Sabah telefonumun çalmasıyla uyanıyorum, arayan kerem'di ilkte umursamıyorum meşgule atıyorum. Ama ardarda arıyor sonunda dayanamayıp açıyorum.
__________________________________
"aloo efendim""hanımefendi kerem bey kaza yaptı.. ________ hastanesine götürüyoruz şuan.. Eşisiniz galiba hastaneye gelmeniz gerekiyor" bunları duyduğum an telefonu kadının yüzüne kapatıyorum..
__________________________________
Kalkıp banyoya gidiyorum ellimi yüzümü yıkıyorum. Normal şeyler giyip şahinin odasına gidiyorum yatakta uzanan barışa bakıyorum kızarmış ve dolu gözlerle "k-kerem kaza yapmış hastaneye gidiyorum geleceksen gel"Kombinimiz..
Barış kafasıyla onaylayıp ayağa kalkıyor "hadi gidelim hazırım ben" diyip odadan çıkıyor arkasından bende gidiyorum evden çıkıyoruz evin kapısını kilitleyip barışa bakıyorum arabamın anahtarını barışa uzatıyorum barış alıyor sürücü koltuğuna oturuyor bende yanına oturuyorum arabayı hastaneye doğru sürüyor baya hızlı sürüyordu 30 dakikalık yollu 10 dakika'da gelmiştik arabayı otoparka park edip iniyoruz koşarak danışmanın yanına gidiyorum...Barış arkamdan geliyordu. Danışmana bakarak "kerem.. Kerem aktürkoğlu nerde bu hastaneye getirilmiş" diyorum danışman ise "8.Katta çıkın sağa dönün orda bir ameliyathane var orada ekleyebilirsiniz." diyor "sağol" danışmanın yanından uzaklaşıp asansörlerin olduğu yere gidiyoruz anında asansör geliyor binip 8.Katta gidiyoruz asansörden inip sağa dönüyoruz karşımızda ameliyathane vardı bekleme alanında oturup hemşire veya doktorun çıkmasını bekliyoruz.. Barış ellimi avcunun içine alıyor "sakin ol (ismin) kerem seni böyle görse çok üzülür" kafamı yere eğiyorum göz yaşım yere düşüyor..
"dün gece benden hoşlandığını söyledi... Ama ben senden hoşlanmıyorum dedim bunların hepsi benim yüzümden" diyip ayağa kalkıyorum yukarı aşağı yürüyorum sakin olamıyordum 1 saatin sonunda doktor ameliyathaneden çıkıyor...
Yanımıza gelip, "kerem bey iyi şuan. normal odaya alıyoruz yanında duracak bir refakatçi lazım" kazımcan halil berkan yunus ve Tuğçe'de keremin gelmişti ailesine haber vermiştik akşam gelecekti.. Yunus Bi anda "ben kalırım hocam" diyor barış sinirli bir şekilde yunusa bakıyor.. Ben kalmak istiyordum yunus öyle dediği için hevesim kaçmıştı "ben gideyim artık sonuçta siz buradasınız" diyip doğruluyorum doktor bi anda "(ismin) hanginiz" diyor dediği an şaşkın şaşkın doktora dönüyorum "b-benim"
"kerem bey ameliyathanedeyken isminizi çok sayıklayıp durdu" diyor doktor.. Hafif gülümsüyorum, doktor yunusa bakıp "(ismin) hanım refakatçi olarak kalsın sizde kabul ederseniz" diyor yunus göz deviriyor.. Herkes kafasıyla onaylıyor ben ise mutluluktan barışa sarılıyorum. Bir kaç dakika öyle kaldıktan sonra sarılmayı bırakıyorum. Hep beraber keremin odasına gidiyoruz herkes girmişti Bi tek ben girmemiştim.. Herkes gidiyor. En son ben giriyorum kerem uyuyordu yatağın yanındaki tekli koltuğa oturup keremi izliyorum uzun uzun..
Aradan 2-3 saat geçiyor. Saat 15:10 olmuştu kerem hâlâ uyuyordu. Uyanmayınca korkup kalkıyorum doktorun yanına gidiyorum keremin neden uyanmadığını soruyorum. Ağrı kesici verdik onun etkisinde olduğu için uyanmıyordur diyor bende tamam diyip keremin yanına geri dönüyorum..
Döndüğümde uyanıktı kızarmış gözleriyle bana bakıyordu şaşkın şaşkın. Yatağın boş kısmına oturup keremin ellini avcumun içine alıyorum gözlerinin içine bakıyorum "nasılsın iyi misin?" kerem hafif doğrulup elini çekiyor ve bana bakmadan "iyiysem İyiyim bu seni niye ilgilendiriyor?" diyor ayağa kalkıp camdan aşağı bakıyorum "hoşlandığım adama bunları sormam lazım" diyorum kerem ise sadece "g-gerçekten mi" diyor sadece "evet gerçekten. Hislerimiz karşılıklı. Hee gelelim şu evlenme konusuna gerçekten evlenecek misin?" kerem sinirli sinirli bakıp "hayır o haberlerin hepsi yalandı. Evlensem seninle evlenirim başkasıyla evlenmem" diyip gülümsüyor. Bende gülerek "anca rüyanda görürsün. Abim beni hiç kimseye vermez" derken telefonum çalıyor arayan şahin'di açıyorum..
__________________________________
"efendim şahin""nerdesin sen kızım"
"hastanedeyim""ne oldu neden hastanedesin"
"kerem kaza yaptı"
"onun yanındayım"
"geçmiş olsun.. Geliyim mi?"
"gelme sonra gelirsin"
"tamam görüşürüz"
"görüşürüz"
__________________________________Kerem:"o kimdi"
"en yakın arkadaşım şahin"
Kerem:"tamam"
"iyisin demi"
Kerem:"iyiyim iyiyim merak etme" diyerek gülüyor o sırada kapı çalıyor ve açılıyor gelen.....__________________________________
Sizce gelen kimdi??
Rica etsem takip eder misiniz?
Aksam 7.Bölümü atarım..Görüşürüzzz🌹🌺🌻🌼🌸🌷💐💮..