem si strašně moc přála," řekla jsem jakmile jsem uviděla Cabriolet v černé barvě.
,,To nemůže být moje, však já si ho nekupovala.., ale ten byt jsem taky nekupovala takže... mobil," řekla jsem z ničeho nic a běžela si pro mobil, který jsem hned odemkla a hledala email.
Otevřela jsem ho a zahlédla emaily, které jsem ale nepsala.Otevřela jsem první a v něm stalo ,,děkuji za váš nákup, auto přivezeme k vám domů přímo do garáže, a klíčky necháme na věšáku. S pozdravem XXXXX. "
,,To není možný já si ho opravdu koupila, ale jak," řekla jsem si.
,,Řešit to nebudu, maximálně až budu mít alespoň nějaký čas," řekla jsem si a šla k autu.Natěšeně jsem si sedla do auta a nastartovala, ten zvuk byl úplně úžasný.
Vzala jsem si roušku, aby mě nebylo poznat a rozjela se do baru poblíž.(nebojte pít alkohol nebudu).
Dojela jsem na místo a vystoupila z auta. Vydala jsem se k vchodu ale než jsem došla dovnitř,řdo rohu baru, nejdál od lidí a objednala si pouze colu.Seděla jsem asi půl hodiny sama, ale pak zamnou přišla ta stejná parta kluků a sedla si k mému stolu.
,,Ahoj co tady tak sama," řekl neznámý.
,,Ahoj nemám s kým jít, ale nevím proč ti to říkám když se ani neznáme," řekla jsem a dal seděla na svém místě.,,Tak aby jsme se představili, já jsem Max, tohle je můj nejlepší kámoš Tomas, támhleten hňup je Alex, a tamhle jsou dvojčata Michael a Justin." Řekl Max.
,,Já jsem B...," zasekla jsem se.
,,Co se děje," zeptal se starostlivě Tomas.
,,Ni-nic," vykoktala jsem ze sebe.
,,Tak proč jsi se zasekla a teď se dokonce i zamotala," řekl Max.
,,To je jedno, abych to dorekla já jsem Bebe," řekla jsem.
,,Rádi tě poznáváme Bebe," řekl Max za všechny.,,Chceme se tě na něco zeptat, ale teda pokud to není moc rychle," řekl Max a čekal na mou odpověď.
,,No povídej, času mám už teď až dost," řekla jsem a čekala co z nich vypadne.
Podívali se všichni na sebe a Max řekl ,,Chci se zeptat, byla by jsi schopná být s námi v skupině s tím že by jsi byla jakože *šéf* a já tvůj zástupce," zeptal se a byla na něm vidět nervozita.
,,A proč zrovna já," zeptala jsem se.
,,No upřímně mi přijde že se to pro tebe hodí a zároveň si myslím že nejsi úplně hodná podle toho jak vypadáš, " řekl a mrkl na mě.,,Tak dobře no, ale pokud jde i o bydlení tak mám nový byt a pryč se mi z něj úplně nechce," řekla jsem.
,,Dám ti na sebe číslo a kdyztak ti dám zítra vědět, " rekl Max .
,,Dobře, omluvám se ale už půjdu domů je celkem pozdě a v noci se mi autem jezdit moc nechce," řekla jsem a zvedla se od stolu.
,,Dobře, úplně v pohodě, odvedeme tě k autu," řekl Max a šli semnou k autu.
Když jsem vylezla ven z baru vzala jsem si roušku a rozloučila se k nimi. Sedla jsem do auta a jela domů.
Doma jsem si skočila do sprchy a rovnou běžela do postele ve které se úžasně spí.
Hned jak jsem si lehla jsem usla.Kapitolka je venku, doufám že se líbí můj námět na scénář ❤️❤️ užívejte.
ČTEŠ
Jejich hračka
Randomje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...