En son bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti ve mesaja tıklamıştık.. Hafif kendimi düzleştiriyorum, mesajda şöyle yazıyordu.
__________________________________
(05***********)Bilinmeyen numara-"(ismin) sana bir konum atacağım oraya gelmesen kereme yada şahine
Veya Sana zarar veririm."-"sen kimsin ya neyin nesisin."
Bilinmeyen numara-"kim olduğumu boş ver! Geliyor musun? gelmiyor musun?"
-"gelicem ama sakın keremlere zarar verme."
Bilinmeyen numara-"tamam! Bekliyorum."
Bilinmeyen numara-" __________ buraya gel."
__________________________________
Mesajlar böyleydi. Saat sabahın altı'sıydı Keremi ve reyhanı uyandırmadan ayağa kalkıyorum yavaş ve sessiz adımlarla keremin tarafına gidiyorum yüzüne eğilip dudağından öpüyorum yavaşca ve ses yapmadan montumu alıyorum ve odadan çıkıyorum.. Telefonumu cebime koyuyorum, aşağıya iniyorum anahtarlarımı alıp evden çıkıyorum arkamdan ayak sesleri geliyordu biraz panikliyorum ama kafama takmıyorum..... Arabama biniyorum ve bilinmeyen numaranın attığı konuma doğru sürüyorum...Şahini uyku tutmamıştı. Susadığı için kalkıp mutfağa gitmişti o suyunu içerken ben aşağıya iniyordum beni görüyor suyunu tezgahın üstüne koyup sessizce beni izliyor ben evden çıkınca hızlı adımlarla oda arkamdan çıkıyor ben arabaya binince o'da kendi arabasına biniyor.. Ve beni takip ediyor hava daha karanlıktı ben arabamın farlarını açmıştım önümü görebiliyordum yani. Şahin ise bizi takip etiğini fark etirmemesi için farlarını açmamıştı.. 15-20 dakika sonra konuma varıyorum ıssız bir yerdeydim hemen karşımda bir depo vardı arabadan inip depoya doğru yürüyorum şahin işe benim göremeyeceğim ama onun beni göreceği bir yere park ediyor arabasını ve oturup bekliyor.. Ben içeri giriyorum ve bayılıyorum ve yere yapışıyorum çünkü birisi kafama vurmuştu. Beni biri sandalyeye oturtup bağlıyor.. Kafamdan aşağı bir kova su dökülmesiyle uyanıyorum gözlerimi zar zor açıyorum kafam acıyordu.... Karşımda bir kız dikiliyordu..
O kız yasemindi (keremle sevgili değilken bizi kıskandırırken kullandığı kız).Tam kendime gelmediğimi fark edince bana sert bir tokat atıyor attığı tokat serti canım acımıştı gözlerim doluyor. Kafamı yana doğru çeviriyorum. "s-sen ne yaptığını sanıyorsun. Yasemin cevap vermeyip karşımdaki sandalyeye oturuyor yanına bir kaç adam vardı adamlara kas göz işareti yapıyor adamlar bana dönüyor üstüme doğru yürüyorlar. Kafamı onlara çeviriyorum adamları görünce daha çok korkuyorum. Hem soğuktan hemde korkudan titriyordum...
O an yapabileceğim tek şey çığlık atmaktı bir çığlık atsam dünya sarsılırdı korkudan kekeleyerek "y-yoksa sen mi şahine zarar verdin?" yasemin keyifli bir ses tonuyla "hahahahha evet sen nerden biliyorsun." adamlar dibime girmişti o an "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" diye çığlık atıyorum şahinin arabası deponun hemen yanında olduğu için sesimi duyuyor ve arabadan inip koşarak depoya giriyor adamlar tam bana vuracakken şahin içeri giriyor ve bütün dikkatler şahinin üstüne geliyor adam hızlı adımlarla şahinin üstüne yürüyor sahin direkt adamın gözüne yumruk atıyor.. Adam yere düşüyor diğer adam bu adamın yanına eğiliyor şahin ise koşarak yanıma geliyor ve kolumu ayaklarımı çözüyor.. Adam kendisine gelmişti yani bir şeyi yoktu.. Şahin adamları döverken bende yasemine vuruyorum biraz(cık) sinirlendiğim için sandalyeyi alıp kafasına geçiriyorum anında yere yapışıyor kafasını tutarak kızı bırakıp şahinin yanına dönüyorum elli falan kandı adamlarda yerdeydi.... Göt korkusundan şahine sarılıyorum
O'da bana sarılıyor. Hafif kalın ve kızgın bir ses tonuyla "kızım az kalsın ölecektin." diyor şahin. Ben ise cevap vermiyorum tir tir titriyorum.. Şahin ellerini sırtıma koyup sıvazlıyor ardından sarılmayı bırakıp üstündeki hırkayı çıkartıp bana giydiriyor istemesemde...
Depodan çıkıp şahin kendi arabasına ben kendi arabama biniyorum ben önden sürüyordum şahinde arkamdan geliyordu.. Güneş ortaya çıkmıştı
Arabayı baya hızlı kullanıyordum eve yetişmek için.. Eve gitmeden önce fırına gidiyoruz simit poğaça falan alıyoruz 5 dakika sonra eve varmıştık.. Kapıyı sessizce açıyorum ve içeri giriyoruz....
Ben giderek odama gidiyorum kerem ve reyhan hâlâ uyuyordu.
