20.bölüm

76 5 0
                                    

En son kerem ile sahilde buluşmuştuk.. Ve konuşuyorduk kerem benimle evlenecek misin? Evlenmeyecek misin? Diye sormuştu bana ben ise dudağına yapışıp bir kaç saniye sonra geri çekilmiştim ve "ben seni sevmesem seninle evlenmek istemesem, senin teklifine niye evet diyeyim ha?" demiştim.. Bu kereme mantıklı gelmişti biraz fazla saçmalamıştı.. Kafasını yere eğip "özür dilerim.. Biraz fazla saçmaladım." ellimi sağ yanağının üstüne koyuyorum ve hafif hafif okşuyorum.. Ve baş parmağımı çenesine koyup kaldırıyorum bana bakmasını sağlıyorum.. "seni çok ama çok seviyorum müstakbel kocacım.." 1 haftadır kocacım lafını duymuyordu. Ama şimdi duyunca sırıtmaya başlıyor.. Ve "bende seni çok seviyorum karıcığım."diyor ve yanağındaki ellimi tutup öpüyor, hava estiği için "hadi kalkalım karıcım hava soğudu. Birde akşam maç var gelecek misiniz?" diyor ve ayağa kalkıyor bende ayağa kalkıyorum tam çantamı alacakken kerem alıyor ve koluna takıyor.. "tabi ki! Gelicez kocacım, sude gelmeyebilir ama Tuğçe gelecek." kerem ellimi tutuyor ve yürümeye başlıyoruz ikimizde akşam için heyecanlıydı... Kerem beni eve bırakıp kendi evine gidiyor çantasını alıp antrenmana gidiyor bu son antrenmandı..
Aksam oluyor sude gelmek istemiyordu son bir haftadır g@tü kalkmıştı. Tuğçe ile hazırlanıp evden çıkıyoruz..

Beni arabam ile gidiyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beni arabam ile gidiyorduk.. 15 dakika sonra varıyoruz tabi taraftarlar yüzünden arabayı doğru düzgün kullanamıyordum.. Sonunda otoparka arabayı park ediyorum ve arabadan iniyoruz gözlüklerimizi takıyoruz ve kol kolla giriyoruz hiç kimseye gözükmeden.. Ama bir kaç abi ve ablalar bizi görüyor anında tanıyorlar ve yanımıza geliyorlar fotoğraf çekilmek istediklerini söylüyorlar.. Herkes ile tek tek fotoğraf çekiliyoruz maçın başlamasına 10-15 dakika kalmıştı dışarıdaki insanlar stadyuma giriyordu bizde hızla içeri giriyoruz kendimize loca ayarlamıştık wanda nara,katrin (mertensin eşi) falanda olacaktı.. Loca'ya varmıştık wanda, katrin ve ciro gelmiştif yerlerimize oturuyoruz hemen yanımda annesi yemek yediren ciro vardı.. İcardi'nin çocuklarıda gelmişti francesa koşarak bana sarılıyor bana sarıldıktan sonra Tuğçeye sarılıyor. Sonrada yerine oturuyor.. Bizde siparişlerimizi veriyoruz ve bir kaç dakika sonra maç başlıyor. Yunus ve kerem yedeklerdeydi.... Bir sürü fotoğraf çekiliyoruz falan.. İlk yarı bitiyor ikinci yarıya geçiyoruz.. Köhn ve Sánchez'i maçtan çıkartıyorlar ve kerem ile yunusu maça alıyorlar... Ve maç bitiyor..

Kimler gol attı;

53'.dakika barış alper Y.
77'. dakika kerem A.
89'.dakika mauro icardi.

Standyum boşalmıştı. Bizde Standyumdan çıkıyoruz Tuğçe ile soyunma odasının önünde bekliyorduk.. Direkt eve gidip hazırlanacaktık çünkü kutlama yapacaktık bizden hariç bir kız daha vardı.. Onun yanına gidip kimin yakını olduğunu soruyoruz o kızda barış'ın sevgilisi olduğunu söylüyor.. Tuğçe ile şaşkın şaşkın bir birimize bakıyorduk, çünkü iki gün önce sevgilisi yoktu bir anda bu kız ortaya çıktı.. Kızda barıştan büyük DURUYORDU. Kızla tanışıyoruz ikimizde Yaşını merak ettiğimiz için Yaşını soruyoruz "32 yaşındayım ablalarım." diyor kızın ismi ela idi, şok içinde Tuğçe ile bakışıp aynı anda "NEEEEEEEEEEEEEE?" diye bağırıyoruz koridorda sesimiz yankılanıyor.. Ve soyunma odasının kapısı açılıyor önden barış çıkıyor arkasından kerem yunus ve kazımcanlar. Ela koşarak barışa sarılıyor kızın istemeyerek sarıldığı aşırı belliydi.
Bende kereme sarılıyorum ellini bellime doluyor. Ve boynumdan öpüyor, yunusta Tuğçeye sarılıyor öpüyor falan.. Kazımcan duvara yaslanmış bizi izliyordu gözleri dolmuştu.. Herkes sarılmayı bırakıyor kerem ellimi tutuyor grubun patronu ben olduğum için konuşmaya başlıyorum..
"ben Tuğçe ile kendi evime gidice-" ela cümlemi bitirmeme izin vermeden sözümü kesiyor..

kerem aktürkoğlu ~ (ismin) KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin