Herkese merhabaaaa, umarım kurgumu beğenmişsinizdir :)))
__________________________________Güvenliğin yanına gidiyorum ama yanında bir kız vardı o kız cansu'ydu (sözde en yakın arkadaşım) şaşırmıyorum tabi ki de Cansu koşarak bana doğru geliyor ve bana sarılıyor karşılık vermiyorum. Ve cansu şöyle diyor.
C-"kız niye burda çalıştığını söylemedin, instagram'dan öğrendim"
diye söyleniyor ben ise.-"illa söylemek zorunda değilim benimde kendime özel şeylerim var" diyorum.
Cansu sarılmayı bırakıyor bana bakıyor koluma girip
C-"hadi gel içeri girelim" diyor sanki kendisi burda çalışır gibi.
-"işim var girmeyelim sen git bir yere 1-2 saat sonra konum atarsın bana bende gelirim" sinirlenmiştim...
C-"tamam bende geliyim seninle hem sana yardım ederim"
-"tamam be tamam"
diyip Cansu'yu çekiştire çekiştire içeri sokuyorum odamın önüne gelince
"içeri gir beni bekle sakın çıkma"
diyerek cansuyu içeri sokuyorum ve hızlı adımlarla ordan uzaklaşıyorum antrenman alanına geri dönüyorum ilk okan hocanın yanına gidiyorum
-"geldim hocam! şimdi devam edicem" diyorum
O-"tamam (ismin)" diyor kafamla onaylayıp keremin yanına gidiyorum "şey kusura bakma işim biraz uzun sürdü'de" diyorum gülümseyerek..
K-"hiç sorun değil hadi devam edelim" diyor
Aradan 30 dakika geçiyor Cansu yanıma gelmişti kereme çok samimi davranıyordu git dediğim halde gitmiyordu reportaj bitiyor cansu' ya bakarak
-"gidiyoruz hadi" diyorum Cansu ise onaylayıp kerem istemesede telefon numarasını veriyor bu beni çok sinir ediyor ikimizde antrenman alanından çıkıyoruz ben odama gidip çantamı alıyorum ve ofisten çıkıyoruz otoparka gidip arabama biniyoruz... 25 dakika sonra eve varıyoruz kapıyı açıp içeri giriyoruz...
Aradan 1 hafta geçiyor.. Cansu gitmişti, kereme soğuk davranıyordum. Bugün maç günüydü hazırlanıp evden çıkıyorum arabama binip stadyum'a varıyorum arabayı otoparka park edip içeri giriyorum kendime vip yeri tutmuştum yerime oturup maç saatini bekliyordum stadyum yavaş yavaş doluyordu
(kombinim)
Ve maç başlıyor dikkatli dikkatli izliyorum maçın 25-20 dakikasında kafama top geliyor şuttu kerem çekmişti.. maç duruyor kafamı tutarak ayağa kalkıyorum başım dönüyordü ve anında bayılıyorum.... Uyandığımda revirde'idim yanımda kerem vardı maçtan çıkmıştı barış girmişti maça kolumda serum takılı'ydı oturma pozisyonuna geçiyorum kereme bakıyorum...
Gozleri kızarmıştı ağladığı çok belliydi keremin ellini tutup
-"ağladın mı sen"
Diyorum kerem ise şaşırmış bir şekildeK-"h-hayır ne alaka ağlamadım ben.. İyi misin sen? Çok özür dilerim" diyerek kafasını eğiyor
Gozlerim dolmuştu..-"ağlamadıysan gözlerin niye kızarık? İyiyim ve hiç sorun değil özür dilemene gerek yoktu" diyorum kerem kafasıyla onaylayıp kafasını kaldırıyor serumu'ma bakıyor bitmişti bana bakıp ayağa kalkıyor..
K-"ben Bi doktoru çağırayım serumun bitmiş" diyerek odadan çıkıyor 5 dakika sonra kerem ve doktor geliyor serumu çıkartıyor ve odadan çıkıyor.. Ayağa kalkıyorum kereme bakarak "görüşürüz yanımda durduğun için teşekkür ederim" diyerek odadan ve revirden çıkıyorum gayet iyiydim.
Otoparka gidip arabama biniyorum eve doğru sürüyorum 10 dakika sonra varıyorum trafik olmadığı için. Arabadan iniyorum kapıyı açıyorum ve içeri giriyorum o an konfeti patlıyor ve ışığı biri açıyor o kişiyi görünce gözlerim fal taşı gibi açılıyor....
__________________________________
Sizce kim geldi?
Devamı 4.bölüm'de...
Devamını akşam yazarım muhtemelen.
Görüşürüzzzzz iyi günler :)))
💮🌸🌷💐❤️💛