Neusínej prosím

6 2 0
                                    

Když jsem dokoukala film, zvedla jsem se a šla si pro pití dovnitř, Podlaha vypadala čistě bez střepu, takže jsem šla dovnitř.
Došla jsem do kuchyně kde jsem si natočila sklenku vody a hned ji vypila.
Chtěla jsem jít zpátky na balkón jenže když jsem vyšla do obýváku šlápla jsem na střep a tím že jsem neměla nic na nohou jsem se řízla do chodidla.
Spadla jsem na zem a cítila že mi po tváři něco teče, sáhla jsem si na to místo a byla tam krev.
Když jsem se koukla na nohy jizvy, které tam předtím byly tam nejsou ale jsou tam šrámy.

,,MAXI POMOC," zakřičela jsem ale už mi docházeli síly. Chtělo se mi spát ale snažila jsem se zůstat vzhůru.

,,Bebe, copak se, panebože co se stalo? Mluv semnou," řekl Max a se strachem v očích ke mě přiběhl.

,,Střep na zemi, chce se mi spát,"řekla jsem a zavírala oči.

,,Bebe, ne ne ne neusínej prosím, koukni se na mě, Bebe, prosím koukej na mě nemůžeš spinkat," začal Max.

Snažila jsem se neusnout.

,,Odvezu tě ano, hlavně neusínej," řekl Max a už mě nesl do auta.

Položil mě na zadní sedačku a on šel na místo řidiče. Rychle nastartoval a jel na místo.

Pomalinku jsem usínala a než jsem usla Max zastavil a hned mě vzal do náruče.

Položil mě mezi květy a odstoupil odemě pryč.

Cítila jsem silné cukání na všech místech kde jsem měla rány.

Pohled Maxe:
Odvezl jsem ji na to její místo a položil jí mezi ty květy.
Šel jsem kousek dál a byl jsem celkem v háji.

,,Já k ní opravdu něco cítím," řekl jsem si v duchu.

Sledoval jsem jak se pomalu zvedá vítr a nebe pomalinku rudne.
Z ničeho nic mi zvonit mobil.

,,Ano," zvedl jsem to.

,,Maxi, co se stalo, proč je tady krev, kde je Bebe a ty," začal mě Alex zasypávat otázkami.

,,Vysvětlím ti to potom, jen jestli tě můžu poprosit, pořádně tam ukliďte a tu krev taky děkuji," řekl jsem rychle.

,,A asi nevíš co se děje venku," řekl Alex.

,,Vím až moc dobře, promiň ale budu už muset končit," řekl jsem a mobil hned ťípl.

Sledoval jsem jak padají že stromů listy přímo na Bebe. Bojím se toho, že to nedá.
Začal jsem trošku zmatkovat.

Z ničeho nic začali trošku svítit květy a já zmateně sledoval co se bude dít.

Potom se pár z nich zvedlo a objevili se na místech kde měla rány.

Po pár minutách všechno přestalo a já se šel podívat jak na tom je.

Spala tak jsem ji vzal do náruče a nesl do auta. Spala tvrdě, takže se neprobudila ani, když jsem pudce zabrzdil před domem. Když jsem ji odpoutat zkontroloval jsem zda dýchá. Byla už celkem v pohodě, takže jsem byl klidnější.

Vlezl jsem do domu a všichni seděli v obýváku a sledovali mě. Ukázal jsem ať jsou ticho a nesl ji do postele. Uložil jsem ji do postele a lehl si vedle ní. Obejmul jsem ji a přitáhl si ji blíž k sobě. Po chvilce jsem usl.

Tak kapitolka hotová, vím celkem magořina. Ale nevadí.
Užívejte ❤️❤️

Jejich hračkaKde žijí příběhy. Začni objevovat