Probudila mě silná rána a když jsem pohlédla na místo odkud šla viděla jsem opilého Matyase, který šel zamnou. Nesnáším alkohol.
Matyas ke mě došel a lehl si na mě.
,,Jsi jen moje je ti to jasné," řekl a chytil mě pod krkem.
,,Ano, ale co se stalo," dostala jsem ze sebe a čekala až mě pustí. Jenže nepustil a spíš mi krk ještě více zmačkl a já nemohla skoro vůbec dýchat.
,,Vzduch, prosím," řekla jsem strašně potichu ale zřejmě mě slyšel a stisk povolil. Rychle jsem dýchala a začala se od něj posouvat dál.
,,Kam si myslíš že jako jdeš tady budeš, nedovolil jsem ti se odtáhnout," řekl a zatáhl si mě za mojí nohu zase k sobě.
,,Co se s tebou stalo," řekla jsem a začali se mi valit slzy do očí.
,,Nezahrávej si semnou, ty jsi moje kotě, a on mi tě nevezme, slyšíš, " řekl celkem hodně naštvaně, chytl mi ruce které dál potom za mojí hlavu a hleděl mi do očí.
,,Kdo by ti měl mě vzít, co se stalo já o ničem nevím," řekla jsem vyděšeně a zároveň nechápavě.
,,Ahá on ti to neřekl, on se mi do tebe zakoukal víš," řekl a zasmál se.
,,Koho myslíš tím on," zeptala jsem se a zasekla se.
,,Jacob, on se do tebe zamiloval dneska ráno mi to řekl a já chci aby věděl že jsi jen moje," řekl a já vyděšeně vyvalila očí.
,,Co myslíš tím co jsi teď řekl," zeptala jsem se blbě.
,,To poznáš," divně se usmál a začal se přibližovat svojí hlavou k mému krku.
Začal mě kousat do krku a dělat malé znaménka. Potom se odtáhl a začal mi sundavat oblečení, chtěla jsem se bránit, protože byl prostě opilí, ale nešlo to protože mi držel ruce nad hlavou. Začala jsem kopat nohama a on mě silně kousl do krku.
,,přestaň jinak to bude bolet," řekl a kousl mě do lalůčku.
,,To bolí už teď," řekla jsem a zasekla se.
Já už cítím bolest.
,,Auuu," zakřičela jsem.
Jak jsem přemýšlela a byla utopená v myšlenkách, jsem si nevšimla toho že se Matyas svlékl a rychle do mě přirazil jeho kamarádem.
,,Přestaň, bolí to prosím," začala jsem brečet a řvát. ,,Drž hubu sakra," řekl Matyas s dál mi silnou facku.
Snažila jsem se být ticho ale nešlo to, protože to strašně moc bolelo.
Matyas přirážel víc a víc a já pomalu přestávala vnímat. Poslední co jsem ještě vnímala bylo to, že se do mě udělal a pořád přirážel.Pohled Matyase:
Začal jsem do ní přirážet víc a víc, ale všiml jsem celkem pozdě že Baby je úplně mimo. Tím jak jsem byl opilí jsem nevnímal co jsem dělal. Když jsem se probral uvědomil jsem si co jsem udělal.
Snažil jsem se jí probrat ale nešlo to. Rozhodl jsem se dojít si do sprchy.
Jakmile jsem vylezl z pokoje viděl jsem Jacoba, který vyděšeně sleduje můj pohyb.
,,Co jsi jí udělal, křičela bolestí a ty moc dobře víš že ona bolest necítí," řekl rychle Jacob.
,,Bude v pohodě, tolik jsem ji toho neudělal, vlez do toho pokoje a schytá to znovu," řekl jsem bez citu a odešel do sprchy.Pohled Baby:
Probrala jsem se a všimla jsi že jsem v pokoji sama. Rychle jsem se zvedla a chtěla jít zamknout, ale byla to chyba strašně to začalo bolet. Dokulhala jsem se ke dveřím a zamkla zatáhla všechny žaluzie.
Zalezla jsem si do postele, pustila si hudbu do sluchátek.
Začala jsem brečet a schovala se pod deku.
Po chvilce jsem usla, ale předtím jsi zaslechla silné bouchání do dveří, a hádku Jacoba a Matyase.Pohled Matyase:
Vyšel jsem z koupelny a šel zpátky do pokoje, jenže jsem se zasekl o dveře které byly zamčené. Začal jsem do mich bouchat aby otevřela.
Zaslechl jsem ale silný pláč a zezadu mi přilétl silný pohlavek.,,Jestli jsi ji něco udělal přísahám že tě zabiju, DOCHÁZÍ TI ŽE CÍTILA BOLEST ALE TU BOLEST JSI JI ZPUSOBIL TY," začal na mě pokřikovat Jacob.
,,BYL JSEM OPILEJ A NEŘVI NA MĚ, BYL JSEM ÚPLNĚ MIMO, A STEJNĚ ZA TO MŮŽEŠ TY," začal jsem křičet.
,,JAK JAKO JÁ JA NEJSEM DŮVOD PROČ SE ZAMKLA A TEĎ TAM BREČÍ, TY JSI JI UBLÍŽIL A NE JÁ, PROBER SE KURVA, ONA TĚ MILUJE ALE TAKHLE O NI MŮŽEŠ PŘIJÍT,"začal na mě řvát Jacob.
Zasekl jsem se a bezeslova odešel do pokoje pro hosty.
,,TO JSI CHLAP TAKHLE ZDRHNOUT," zakřičel na mě Jacob než jsem zalezl do pokoje.Lehl jsem si a usnul.
Doufám že se kapitolka líbí.
🥰 doufám že se kapitolka bude líbit
ČTEŠ
Jejich hračka
Разноеje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...