2 günde neler oldu kısa bir özet; zar zor İstanbulla geri dönmüştük. Filiz teyze beni bırakmak istemiyordu.. Eve dönünce annem ve babam kerem ve ailesi ile tanışmak istiyordu.. Ben bunu reddetmeyip onaylıyorum, annemler izmirde olduğu için araba ile İstanbulla gelemezlerdi çünkü çok uzun sürerdi gelmeleri hemen o gün bilet alıyorum iki kişilik yarın için.. Bu durumu keremin ailesi ilede konuşuyorum yarın sabah İstanbulla yolla çıkacaklarını söylüyor.. Ve hâlâ keremle aynı evde kalıyorduk sude eşyalarını almıştı kazımcan ile aynı evde kalıyordu. Şahin'dende haber yoktu hiç aramamıştı bende aramaya gerek duymuyordum böyle şeylere alışmıştım yakında kokusu çıkardı..
Günümüze geri dönelim:))
Bugün annemler ve filiz teyzeler gelecekti.. Erken uyanmıştım ben uyanana kadar kerem antrenmana gitmişti hızlıca kalkıp banyoya gidiyorum ellimi yüzümü yıkayıp aşağıya iniyorum.. Hafif bir temizlik yapıyorum 30 dakika falan sürmüştü misafir odalarını temizleyip yataklara yeni nevresim setleri seriyorum..
Sonrada mutfağa gidip ikramlık şeyler hazırlıyorum.. Mesela poğaça, kek falan. Öğlene doğru kapı çalıyor.. Kerem sanıp kapıyı açıyorum gelen şahin'di ağzı burnu kan içindeydi onu öyle görünce şok oluyorum.. Bir kaç adım geri gidiyorum şahin sarsa sarsa içeri giriyor ve kendisini koltuğa atıyor ve kafasını tutuyor hafif hafif inliyordu.. Ben ise kapıyı kapatıp koşarak şahinin yanına gidiyorum.. Yanına oturuyorum ve elini tutup sıvazlıyorum.. Gözlerim dolmuştu çünkü şahini ilk defa böyle görmüştüm. Ağzımdan tek şu kelime çıkıyor o'da şuydu. "b-bunu kim sana yaptı?" sesim hafif soğuktu ve kısıktı. Şahin cevap vermeyip kolumdan tutup kendisine çekiyor ve sımsıkı sarılıyor kafasını boynuma gömüp ağlamaklı bir sesle. "b-ben artık aşka inanmıyorum güzelim.." diyor ben ise dediğini anlamayıp ona sarılıyorum...
Bir süre öyle kalıyoruz.. Bir kaç dakika sonra kapı açılma sesi geliyor gelen tabi ki kerem'di.. Kapı sesini duyunca direkt ayrılıyoruz üstüme hafif kan bulaşmıştı ama umurumda değil... Gözlerimi silip ayağa kalkıyorum kereme doğru dönüyorum kerem hızlı adımlarla yanıma gelip bana sarılıyor ve boynumdan öpüyor.. Geri çekildiğin'de koltukta uzanma pozisyonuna geçmiş şahine bakıyor hiç garipsemiyor çünkü daha önce şahinden bahsetmiştim kereme.. Ben ise çaresiz ve mahçup bir şekilde.
"sey aşkım şahini duşa sokar mısı-" kerem cümlemi bitirmeme izin vermeden "tamam aşkım ben hallederim.." gülümseyip keremin yanağından öpüyorum "teşekkür ederiz." kerem dudağım ve yanağımın tam ortasından öpüp şahinin yanına gidiyor zar zor şahini kaldırıyor ve duşa sokuyor.. O sırada annemler arıyor 1 saate burda olduklarını söylüyor.. Kerem şahini duşa sokup pijama takımını giydirmişti ve dudağına falan pansuman yapmıştı.. Şahin odasında uzanıyordu kerem duşa girmişti.. Akşam üzereydi güzel bir sofra kurmuştum kerem duştan çıkıp kıyafetlerini giyiyor ve aşağıya iniyor.. Ben mutfakta yemekleri hazırlıyordum keremde salonda oturuyordu en son odama gidiyorum kıyafetlerimi değiştirip aşağıya iniyorum ve o sırada kapı çalıyor.. Kerem anında ayağa kalkıyor ve kapıya doğru yürüyor.. Bende kapıya doğru yürüdüğüm için karşılaşıyoruz el ele tutuşup kapıyı açıyoruz gelenler. Annem (adı emine olsun) babam (adı Gökalp olsun)
Keremin annesi babası ve reyhan.. Onlarda kapıda karşılaşmıştı.. Gülerek bize bakıyorlardı. Bizde gülümsüyoruz ve bir kaç adım geri gidiyoruz ve keremle aynı anda "hoş geldiniz.." diyoruz.. Annemlerde "hoş bulduk." diyorlar ve içeri giriyorlar ben keremin ellini bırakıp onların arkasından gidiyorum kerem kapıyı kapatıp yanımıza geliyor.. Salona geçiyoruz... 30 dakika boyunca ailelerimiz kaynaşıyor annem ve filiz teyze kanka olmuştu... Ben kalkıp yemekleri servis ediyorum Ömer amcada babamla iyi anlaşmıştı. Yani kerem ve reyhan dışlanıyordu..Herkes kalkıyor herkese yemek servis ediyorum aklıma şahin geliyor onada güzel bir tabak hazırlayıp tepsiye koyuyorum.. Keremlere bakarak "hemen geliyorum" diyip yanlarından uzaklaşıyorum annemler yereye gittiğimi merak etmişti kerem ise şahin e yemek götürüyor diyor.. Şahinin odasına gidiyorum uzanıyordu ve televizyondan film izliyordu kapıyı çalıp içeri giriyorum yavaş adımlarla.. Tam ıçeri girdiğimde bana bakan şahine bakıyorum "Günaydın koca bebek.." diyerek yatağın boş kısmına oturuyorum şahin oturma pozisyonuna geçiyorum yemek tepsisini kucağına koyuyorum şahin cevap vermeden yavaş yavaş yemeğini yiyordu sanki bir haftadır yemek yememiş gibi.. Onu izliyordum bir kaç dakika sonra kalkıp odadan çıkıyorum aşağıya iniyorum keremin yanına oturup yemeğimi yiyorum.. Herkes yemeğini yiyor annemler yardım edelim diyor ama biz kabul etmiyoruz.. Reyhan sıkılmasın diye kendime aldığım ama paketini bile açmadığım barbi bebek vardı onu ona veriyorum baya sevinmişti.. Kerem mutfakta bulaşıkları yıkıyordu ben ise tabaklara tatlı koyup ve çay dolduruyorum herkes bahçeye çıkmıştı tatlıları falan herkese servis ediyorum. Sonrada hemen keremin yanına dönüyorum o duruluyor bende makineye yerleştiriyorum 20-25 dakika sonra işimiz bitiyor bir kaç kere çaylarını tazelemistim... Saat aksam 22:15 olmuştu reyhanın uykusu gelmişti esnemesinden belliydi herkese odasını gösteriyorum filiz teyze ve Ömer amca aynı odada kalacaktı. Annem ve babamda öyle reyhan bizimle uyumak istiyordu onlar uyumaya hazırlanırken ben şahinin odasına gidip onunla ilgileniyorum bir kaç dakika sonra odamıza geri dönüyorum kerem kendisine koltukta yatak hazırlamıştı reyhan ise yatağa oturmuş beni bekliyordu dolabımdan pijamalarımı alıp banyoya gidiyorum orda kıyafetlerimi değiştirip çıkıyorum bende yatağa oturuyorum bi reyhana bir kereme bakıyordum.. Yarın biraz yorucu bir gün olacaktı keremde bugün çok yorulmuştu boynu tutulur diye onu koltukta yatırmıyorum keremde yatağa geliyor yatağa uzanıyoruz ortamıza reyhan vardı.. O ve kerem kısa bir süre içinde uykuya dalıyor... Benim ise uykum vardı ama uyuyamıyordum zar zor bende uyuyorum... Sabaha karşı telefonumdan çok fazla bildirim sesi geldiği İcin uyanıyorum bilinmeyen bir numaradan bir kaç mesaj gelmişti mesaja tıklıyorum mesajda şöyle yazıyordu "........................."
__________________________________
sizce mesaj'da ne yazıyordu?Her gün bir bölüm atmaya çalışacağım aşkolar..
Yeni yeni iyileşiyorum halim yoktu bu bölümde biraz kısa oldu bir sonra ki bölümler uzun olacak söz.Görüşürüz bebişkolar🦋✨🌷💚🌼🌺🌻🐞🏵️💮🌸💐🌹💙.