En sen telefonumuz çalmıştı arayan.. Polis'ti o an götüm tutuşuyor ve hızla ayağa kalkıyorum telefonu saklamaya çalışıyorum kerem ise merakla bana bakıyordu... "o Kim" cevap vermeden banyoya doğru koşuyorum annemler falan ne yaptığımı anlamamıştı..
Banyoya girip kapıyı kilitliyorum ve telefonu açıyorum derin bir nefes alıp..
- "alo efendim" diyorum
Polis-"merhabalar. (ismin) hanım ile mi görüşüyoruz?"
-"E-evet,bir sorun mu var?"
Polis-"sizi polis karakolunda bekleyeceğiz.. Ve var! gelince görürsünüz."
-"peki tamam."
Diyip kapatıyorum.. Polislerin aradığını kereme ve diğerlerine söylememem gerekiyordu. Telaş ve panikten üstümü değiştirmemiştim, çantamı alıp odadan çıkıyorum şahinin odasına giriyorum kapıyı çalmadan.. Üstünü değiştirmişti o'da telaşlıydı bana bakarak. "konuyu biliyorum! hadi gidelim.." diyor ve koluma giriyor ve odadan çıkıyoruz. Polisler şahinide aramıştı göt korkusu ile aşağıya iniyoruz.. İner inmez bütün gözler bizim üstümüze geliyor.. Kerem ayağa kalkmıştı karşımızda dikilip, "hayırdır nereye?" gözü ellimdeki çantaya takılmıştı.. Şahinin kolunu bırakıyorum, ve "şahinin bir işi varmış beraber gidip gelicez hemen merak etmene gerek yok." diye cevap veriyorum.. Kerem saçımdan öpüp salona geçiyor. Hızla evden çıkıyoruz şahinin arabasına biniyoruz şahin arabayı karakola doğru sürüyor.. Yollu soru sorarak geçiyorum kısa bir süre içinde arabayı park ediyor ve arabadan iniyoruz ve şahin tekrar koluma giriyor ve içeri giriyoruz görevliye nereye gidelim diye soruyoruz görevlide gökhan beyin odasına gidin diyip odayı tarif ediyor bizde tamam diyoruz ve gökhan beyin odasını buluyoruz... Kapıyı çalıp içeri giriyoruz içeride yasemin'de vardı kafası sargılıydı onu görünce gözümün önü kararıyor ve dengem bozuluyor şahin beni tutup oturtuyor kolonya ve su getiriyorlar şahin koluma kolonya sürüp ovalıyor.. Sonrada su içtiriyor.. Azda olsa kendime gelmiştim,yasemin ters ters bana bakıyordu. Kendimi dikleştiriyorum.. Yüzümü ciddileştiriyorum ve gökhan beye dönüyorum. "evet! konumuz nedir?" polis ayağa kalkıp üçümüze bakıyor. Ama en çok yasemine bakıyor ve kafasını bize çeviriyor.. "yasemin hanım ile kavga etmişsiniz sanırım! İfade verip gidebilirsiniz." bakışlarımı yasemine çeviriyorum göz göze geliyoruz. Göz göze gelince direkt kafamı polise çeviriyorum "tamam." diyorum biz odadan çıkıyoruz yasemin içeride duruyor çünkü ifade verecekti. Aradan bi 5-10 dakika geçiyor ve yasemin odadan çıkıyor.. Şahin beni yalnız içeri göndermemişti şahin ile odaya giriyoruz sandalyeye oturuyoruz ve polis soru sormaya başlıyor...
Polis "1.soru! yasemin hanımla niye kavga ettiniz?" diyor
"beni yakınlarıma zarar vermekle tehdit etti bende gittim ufak bir kavga çıktı öyle." diye cevaplıyorum şahini dövdürende yasemindi zaten....
Sorular bitiyor ve odadan çıkıyoruz.. Yasemin ile muhatap olmadan karakoldan çıkıyoruz arabaya biniyoruz.. Keremden ve annemden bursuru mesaj vardı direkt Keremi arıyorum bir kaç saniye sonra açıyor..
__________________________________
(konuşmalar)Kerem-"aloooo?"
"Efendim aşkım ne oldu." -
Kerem-"ne zaman geleceksiniz aşkım? Sude bizi kazo'nun evine çağırıyor."
"niye ki? Neyse 10 dakikaya
Evdeyiz" -Kerem-"tamam aşkım görüşürüz."
