22.bölüm

92 6 0
                                    

En son kerem ile alışveriş'e gelmiştik, ben kabinde elbise denerken keremin yanına kadın çalışan gelmişti ve kereme asılıyordu. Ve şunları diyordu.

Kadın çalışan :" kerem beycim kimi bekliyorsunuz? Birini beklemiyorsanız size bir şeyler ikram etmek isterim tabi isterseniz."

Kerem beni görünce hemen arkama saklanıyor. Bende "NE DIYON ÖLDÜRÜRÜM SENİ!" diyip kızın saçına yapışıyorum.
Kız "bırak yiaağğ imdatt. Kerem bey kurtarın beni bu cadıdan." diye bağırıyor keremde ayırmayıp bizi izliyor, keremi kıskanmam keremin çok hoşuna gitmişti.. Kız daha çok bağırınca güvenlikler geliyor bizi ayırıyor. Ben keremle mağazadan çıkıyorum üstümü değiştirip kendi kıyafetlerimi giyiyorum.. Kızı bilmiyorum işten atılmış'da olabilir. Avm' den çıkıyoruz komple arabaya biniyoruz. Ve benim eve doğru sürüyor yol boyu ikimizde konuşmuyoruz. Bir anda keremin telefonu çalıyor sesi biraz fazla çıkınca kerem ve ben tırsıyorum kerem hemen açıyor. Ben ise bakışlarımı kereme çeviriyorum kim o? Bakışı atıyorum. Keremde "berkan" diyor. Kafamı tamam anlamında sallayıp tüm dikkatimi kereme veriyorum..
__________________________________
(keremle berkan'ın konuşması.)

Kerem :"noldu beko?"

Berkan :"okan hoca bizi tesislere çağırıyor. Neredesiniz?"

Kerem :"hee tamam. 5 dakikaya evdeyiz."

Berkan :"tamam kerom. Görüşürüz öptüm.."

Kerem :"ıyyy! Beni sadece nişanlım öper."

Berkan :"tamam bee yemedik seni."

Kerem :"hadi görüşürüz."

Berkan :"görüşürüz."
__________________________________

Kerem telefonu kapatıyor. Ben meraklı meraklı kereme bakıyordum kerem bu bakışı artık biliyordu Bi bana bakıp tekrar yolla bakıp. "aşkım tesislere gidecekmişiz hazırlanıp."demişti. "tamam aşkım.. Offf ya elbiseyide alamadık." dudağını büzüp bana bakıyor ellimi tutup öpüyor. "alırız aşkım. Üzülme, şimdilik başka elbise giy ama kısa ve açık olmasın!"

KEREM BENİ KISKANMIŞTI😁

Bende içimden "hıhı" diye mırıldanıyorum. Bir kaç dakika sonra eve varmıştık, arabadan iniyoruz kapıyı çalmadan kapı açılıyor.. Açan berkan'dı "hoş geldiniz" diyor bizde "hoş bulduk" Diyoruz ve içeri giriyoruz.. Herkes salondaydı ben hiç onlarla muhatap olmadan odama gidiyorum yatağın üstünde galatasarayın 24. Şampiyonluk için hazırlanan tişörtleri vardı.. Kerem arkamdan gelmişti odaya girmeden önce kapıyı tıklatıyor beni korkutmamak için.

ende kapıya dönüp "girrrrr!" dedim. Keremde kapıyı yavaşca açıp içeri girdi bana bakıp "aşkım hazırlanmaya başlayalım, okan hoca bizi tesislere çağırıyor." dedi ve kapıyı kapattı yatağımın yanına gelince üstündeki polo yaka tişörtü çıkarttı ve tekrar bana baktı.. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı istemeyerek de olsa gözlerim keremin vücuduna kaymıştı (😁)
Yüzüm domates gibi kızarmıştı..
NE ALAKA? SADECE ÜSTÜNDEKİ TİŞÖRTÜ ÇIKARTI..

Bir baklavaları vardı uffffff yakıyordu. Kerem benim kızardığımı görünce hemen yatağın üstündeki tişörtü giyiyor.. Ve bana bakıp mal mal sırıtarak kapıya doğru yürüyor. Kapıyı açıyor ve çıkarken "hazırlan seni aşağıda bekliyoruz." diyor ve odadan çıkıyor kapıyı kapatarak ben hemen kendimi yatağa atıyorum tavana bakıp kendi kendime mırıldanıyorum "ayy o neydi öyle ya? Ama çok iyiydi." diye 5-10 dakika böyle uzanıyorum aklıma keremlerin beni beklediği geliyor hemen ayağa kalkıyorum.. Kumaş bir pantolon ve berkan'ın getirdiği tişörtü giyiyorum tam oturmuştu.. Hafif bir parfüm sıkıyorum azcık'ta makyaj yapıyorum. Ceket almama gerek yoktu hava sıcaktı. Odadan çıkıp aşağıya iniyorum. Kısaca evden çıkıyoruz ben, kerem, yunus, berkan, halil ve kazımcan. sudeler gelmeyecekti iki araba gidecektik. Birinci arabada kerem, ben, berkan. İkinci arabada yunus halil ve kazımcan. Kerem arabayı sürerken berkan rahat durmamıştı yani g@tü kalkmıştı.
Okan hoca hepimizin olduğu sude ve Tuğçenin olmadığı bir gruba konum atıyor.. Atığı konum galatasaray lisesinin oraydı. Floryaya varıyoruz lise 5 dakikalık uzaklıkta idi.. Çoktan varmıştık lisenin girişinin önünde üstü açık bir otobüs vardı arabayı park edip arabadan iniyoruz.. Bütün erkek futbolcular buradaydı kerem ile el ele tutuşup onların yanına gidiyoruz ama berkan aramıza giriyor ve bir eliyle keremin ellini bir elli ilede benim elimi tutuyor.. Kerem ile bakışıp gülüşüyoruz. Taki barış ile göz göze gelene kadar, yanlışlıkla berkanın ellini cimiriyorun keremin elli sanarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kerem aktürkoğlu ~ (ismin) KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin