Nehrabej na to

6 2 2
                                    

Když jsem se probudila cítila jsem pod sebou teplo. Koukla jsem se ke zdroji a všimla jsem si, že ležim Maxovi na hrudi a on spokojeně spí.
Usmála jsem se a začala se pomalu zvedat, jenže mě Max chytl a přitáhl si mě k sobě.

,,Maxi, já musím vstávat, pusť mě prosím," řekla jsem.

,,Hmmm," zabručel Max a neochotně mě pustil.

Zvedla jsem a šla se rovnou vykoupat. Zalezla jsem do sprchy, ale předtím jsem se pro jistotu zamkla.
Když jsem se vykoupala udělala jsem zbytek ranní hygieny tak jako každý den a potom šla udělat snídani.
Udělala jsem palačinky a dala jsem talíř na stůl a k němu něco co by jsi mohli na ně namazat.

Došla jsem vzbudit kluky ve spodním patře a nečekaně byly už vzhůru.
Potom jsem došla vzbudit ty dva nahoře a potom Ell a Maxe, který mě chtěl zatáhnout zpátky do postele.

,,Vstávej prosím, je tam snídaně," řekla jsem a čekala, že by se mohl už zvednout.

,,Já nechci, já se chci mazlit tak jako než jsi odešla," řekl Max a já se zasekla.

,,Když vstaneš tak potom si můžeme zase hajnout," řekla jsem a on se hned zvedl a šel zamnou.

,,Půjdeme," zeptal se a já se zasmála.
Vzala jsem ho za ruku a vedla do kuchyně.

,,Co jste tam tak dlouho dělali," zeptala se Ell a zamrkala na mě.

,,Nic, nechtělo se mu vstávat," řekla jsem.

,,Jasně," řekla Ell ironicky.

Hodila jsem na ni vražedný pohled a šla si sednout vedle ní.

,,Maxi už jsi jim psal nebo ne?" Zeptala jsem.

,,Ještě ne," řekl Max.

,,Tak jim potom napiš, že nepojedou sem ale jinam nebo se na to vykašli to záleží na tobě," řekla jsem a všichni se na mě podívali, protože neví o co go.

,,Baby, můžu s tebou mluvit," zašeptala mi do ucha Ell.

,,Ano, pojď," řekla jsem a vedla ji na balkón.

,,Copak potřebuješ," zeptala jsem se.

,,No, víš jak jsem tu říkala o tom borci co se mi líbí, tak se bojím že bude zlí nebo něco takového," řekla Ell.

,,Neboj se, znám ho. Sice se někdy chová jako debil ale kdyby něco jsem tu já, postarám se o to aby se ti nic nestalo," řekla jsem a ona mě hned obejmula.

Potom jsme si začali povídat o něčem jiném.

,,JUSTINE NEHRABEJ NA TO ROZBIJEŠ TO A BEBE TĚ ZABIJE," zaslechla jsem křičícího Alexe.

,,Co tady řveš, JUSTINE NEDELEJ to," zaslechla jsem Maxe a potom silnou ránu.

,,A jsi v hajzlu kámo," řekl Alex.

Šla jsem se podívat co rozbil a ve dveřích jsem se zasekla.

,,TO SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL ŽEJO," řekla jsem trochu nahlas. Ell pribehla zamnou a postavila se vedle mě.

Justin se zasekl a všichni se podívali naším směrem.

,,Ty vole to je bordel, kdo to bude uklízet," zeptala se Ell.

,,Ten kdo si to rozbil," řekla jsem a chtěla vejít dovnitř, jenže mě zastavil Max.

,,Bebe, opatrně víš co se může stát, ještě když jsou tady všude střepy z té vázy," řekl Max a odvedl mě zase zpátky.

Ell se vysmála Justinovy a zmizela nahoře v pokoji.
Já si lehla do houpací sítě, zapálila si cígo a pustila si film.

Pokračování příště.

Doufám že se líbí❤️
Užívejte ❤️

Jejich hračkaKde žijí příběhy. Začni objevovat