"görüşürüz. "-
__________________________________
Kerem telefonu kapatıyor.. Şahin tüm dikkatini yolla vermişti... Tam 10 dakikada eve varıyoruz.. Şahin arabasını park ediyor arabadan iniyoruz ben Biraz yürüyüş yapıcam diyor ve gidiyor ben ise çantamdan anahtarımı çıkartmıştım kapıyı açıp içeri giriyorum ve salona doğru yürüyorum. Sadece kerem vardı annemler alışveriş merkezine gitmişti, kerem beni görünce ayağa kalkıyor ve yanıma geliyor.. "kıyafetlerini değiştirecek misin? Yoksa böylemi geleceksin." iki üstümü değiştiremezdim o yüzden "hayır. Hadi gidelim meraktan çatlıycam." kerem hafif gülümsüyor ben ise keremin ellinden tutup evden çıkıyorum keremin arabası ile gidecektik.. Kerem sürücü koltuğuna bende yolcu koltuğuna oturuyorum. Ve kerem yavaştan arabayı sürüyor kazımcanın evi birazcık uzaktaydı, bir süre sonra varıyoruz arabayı park edip arabadan iniyoruz yine el ele tutuşuyoruz ve ben kapının ziline basıyorum....... Ve bir kaç dakika sonra kapı açılıyor açan tabikide sude'ydi gözleri kızarmıştı ağladığı çok belliydi. Keremin ellini bırakıp direkt sudeye sarılıyorum oda bana sarılıyor.. Burnunu içine çekip "çok... Çok kötü bir şey oldu.." diyor ben ise iyice panikliyorum sudeye sarılmayı bırakıyorum kolluna girip salona götürüyorum Kazımcanın'da yüzü kızarmıştı kerem kapıyı kapatıp arkamızdan geliyor kerem Kazımcanın yanına oturuyor bende sudenin... Bir kaç dakika sessiz kalıyoruz sonrada kazımcan ve sude ayağa kalkıp bize bakıyor... Hiç bir şey anlamamıştık ikiside uzun bir içip çekiyor.. İkiside aynı anda farklı cümleler kuruyor ikisinide anlamıyoruz en sonunda sude cümlesini söylüyor dediği şey ben güzel hemde kötü bir şeydi.. Dediği şey "ben.. Ben hamileyim" cümlesiydi.. İlkte ufak çaplı bir şok geçiyoruz sonrada dedikleri şeyi anlıyoruz ben ayağa kalkıp heyecanla sudeye sarılıyorum.. Keremde kazımcan a sarılıyor...
Sudeyle sarılmayı bırakıp kazımcana sarılıyorum keremde sudeye sarılıyor.. İşte yerlerimize oturuyoruz, sudenin hamile olmasının bir sürü kötü yanı vardı.. Ben evli değiller hemde sudenin ailesi çok baskıcı babası aşiret ağası kötü yanları buydu....
Kazımcan sudeye çocuğu aldıralım diye tutturmuş o yüzden sude de aldırmıştı keremde bu konuya biraz sinirlenmişti.... Bir anda kereme iman perileri geliyor ve şöyle diyor. "bu naneleri yerken bize mi sordunuz? Peygamber efendimizin bir söz-" kerem cümlesini bitirmeden kazımcan onu susturuyor ve araya ben giriyorum ayağa kalkıyorum karşılarında dikilip konuşmaya başlıyorum... "kazo susu (sude) ile evleneceksin ve o çocuğa babalık yapacaksın bu kadar uzatmaya gerek yok.." kazımcan'da keremle evlenmek istiyordu ama daha erken olduğunu düşünüyordu.. Bu konu kerem ve benim başımı ağrıtmıştı. Bu konuyuda kapatıyoruz...Aradan 1 hafta geçiyor.. Sude henüz ailesine hamile olduğunu söylememişti.. Annemler İzmire filiz teyzelerde izmite geri dönmüştü. Kerem bir sürprizim var demişti sabah antrenmana gitmeden önce.. Uzun zaman sonra işime geri dönmüştüm.. Sabah büyük bir antrenman olmuştu reportaj falan bitiyor Tuğçe tesislere gelmişti benim odama gidip beni bekliyordu.. Keremde yunusların yanından ayrılmıyordu... İş güç bitiyor akşam oluyor ben tek başıma eve gitmiştim akşam beni bir yere götürecekti hazırlanmam akşama kadar sürüyor.....
Kombinimiz;
Ve bir korna sesi duyuyorum gelen kerem'di çantamı alıp hızla aşağıya inip evden çıkıyorum evde sadece şahin vardı.. Kerem arabadan iniyor ve yanıma geliyor ellimi tutup öpüyor.. Ve arabanın ön kapısını açıyor ben biniyorum.. Sonrada kendisi arabaya biniyor.... Ve beni boğaz manzaralı bir restoranta getiriyor kendiside takım elbise giymişti.. Kerem hemen arabadan inip kapımı açıyor ellini uzatıyor tutmam için tutup ayağa kalkıyorum... Kerem valeye kas göz işareti yapıyor.. Ve içeri giriyoruz yerlerde güller mumlar vardı ve içerisi boştu sadece biz vardık.. Aşk dolu gözlerle keremin gözlerinin içine bakıyorum.. Kerem beğendiğimi anlamıştı ve mal mal sırıtıyordu. Kerem eliyle masamızı işaret ediyor.. Masamıza oturuyoruz.. Masada sevdiğim yemekler vardı Duygusallaşmıştım.. Kerem ellimi avcunun içine alıp öpüyor... "ohh mis gibi." böyle yaparak kendisini bana daha çok aşık ediyordu.. "seni çok ama çok seviyorum... Asla ayrılmayalım lütfen." kerem kafasını kaldırıp bana bakıyor bunu benden duymak onu çok sevindirmişti.. Keremde "senin için ölürüm kızım.. Sanırım birazdan yapacağım sey bizi asla ama asla ayırmaz." diyor ve ayağa kalkıyor en son dediği cümleyi anlamamıştım cebinden bir sey çıkartıp önüme eğiliyor ve kerem şunu diyor ".................................."
Bunu duyunca şok oluyorum ve ne diyeceğimi bilmediğim için
"NEEEEEE?" diye tepki veriyorum..
__________________________________Sizce keren ne dedi'de biz böyle bir cevap verdik?
Yarın belki yeni bölüm atmaya bilirim çünkü yarın sınavım var bir kolay gelsin alırım 😁.
Size günaydın, bana iyi geceler.
Görüşürüz aşklarımmm 🦋✨🌷🌼🌺🌻🏵️💮🌸💐🌹💙.'sizi seviyorum'💜