Potom co mě celou svlékl a já jeho, mě pohladil po tváři a dal mi dva prsty do pusy "nasliň je" řekl a já tak učinila. Potom je vyndal a začal mě připravovat. Začala jsem vzdychat snad na celý dům. "Ah.. prosím po-počkej" řekla jsem mezi vzdychy"pročpak" zeptal se "bojím se" odpověděla jsem mu. " Nemusíš se bát" řekl a pokračoval s tím že mě začal líbat. Já jsem do polibků začala vzdychat víc. On z ničeho nic přestal a odpojil naše rty.
" Klekni si" přikázal mi a já poslechla. " Vezmi si ho do pusy a kuř" řekl a ukázal na jeho chloubu. Chvilku jsem váhala ale pak mi dal ruku na hlavu a dal mi ho do pusy sám. S tím že mi ho dal až snad do krku a já měla dávicí reflex. Posunula jsem hlavu do zadu proti jeho ruce, která mi držela hlavu a on vzdychl.
Začala jsem hlavou hýbat tam a zpátky a on začal vzdychat na celý pokoj.
Potom mě zatáhl za vlasy a vyndal ho. " Ještě mi řekni že jsi to nikdy nedělala, a děláš to poprvé" řekl a já odpověděla jen kývnutím hlavy na souhlas. " Zvedni se a lehni si" přikázal mi a já poslechla. " Tak je hodná" pochválil mě.
On se nahnul ke mě tak že se dotkli naše špičky nosů o sebe a přitom hleděl do mých očí. "Připravená" zeptal se a já odpověděla " já nevím pořád se bojím". " Neboj se, bude se ti to líbit, slibuju" řekl a pohladil mě po tváři. Viděla jsem v jeho očích jak je strašně nadržený a jak mě už chtěl. " Můžu" zeptal se a otřel se jeho kamarádem o mě. Já vzdychla a odpověděla nejistě "můžeš".
On nasměroval jeho kamaráda k mému vstupu a pomalu ho začal strkat dovnitř.
Já začala vzdychat a škrábat ho do zad. " Promiň já musím" řekl omluvně a na jeden rychlí a silný příraz do mě vjel. Vyjekla jsem a spustili se mi slzy. " Počkám ano" řekl a já kývla se slzami v očích na souhlas. Dal mi pusu a po chvilce se začal pomalu pohybovat. Já začala vzdychat na celý dům a on taky. Začal mě líbat aby jsme se trochu utišili, protože ve vedlejším pokoji se nacházel Jacob.Odpojil naše rty a řekl " jsi strašně úzká kotě, já to dlouho nevydržím". Začal ještě víc vzdychat a já taky. Cítila jsem že za chvilku budu. Oba jsme vzdychaly až jsme nemohli skoro dýchat.
Začal přirážet rychleji a rychleji. Potom ho rychle vyndal a udělal se společně semnou na moje bříško. Oba jsme vydýchávali požitek. " Jsi úžasná" řekl a já zrudla a odpověděla mu " ty taky"
Potom mě vzal do náruče a nesl do do sprchy. Osprchoval mě a potom sebe. Potom mě odnesl mě do postele a lehl si vedle mě. Obejmul mě zezadu a pomalu jsme oba usli.Doufám že bavilo. Sice to nebylo za mě nic moc a doufám že líbí❤️❤️
ČTEŠ
Jejich hračka
Randomje to příběh založený hlavně z mojí fantazie nacházejí se tu postavy z anime a také jen vymyšlené. Je to o dívce jménem Baby kterou nikdo nemá rád a je všem jen pro srandu nebo když si chtějí vybít zlost. Více se dozvíte v příběhu. Prosím berte to...