Kıyafetlerimi alıp banyoya gidiyorum 10 dakikalık bir duşun ardından kurulanıp eşofman ve sweat giyiyorum saçlarımı hafif durulayıp bırakıyorum ama saçlarım hâlâ ıslaktı.. Ses yapmadan odadan çıkıyorum aşağıya iniyorum perdeleri çekiyorum şahin mutfakta kahvaltı hazırlıyordu onun yanına gidiyorum ona yardım ediyorum...... İlerleyen saatlerde babam ve Ömer amca uyanıyor ve işimiz var diyip evden çıkıyorlar can ve yengem (gözde) gelecekti annem ve filiz teyzede uyanıyor yanımıza gelip bize yardım ediyorlar.. Annem şahini çok özlemişti ilk ona sarılıyor.. Filiz teyze ve şahin tanışıyorlar filiz teyze şahini çok beyefendi biri olarak görüyor (zaten öyle). Bahçeye güzel bir kahvaltı hazırlamıştık reyhan'da uyanmıştı. Ama bir tek kerem uyanmamıştı yengem ve canda gelmişti herkes bahçeye çıkıyor ben keremi uyandırmak için odaya gidiyorum yatakta uzanıyordu ellinde peluş pandam vardı onunla bakışıyordu ben odaya girince ellindeki peluşu yanağın boş kısmına koyuyor ve bana bakıyor aşk dolu gözlerle... İçeri girer girmez perdeleri açıyorum güneş ışığı keremin yüzüne vuruyor..
Bir anda Keremi kızdırma perileri geliyor ve keremin yanına gidiyorum yüzüne eğiliyorum öpücek gibi yapıp öpmüyorum.. Koşarak odadan çıkıyorum keremde koşarak arkamdan geliyor tam merdivenlerden inerken ayağımı burkuyorum onun acısıyla kendimi yere atıyorum.. Ayağımı tutuyorum acıdan gözlerim dolmuştu.. Kerem koşarak yanıma geliyor korkudan elli ayağına dolaşmıştı direkt beni kucağına alıyor ve salona götürüyor beni koltuğa uzandırıp koşarak mutfağa gidiyor ağrı kesici krem alıp yanıma geliyor.. Bacaklarımı yavaşca kaldırıp koltuğa oturuyor bacaklarını kucağına bırakıyor çorabımı çıkartıyor ve bana bakarak. "neren acıyor ?aşkım ona göre sürücem." ağlamamama rağmen burnum kızarmıştı burnumu içime çekip "bilek kısmı." diyorum kerem elline azcık krem sıkıp bileğime sürüyor.. Annemler sesleri duymuştu şahin ben bakarım dediği için yanımıza gelmiyor.. Sadece şahin gelmişti beni öyle görünce onunda canı acımıştı çünkü alışık değildi beni böyle acı dolu gözlerle görmeye... Sert bir bakışla kereme bakıyordu kerem krem sürdüğü için ağrısı geçmişti aradan 5 dakika geçiyor.. Ve kerem kalkıp banyoya gidiyor ellini yüzünü yıkayıp yanımıza geliyor şahin ellimden tutup beni bahçeye çıkartmıştı ve sandalyeye oturmuştu annemler ne oldu falan diyor bende yok bir şey diyorum.. Can sandalyeden inip koşarak yanıma geliyor ve bana sarılıyor bende onu kucağıma alıyorum kerem gelmişti yanıma oturuyor.. Can Keremi görünce beni bırakıp ona sarılıyor. (keremin çocuk sevgisini bilen bilir.) can keremin kucağındayken kahvaltısını yapıyor... Bir süre sonra kahvaltıyı bitiriyoruz. Annem, filiz teyze, gözde yengem içeri giriyor salona gidip dedikodu yapıyorlar.. Reyhan ve can oyun oynuyorlardı şahin odasına gitmişti sadece ben ve kerem kalmıştı. Gülerek kereme "iş yine bize kaldı" diyorum. Keremde gülüyor..yavaşca sofrayı topluyoruz ben bulaşıkları duruluyorum keremde yerleştiriyor.. Keremde salona gidiyor bende çay koyup salona götürüyorum herkese çay dağıtıyorum ve kendi çayımı alıp sehpanın üstünde koyuyorum tepsiyi mutfağa götürüp salona geçiyorum.. Ve bir anda annemden beklenmeyecek bir cümle geliyor şöyle diyor. "Eeeee siz ne zaman evleniyorsunuz?" herkes sırıtıyordu benim gözlerim fal taşı gibi açılıyor. Bu cümle keremin hoşuna gitmişti anında "bilmiyorum daha karar vermedik." diyor bana bakarak bende keremle evlenmek istiyordum ama daha çok erkendi.. Keremi ve annemleri üzmek istemediğim için şöyle diyorum. "evet daha karar vermedik ama çok yakında evleneceğiz.." diyorum kerem bunu dememi beklemiyordu ama bunu benden duymak ona güzel gelmişti... Ve bir kaç dakika sonra telefonum çalıyor arayan _____'di.
__________________________________
Sizce arayan kimdi?Bu bölümü uzun yazmaya çalıştım bundan sonraki bölümler daha uzun olacak..
Arkadaşlar lütfen takip edin bende insanım yanii. O kadar emek sarf ediyorum...
Görüşürüz arkadaşlar 18.bölümü yarın atarım 💙🌹💐🌸💮🏵️🌻🌺🌼🌷✨🦋..