Nikdy jsem

7 2 0
                                    

Probudila jsem se kvůli tomu že jsem cítila vedle sebe pohyb. Otevřela jsem oči a otočila se. Max se zvedal z postele, ale když si mě všiml zastavil se.

,,Copak Bebe,'' zeptal se.

,,Kam jdeš," zeptala jsem se.

,,Jdu se kouknout co tam dělají, za chvilku přijdu," řekl Max.

,,Dobře," řekla jsem a sledovala jak Max odchází.

Pohled Maxe:

,,ÁÁÁÁÁ.... JÁ SE LEKLA, tohle už nedělej," zaslechl jsem křičet Ell.

,,Promiň, ale mě zase hrabe," řekl Tomas a začal se smát.

,,Co je to tady za bordel," řekl jsem, když jsem scházela schody.

,,Jé první Růženka se probudila," řekl Alex a zasmál se.

,,Ale hrajeme hry, nechceš se přidat a pokud je vzhůru i Bebe tak ji vezmi sebou," řekl Michael.

,,Já nevím, skočím se zeptat," řekl jsem a šel za Bebe.

,,Bebe, nechceš si jít něco zahrát, hrajou nějaké hry," zeptal jsem se Bebe.

,,Tak dobře no," řekla a zvedla se.

Chytl jsem ji za ruku a vedl dolů. Šla moc pomalu tak jsem ji před schody vzal do náruče a opatrně nesl dolů do obýváku.

,,Maxi já umím chodit sama," řekla mi jakmile jsem ji zvedl.

,,Já vím," řekl jsem když jsem už byl v půlce schodů. Usmála se a já ji úsměv opustil.

,,Tak nakonec naše hrdličky přišli," řekla Ell a Bebe ji vraždila pohledem.

,,Nejsme žádné hrdličky," řekla Bebe.

,,A to že spíte spolu v posteli, nosí tě a to že řekl aby jsme tě jemu pohlídali je jako co," řekl Alex a já se zasekl. Bebe se na mě podívala a já citil jak rudnu.

,,Dáte si něco k pití," řekla Ell.

Bebe na mě pořád koukala, tak Ell zřejmě usoudila, že jo. Tak došla pro něco k pití.

Bebe mě vzala z ničeho nic za ruku a vedla k pohovce kde si sedla a ukázala ať si sedni vedle ní.

,,Tady máte pití a zrovna hrajeme Nikdy jsem," řekla Ell.

,,Dobře," řekla Bebe.
Já jsem přikývl a sledoval jak hrají.

Potom padla první otázka
,,Nikdy jsem se nezamiloval do osoby v tomto bytě," řekl Alex.

Já se zasekl a napil se, ale nebyl jsem jediný, Bebe se napila taky. Všichni nás sledovali a pak to vzdali.

,,Nikdy jsem nehrál na Elektro kytaru," řekl Justin.

Teď jediný kdo pil byla Bebe. Oni ji smsd chtějí opít nebo co.

,,Nikdy jsem nespadl z houpacího koně," řekl Michael a tentokrát jsem se napil jen já.

,,Nikdy jsem nešel do pokoje bez zaklepání," řekl Tomas. Teď se napil Alex, já, Bebe a Ell.

,,Nikdy jsem nebyl v cizině," teď se pro změnu napila jen Bebe.

,,Nikdy jsem nechtěl dát pusu, někomu v této místnosti," řekl jsem a sám se napil, ale překvapilo mě, že se napila i Bebe.

,,Nikdy jsem nikomu nezachránil život," řekla Bebe a usmála se. Napila se ona a já.

-o 1,5 hodiny později-
Vypili jsem dohromady už 3 lahve alkoholu a Bebe si na mě začala lehat, protože byla silně opilá jako všichni tady.
Ell to už radši zabalila na gauči a všichni jsme šli pomalu do pokojů.
Chtěl jsem Bebe dát do její postele jenže mé chytla okolo krku a nechtěla pustit. Lehl jsem si tedy s ní do postele a oba nás přikryl.

Pohled Bebe:

Po tom co jsme hráli Nikdy jsem se opila jak doga a když mě Max nesl do pokoje nechtěla jsem ho pustit.
Když si semnou lehl, sedla jsem si na něj a sledovala ho.
Potom jsem se sehla k jeho uchu a zašeptala mu do ucha
,,Miluju tě Maxi,"
Všimla jsem si že se zasekl, ale než jsem se nadála ležela jsem pod ním.
,,Já tebe taky," řekl Max.
Začal mi opečovávat krk a já lehce vzdychla.

Pokračování příště 🤭

Užívejte❤️❤️

Jejich hračkaKde žijí příběhy. Začni objevovat