Probrala jsem se někde kde to ani neznám.
,,Kde to jsem," zeptala jsem se zmateně.
Rozhlédla jsem se po místnosti.
,,Počkat to vypadá jako ten nový byt, který jsem chtěla," řekla jsem si a zvedla se.
Chtěla jsem si dát vlasy za ucho jenže byly z jedné strany krátké a z druhé dlouhé, zasekla jsem se.
,,Kde je koupelna, ' rozběhla jsem se po schodech nahoru jako kdybych to tady znala. Doběhla jsem do koupelny, kde jsem se podívala do zrcadla.
,,Jak? To není možné, proč vypadám jinak, proč jsem tady, jak jsem se sem dostala, kde mám....," začala jsem se sama sebe ptát a potom jsem se zasekla.
,,Vždyť já tu mám věci, musím se dodívat do pokoje," řekla jsem si a šla jsem do pokoje.
,,Omg to je fakt krásný," sedla jsem si na postel a podívala se na skříň.
,,snad v ní něco najdu, " řekla jsme si a šla se podívat.
Měla jsem tam oblečení, které jsem ještě nikdy neviděla.
,,Potřebuju vysvětlení," řekla jsem si.
Začala jsem hledat telefon a nakonec jsem ho našla.
Odemkla jsem ho a uviděla spoustu zpráv. Např: ,,Baby kde jsi Matyas se může zbláznit, "Ale potom jsem se zasekla nad zpravodajem:
Dnes jsme našli auto, které bylo nebourané o strom. V autě jsme našli mladou dívku zřejmě silně opilou, která byla na místě mrtvá. Na pitvě jsme zjistili že byla těhotná, ale jen krátce.
Více informací najdete na našem webu policie.Přečetla jsem si úvodní stránku a radši telefon opět zavřela.
,,To nemůže být pravda, vždyť nejsem mrtvá, však tady stojím, ale.... úplně jiná, " řekla jsem si a poslední slova zašeptala.
,,Takže jsem mrtvá, ale zároveň žiju,"
Řekla jsem si.
,,Alespoň můžu začít od začátku," povzdychla jsem si a sedla si na postel.
,,To by si zasloužilo cígo,"řekla jsem si a šla si zapálit na balkón.,,Udělám si všude nový účet i nové telefonní číslo," řekla jsem si a vzala si do ruky telefon.
Začala jsem si vytvářet nový účet na instagramu a prakticky na všem.
Kdyz jsem měla vše hotové vzala jsem si roušku a šla do nejbližší trafiky pro novou SIMkartu.Přišla jsem domů a hned vyměnila SIMkartu, tu starou jsem roztřihla nůžkami a vyhodila do koše.
,,Já než si zase zvyknu že mám vše nové," povzdychla jsem jsi a šla na balkón, položila jsem si telefon na stolek a potom došla do kuchyně si udělat kávu, z nějakého důvodu bylo vše co potřebuju k životu zde.
Udělala jsem si kávu a šla zpět na balkón kde jsem si zapálila a projížděla instagram.
,,Počkat co, proč jsem všude," řekla jsem si když jsem uviděla asi desátý příspěvek semnou.
,,Baby strašně nám chybíš, nedokážu na tebe zapomenout, byla jsi pro mě víc než jsi si mohla myslet, doufám že tam nahoře ti bude dobře, díky tobě jsem tady, ale ty už bohužel ne, navždy tě budu mít v srdci tak jako zbytek naší třídy, když jsme se to dozvěděli mysleli jsme si že je to jen vtip jenže to byla pravda, a já tomu stále nechci věřit," přečetla jsem si příspěvek od Dekyho.Podobných příspěvků tam bylo mnoho, ale zasekla jsem se nad jedním.
,,Baby proč, víš že jsem tě miloval a stále budu, už nikdy nechci nikoho, proč jsi mi neřekla že jsi byla semnou těhotná, omlouvám se za všechno co jsem ti udělal, bez tebe se cítím tak strašně prázdný a Jacob to snáší hodně špatně tak jako já, je mi to líto a doufám že už se teď budeš mít líp, nikdy na tebe nezapomeneme." přečetla jsem si příspěvek od Matyase.
,,Ale ty jsi to udělal, a v tu chvíli ti to bylo jedno," řekla jsem si smutně pro sebe.,,dneska už toho bylo hodně," řekla jsem si, dopila jsem kávu a šla do sprchy.
Potom jsem došla do pokoje kde jsem se zachumlala do postele a usla.
Celkem matoucí kapitolka ale doufám že se líbí. ❤️❤️
ČTEŠ
Jejich hračka
Randomje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...