19.bölüm

76 7 0
                                    

‼️DİKKAT FAZLA DUYGUSALLIK İÇERİR‼️

🌸HOŞ GELDİNİZ, İYİ OKUMALAR.🌸

En son keremle lüks bir restoranta gelmiştik ve önüme eğilip cebinden bir şey çıkartmıştı.. O şey tek taş yüzüktü,dediği şeyde şuydu...

"(ismin'im) güzel kızım. Hayatımın anlamı, evimin kadını doğmamış çocuklarımın annesi benim kadınım olmaya var mısın? Benimle evlenir misin?"

Bende bu cümleye şok olduğum için "NEEEEEEEEE?" diye tepki veriyorum.. Dediği şeyin farkına varıyorum kerem korkudan titriyordu çünkü onu Red ederim diye..

Ayağa kalkıyorum ve "EVEETTTT SENİNLE EVLENİRİM.." diyorum..
Kerem hemen yüzüğü parmağıma takıp öpüyor ayağa kalkıyor ve bana sarılıyor... En mutlu anımızdı.. Kerem sımsıkı sarılmıştı vücudunun sıcaklığını hissediyordum..

Baya bir süre sarılıp duruyopruz nasılsın.. Ve kerem sarılmayı bırakıyor eliyle yüzümü avcumun içine alıyor.. Ela gözleri ile gözlerimin içine bakıyordu o bakışlar beni benden alıyordu..... Dayanamayıp dudağına yapışıyorum.. Keremde karşılık veriyor restoranta tek olduğumuz için baya rahattık... Deliler gibi öpüşüyoruz.. Bir kaç dakika sonra nerde olduğumuzun farkına varıyoruz ayrılıyoruz nefes nefese kalmıştık... Kerem şimdi böyleyse evleninceyi düşünemiyordum.. Kerem ellerini yüzümden cekip ellimi tutup kavrıyor.. "çok teşekkür ederim. Seni asla ama asla bırakmayacağım ve asla yanlış bir şey yapmıycam..." diyor (hehehehe).

Bende hafif gülümseyerek.. "asıl ben teşekkür ederim. Kendimi ilk defa bu kadar mutlu hissettim.." benim hissettiklerimin aynısını keremde hissetmişti.. Ve kerem "bence yemeğimizi yiyelim müstakbel karıcığım. Yoksa soğuyacak." kafamla onaylıyorum kerem ellimi bırakıp sandalyemi çekiyor oturmam için bende oturuyorum.. Sandalyemi düzeltip karşıma oturuyor kerem.. Aşırı mutlu gözüküyordu. Yemeği ilk bana servis ediyor bana servis ettikten sonra kendisine servis ediyor.. Ve yemeklerimizi yemeğe Başlıyoruz.. Bir süre sonra yemeği bitiriyoruz.. Tatlı olarak en sevdiğim tatlı san Sebastián vardı.. Tatlımı bana kerem yediriyordu istemesemde...

Aradan 1-1,5 saat geçiyor, biri beni arıyordu ısrarla en sonunda açıyorum arayan sude'ydi..
__________________________________
(konuşmalar)

Sude-"a-aloo? (ismin). " sesi baya kötü ve boğuk geliyordu.

"efendim sude"-

Sude-"(ismin) bebeğime bir şey oluyor yerler kan oldu kazımcan evde yok lütfen buraya gel canım çok acıyor..."
__________________________________

bunu duyduğumda şok olmuştum rengim soluyor, hızla ayağa kalkıp çantamı alıyorum. Keremde ne oldu falan diyordu.. Bende gitmemiz lazım hemen diyorum. Sudenin sakinleşmesi Lazımdı baya acı çeker bir sesi vardı... Ben cevap verene kadar sude telefonu kapanmıştı.. Hızla restorantan Çıkıyoruz vale arabamızı getirmişti biniyoruz.. "kazımcanlara gidelim hemen!"

