rozbitý nos

11 2 0
                                    

Pohled Matyase:
" Musím ji najít" řekl jsem si. " Výdrž za chvíli jsou tady" řekl Jacob. Začal jsem přemýšlet o tom co by se mohlo stát " kurva, jestli jí to chytne je zle" řekl jsem rychle a Jacob se na mě zmateně podíval. " Co jí chytne" zeptal se zmateně Jacob. " Záchvat" odpověděl jsem mu. " Jaký záchvat nikdy nic neříkala" zeptal se znovu. " Psycho záchvat" odvětil jsem mu a začal chodit po místnosti. " Jak to myslíš, to mi chceš snad říct že je to psychopat nebo co" zeptal se zmateně Jacob. " Sedni si řeknu ti něco " řekl jsem a sedl si na gauč. On si sedl vedle mě a poslouchal. " Jednou mi řekla, že na sobě pociťuje psycho záchvaty, víš jak jsem ji přinesl celou pořezanou, tak to byl následek jejího záchvatu" řekl jsem mu a on se zeptal" a to jí to jako nebolí". " Právě že mi řekla že necítí bolest" řekl jsem a sklopila pohled. "Proto jí musím najít nebo se zblázní a bude z ní magor" dodal jsem. " Dobře chápu to, ale to není jediný důvod že, ty ji miluješ viď" zeptal se Jacob. Já jsem bez váhání odpověděl "Ano miluju". " A řekl jsi ji to" zeptal se " nestih jsem to" odvětil jsem mu a sklopil hlavu.
Za chvilku zazvonil zvonek a Jacob šel rychle otevřít. " Šéfe co se děje " zeptal se Hany. " Back unesl Baby" odpověděl jsem mu smutně. " A sakra to není dobrý, musíme ji najít, jaký je plán " řekl a ukázal na ostatní aby přišli k nám. Jakmile všichni dorazili do místnosti začal jsem vysvětlovat plán.

-o 1 hodinu později -
" Zítra v 8:00 tady, jasné " řekl jsem a stoupl si před Hanyho. " Ano pane" odpověděli všichni a pomalu začali odcházet.

Pohled Baby:
" Uklidni se" zvedl na mě hlas Back. " Ty si myslíš že tě budu poslouchat kámo" řekla jsem se smíchem. " Myslíš si že budu poslouchat hajzla, který mě odvedl od mé lásky" dodal jsem. " Ha.. Ha.. Ha.." začala jsem se znovu smát. " Co se s tebou stalo" zeptal se vyděšeně. " To co jste ze mě udělali, vy všichni " odpověděla jsem mu a nepřestala se smát. " Backu co..." Zasekl se Ricky. Já se začala znovu smát. " Co je to s ní " zeptal se Ricky Backa. " Nevím, ona je snad psychopat" odpověděl mu Back, který stál v rohu místnosti. " To si piš " řekla jsem a pořád se smála. " Nebylo by lepší ji pustit, jde z ní strach" řekl Ricky. " Ještě uvidím ale zavolej bráchu jestli si nechce chvilku hrát" řekl Rickovi Back.
" Rád si zahraju " ozval se Randy, který stál za Rickym. " Zmačkni to brácha " řekl Randy a ukázal na čudlik s vysokým napětím. " Sorry brácha ale tohle neudělám" odpověděl mu. " Srabe" řekl Randy a pustil elektrický proud. Cítila jsem jak do mě proudí proud ale nebolelo to. " A to si jako myslíš že mě to bolí nebo co" zeptala jsem se a neustále se smála. " Vypni to" řekl Back Randymu.
" Dobře no" řekl Randy a vypnul to. " Necháme ji tu samotnou radši" řekl Back a odešel z místnosti.

-Další den ráno-
Pohled Matyase:
" Kde jsou k sakru" řekl jsem si pro sebe. " Tady pane a připraveni vyrazíte" řekl Hany mezi dveřmi. " Skvělý, jdeme" řekl jsem a rozešel se k autu. Všichni jsme nasedli a jeli na místo ( Backův dům). Dojeli jsme na místo a všichni se rozdělili. Jen já zůstal s Jacobem. " Jdu první" řekl Jacob a vešel do domu. Šel jsem hned za ním. " Hledejte a nějak spacifikujte vše kromě Baby" řekl jsem a vysílačky a šel hledat.
- o 10 minut později -
" Máme oba teď už jen zbývá Back " řekl do , vysílačky Hany. Vlez jsem do jednoho z pokojů a hned zahlédl Backa jak stojí u okna. " Nakonec jsem si pro ní stejně přišel " řekl jsem mu a on se rychle otočil" víš že je psychopat" zeptal se mě arogantně. " Vím ale vůbec mi to nevadí " odvětil jsem mu a dal jsem mu jednu ránu přímo do nosu. On se za něj chytil a skácel se na zem. " Kde je, vyklop to a to hodně rychle" řekl jsem výhružně. " Ve sklepě" odpověděl. Chtěl jsem něco říct ale to do pokoje vlezl Jacob se slovy že se o něj postará. Tak jsem se rozešel směr sklep.

Pohled Baby:
Zaslechla jsem kroky připomínající mi Matyase, tak jsem začala křičet "Matyasi pomoc". Rychle se otevřeli dveře a v nich stál Matyas, který se ke mě hned rozběh a začal mě odpoutávat. Po tom co mě odpoutal mě obejmul a já jeho nazpět " strašně jsi mi chyběl" řekla jsem se slzami v očích. On mi odpověděl " ty mě taky zlato" a dal mi pusu. " Miluju tě" zašeptala jsem mu do ucha a pevněji ho obejmula. " Já tebe taky" řekl mi nazpět a také mě obejmul. " Pojedeme domů ano" řekl a já jen přikývla. Vzal mě do náruče a nesl k autu. Mezitím jsem usla v autě, když čekal na Jacoba.

Probudila jsem se jakmile mě vzal do náruče a nesl domů. Vzal mě hned do sprchy kde jsem se následně vykoupala a potom odešla do ložnice kde jsem si lehla. Za chvilku přišel i Matyas, který si lehl vedle mě a pevně mě objal. " Nikomu už nedovolím aby na tebe sáhnul" řekl a s těmi to slovy jsme oba usli.

Sice je to delší ale nevadí. Děkuju za aktivitu a doufám že se líbí ❤️

Jejich hračkaKde žijí příběhy. Začni objevovat