MAXI!!

9 2 0
                                    

Vzbudila jsem se a byla mi už celkem zima. Zvedla jsem se a šla dovnitř bytu. Ale zasekla jsem se všude byly tašky s věcmi a zezhora se ozíval smích.

,,MAXI CO TO MÁ JAKO BÝT," zakřičela jsem a smích utichl.

,,Jé ahoj ty už jsi vzhůru," řekl Max který mě sledoval ze schodů.

,,Co je to tady za bordel," řekla jsem naštvaně.

,,Neboj uklidíme to ale teď se pojď na něco podívat prosím," řekl Max a začal se smát.

,,A co je tak strašně zábavného že se pořád směješ," řekla jsem a šla zaním.

,,Ale, Alex a Tomas se hádají kdo bude v pokoji vedle toho tvého," řekl a zasmál se.
,,Aha, to jsou jejich věci," zeptala jsem se.
,,Ano jsou," řekl a koukl do pokoje.
Alex se hádal s Tomasem kdo bude v pokoji a pořád po sobě hází polštářek tam a zpátky.

,,A dost, hned toho nechte a v klidu se dohodněte, nebo prostě jeden tady a druhý tady vedle na druhé straně je to úplně stejné. Jo a ty věci dole nebudou máte na to 10 minut." Řekla jsem a odešla.

Max se na mě podíval zmateně, protože hned přestali a Alex odešel pro věci a odnesl si je do druhého pokoje.

,,Máš na ně zřejmě dobrý vliv, tohle se mi ještě nikdy nepovedlo," řekl Max který mě doběhl.

,,Nevím možná se mě bojí," řekla jsem a zasmála se.

,,A co vlastně jdeš dělat," zeptal se Max.
,,Jdu udělat oběd, pomůžeš mi," řekla jsem.

Max přikývl a pomohl mi s vařením.
,,Celkem ti to jde," řekla jsem a usmála se když se snažil nakrájet cibuli.

,,Ha ha vtipný, " řekl uraženě.
,,Ale to nebyl vtip ty trdlo," řekla jsem a usmála se.

,,To ti tak budu věřit a jinak bych chtěl dořešit, tu věc než jsi si šla lehnout," řekl Max a podíval se na mě.

,,Tak povídej," řekla jsem.
,,Proč vlastně nechceš kluka nebo prakticky tohle," zeptal se.

,,Z mojí zkušenosti a minulosti a neptej se už na tohle prosím," řekla jsem a dal se věnovala vaření.

,,Dobře, beru tě jako kámošku, ale nevím jak tě berou kluci," rekl Max a zamyslel se.

,,Jak to myslíš," zeptala jsem se.
,,No zřejmě se někomu z nich líbíš," řekl.

,,To můžu, ale nikoho nechci," řekla jsem když jsem dokončovala jídlo.
,,Chápu jinak, Bebe, pif pif máš," zeptal se.

,,Ano zbroják a zbraň mám, a proč se na to vlastně ptáš," zeptala jsem se a nadávala jídlo.

,,No ty víš jaká skupinka asi jsme, ne," řekl.
,,Vím ale..., Jasně chápu, " zasekla jsem se a nakonec odpověděla.

,,KLUCI JÍDLO," zakřičela jsem a ani ne za 5 minut byly všichni u stolu a poslušně čekali.

,,To se myslíte že vám to dám rovnou pod nos," řekla jsem když jsem si s Maxem sedla ke stolu.

,,Ale...," nedořekl to Michael.
,,Ticho dojděte si pro to," řekl Max rozkazem.

Všichni poslechli a pro jídlo si došli.
Sedli se ke stolu a začali jsme všichni jíst.

Když jsem dojedla zvedla jsem se se slovy ,,Jdu si lehnout, takže si to po sobě ukliďte," řekla jsem a odešla do pokoje.

Lehla jsem si a za chvilku přišel Max který si lehl do druhé postele.

Po chvilce jsem usla ,,nějak často spím, ale nevadí," řekla jsem si v duchu.

Jejich hračkaKde žijí příběhy. Začni objevovat