"aşkım ne oldu bir şey söyler misin? Sude sana ne dedi?" kerem ne konuştuğumuzu merak ediyordu.. "KEREM SUS SÜR HADİ!" durduk yere bağırmıştım o an benimde canım acıyordu o bebeğe bir şey olmaması lazımdı.. Keremin yüzü düşmüştü ve arabayı sürüyor baya hızlı sürüyordu.. Yavaşla'da diyemiyordum. 25 dakikalık yollu 10 dakika gelmiştik arabayı park etmesini beklemeden arabadan iniyorum ve koşarak evin kapısına sert sert vuruyorum.. "güzelim ben geldim hadi kapıyı aç lütfen.." aradan bir kaç dakika geçiyor kerem çoktan yanıma gelmişti kapıyı açanda yoktu ses çıkaranda yoktu... İyice korkmaya başlıyoruz o an çok çaresizdim.. Kereme dönüyorum.. Çaresiz gözlerle kereme bakıyordum. "kerem kapıyı kır lütfen sudeye bir şey oldu biliyorum lütfen yalvarırım.." kerem benden asla duymayacağı şeyleri duymuştu beni ilk defa bu kadar çaresiz görmüştü.. Ve anında kapıya tekme atıyor bir kaç kere tekme bir kaç kerede kapıya omuzla vuruyor.. Ve kapı açılıyor... Ben koşarak içeri giriyorum sude yerde kanlar içinde yatıyordu gözleri kapalıydı büyük ihtimalle bayılmıştı, kerem hızlıca yanıma gelmişti... İyice şoka girmiştim kerem hızla sudeyi kucağını alıyor ve evden çıkıyor bende arkasından gidiyorum koşarak arabanın arka koltuğuna oturuyorum kerem sudeyi arka koltuğa uzandırıyor.. Ve kendisi sürücü koltuğuna oturuyor ve arabayı hastaneye doğru sürüyor ben ağlamaktan boğuluyordum.. Sude benim kardeşimdi ona bir şey olsa yaşayamazdım.. Kerem yolda iken kazımcan, barış, berkan, Tuğçe yunus ve Halili arıyor.. Şahin yurt dışına gitmişti..... Hiç trafik yoktu hemen hastaneye varıyoruz kerem arabadan inip sedye diye bağırıyor,kadın personel sedye getiriyor kerem sudeyi kucağına alıp sedyeye uzandırıyor.. Ve sudeyi acile götürüyorlar yoğum bakıma alıyorlar.. Kerem beni sakinleştirmeye çalışıyor. kazımcan, berkan, barış, yunus ve Tuğçe, halil çoktan gelmişti.... Kardeşimin içeride olmasının sebebi kazımcandı g@tü kalkmıştı çok suçsuzmuş gibi ağlıyordu birde... Tuğçe beni keremlerde kazımcanı sakinleştirmeye çalışıyordu.. Biraz(cık) kendime gelmiştim kalkıp kazımcanın üstüne yürüyorum ve onu itiyorum o an çok sinirliydim keremde barışları uyarıyor ayırmaması için. Sinirden ellim titriyordu o an ellimin tersi ile kazımcan a tokat atıyorum ve bağırmaya başlıyorum........

"ULAN! İÇERİDE BENİM KARDEŞİM VE YEĞENİM YATIYOR BUNUN SEBEBİ SENSİN! ONLARA BİR ŞEY OLURSA SENİ ÖLDÜRÜRÜM YA DA KİMSE SENİ ELLİMDEN ALAMAZ!.."

Kazımcan kafasını yana çeviriyor ve yanağını tutuyor aradan 3-4 saat geçiyor .. O sırada doktorlar ve hemşireler ameliyathaneden çıkıyor.. Ve ben hızlı adımlarla doktorların
yanına gidiyorum kerem ve kazımcanda arkamdan gelmişti doktorların gözleri doluydu ve baş doktor konuşmaya başlıyor..

"sude yıldıray'ın yakınları olmalısınız?" hemen ben ortaya atlıyorum hiç kimseye söz hakkı vermiyorum. "evet biziz." doktor kafasını yere eğip "başınız sağ olsun.. Bebeği kaybettik" bunu duyunca bütün dünyamız başımıza yıkılıyor.. Benim ve kazımcanın gözü kararıyor ellimi alnımın üstüne koyuyorum.. Kerem anında beni tutuyor.. Berkan ve barışta kazımcanı tutuyor kerem beni oturtuyor Tuğçe de yanıma geliyor . Halil ve yunus doktor ile konuşmaya devam ediyor.. "bebeği kaybetme sebebimiz fazla stres yapmış ve kafasına bir şey takmış.. Birde kafa denince sude hanımın kafasında 4 kitlelik bir tümör var. Bu her şeye yol açar." doktor hafif sesli bir şekilde konuştuğu için herkes bunu duyuyor bunu duyunca iyice kendimden geçiyorum.. Bir kaç saniye sonra bayılıyorum........

Uyandığımda bir odada idim hemen yan tarafımda kazımcan yatıyordu yanımızda hiç kimse yoktu... Bu konuda kazımcanı suçlayamazdım...

Aradan 1 hafta daha geçiyor...

Bir haftada neler mi oldu? Kısa bir özet;
sude Tuğçe ve ben evde kalıyorduk herkes bir haftada çökmüştü hele ki kazımcan. Sude'de üzülmüştü hatta depresyona girmişti keremlerde keremin evinde kalıyordu.. Şu evlilik konusunu unutmuştuk. Olan biten herşeyi sudenin ailesine anlatmıştık hiç kızmamışlardı... Yusuf amca İstanbulla gelmişti sudeyi görüp kazım ile konuşmuştu geldiği gün gitmişti.. Sudenin annesi yaşıyordu ama sude ile konuşmuyordu babası ile boşanmıştı sude daha küçükken..

Günümüz;

Sude ile ilgilenmekten kerem ile konuşup görüşmemiştim. Buluşmaya karar veriyoruz sahilin orda ben işim var diyip evden çıkıyorum keremde işim çıktı diyip evden çıkıyor sahil hemen 10 dakikalık uzaktaydı 10 dakikada varıyorum kerem bir bankta oturmuş beni bekliyordu..
Kendimi gözüktürmeden karşına geçiyorum ve "BÖÖÖÖÖÖ" diye bağırıyorum hafif sesli şekilde.. Kerem korkmuştu bunu beklemediği anda yapmıştım.. "tövbe estağfurullah.. Ödümü kopardın kızımm." gülerek keremin yanına oturuyorum bellimden tutup kendisine yapıştırıyor.. Yanağından öpüyorum uzunca.. " nasılmış? benim güzeller güzeli karımm."
"iyiymiş,nasılmış? yakışıklılar yakışıklısı kocası" kerem hafif sırıtarak "kocasıda iyiymiş. Karıcım seni buraya bir konu hakkında konuşmak için çağırdım.." kerem bunu diyince ciddileşiyorum ve "evet ne konuşcaz.?" hiç kimse keremin bana evlenme teklifi ettiğini bilmiyordu.. Kerem kendisini hafif dikleştirip "bak ben sana evlenme teklifi ettim sende kabul ettin dimi?" dediğini anlamamıştım "evet'de ne oluyor anlayamıyorum.." kerem derin bir nefes alıp "evlenmemizin vakti geldi" ellini kendi elli ile kaplıyor yani kavrıyor. "herkesi hayatımızdan çıkartalım sadece ikimiz olalım birazda kendimizi düşünelim.. Bak benim annem tek bir kişi istiyor ben sana teklif ettim sende kabul ettin.. Evlenmek istemiyorsan şimdiden söyle!" gözlerimin doluyor bakışlarım aşk dolu idi. Sadece Keremi dinliyordum konuşmuyordum." bana bu umut verici bakışla bakma ben seni seviyorum senden baska birisini sevememde.. Karar senin benimle evlenecek misin? Evlenmeyecek misin?" kereminde o ela gözleri dolmuştu.. Bir kaç dakika sadece öyle bakıyorum sonrada dudağına yapışıyorum ellimi keremin saçına daldırıp okşuyorum... Bir kaç saniye sonrada geri çekiliyorum ve şöyle diyorum"............................................."

__________________________________
Sizce ne dedim?
Bölümü birazcık Duygusal yapmış olabilirim.. Yavaştan finale yaklaşıyoruz ama daha çok var merak etmeyin.
Bu bölümde birazcık geç geldi kusura bakmayın böyle idare edin.

Abdüş abi evlenmiş neler oluyor ya😐. Keremde gizlice evlenirse şaşırmayalım arkadaşlar😎😎..

Ayyyy neyse çok boş yaptım.

İnstagram hesabı açtım cimbomxhikayem1905 diye takip ederseniz çok sevinirim🎀.

Görüşürüz, sizi seviyorum <<<3💙🌹💐💮🏵️🌻🌺🌼🌷✨🦋😎..

kerem aktürkoğlu ~ (ismin) KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin