14.Bölüm

50 6 0
                                    

En son hastanede'ydik. Ve odaya biri girmişti giren kişi tayyip talha sanuc'tu.. Hepimiz ona bakıyoruz, kerem tayyip'e dik dik bakıyordu. Ve ağzından şu cümle çıkıyor. " hayırdır! Senin ne işin var burda?" tayyip beni kardeşi gibi görüyordu asla ama asla ilerisi olmazdı.. Tayyip bir bana bakıp,abime bakıyor derin bir nefes alıp kereme dönüyor.. Ve sakin bir ses tonuyla "kardeşimi görmeye geldim." dedi. Yanıma gelmişti ellimi tutup öpüyor.. Kerem kardeşim kelimesini duyunca azda olsa sakinleşmişti..
Kerem içinden "bune ya Sevgilimin ellini benim öpmem gerekirken başkası öpüyor sinir krizi geçireceğim yeter!" diyor.

Aradan baya bir süre geçiyor tayyip gidiyor. Abimde su alma bahanesiyle kafeteryaya gidiyor ama can hâlâ yanımızda.. Abim odadan çıkar çıkmaz kerem canı kucağına alıp koltuğa oturtuyor ve kendisi yatağımın boş kısmına oturup beni öpmeye başlıyor.. Bende karşılık veriyorum, ama bir kaç dakika sonra canın burda olduğunu fark ediyorum ve hemen ayrılıyorum kerem dudağını büzüp "ne oldu yaa" diyor ben ise sinirli sinirli bakıp "bak hem can burda hemde sen imanlı bir adamsın tamam mı bu tarz şeyler bir daha yaşanmasın sadece evlenince canım.." dedim ve kendimi iyice dikleştirdim. Kerem ise kırılmıştı, yanımdan uzaklaşıp canı kucağına almıştı koltuğa oturup onu kucağına oturtuyor.. Ve can ile oyun oynuyor ben ise onları izliyordum, kendi kendime hafif sesli bir şekilde." çok iyi bir baba olacaksın sen.. Ama belki benimle evlenmeyi kabul etmeyeceksin işte ben bundan korkuyorum.. Bana bunları yaşatacaksan hiç ağzımıza evlenme cümlesini getirmeyelim." diye mırıldanıyorum kerem bunları duymuştu.. Kafasını kaldırıp bana bakıyor dolu gözlerle
"seninle evlenmezsem gözüm açık ölürüm.. Ve korkma seni asla ama asla bırakmayacağım.."
Gözümden yaşlar boynuma doğru düşüyor. Bir süre sonra hemşire odaya geliyor serumu'mu çıkarıyor geçmiş olsun diyip odadan çıkıyor.. Ben kalkıp hazırlanıyorum o sırada keremin telefonu çalıyor.. Arayan abimdi pür dikkatle keremleri dinliyordum..
__________________________________
K-"efendim abi?"

İ-"abim benim hastaneden çıkmam gerekti.. Can sizinle kalsa olur mu?"

K-"tabi tabi."

İ-"sakın (ismin)'i ve canı yalnız bırakayım deme!"

K-"şey! (ismin) ile mi kalayım?"

İ-"evet"

K-"tamam"

İ-"hadi görüşürüz işim var.."

K-"görüşürüz.."
__________________________________

Telefonu kapatır kapatmaz derin bir nefes alıyor.. Ben ise meraklı meraklı kereme bakıyordum "abim dimi?" kerem kafasını evet anlamında sallayıp ayağa kalkıyor yanıma geliyor.. Ellimden tutup kendisine çekiyor ve boynundan öpüyor uzun uzun.. Bir kaç dakika sonra can kalkıp yanımıza geliyor bacağıma sarılıp "hala hadi gidelim.." diyor kereme bakıyorum sonrada canı kucağıma alıyorum.. Keremin yanağından öpüp "çantamı alır mısın aşkım sana zahmet olmazsa.." can kucağımda olduğu için kerem beni öpemiyor öpücük atıp bellimi bırakıyor.. Çantamı alıp benim gibi koluna asıyor.. Sonrada yanıma gelip koluma giriyor ve odadan çıkıyoruz.. Çıkışa doğru yürüyoruz arabanın yanına gelince canı arka koltuğa oturtuyorum ve emniyet kemerini takıyorum.. On koltuğa oturuyorum keremde sürücü koltuğuna oturuyor ve arabayı sürüyor.. Şarkı açıyorum keremle bağıra bağıra söylüyoruz..

Bir süre sonra keremin evine varıyoruz..kerem arabadan inip evine giriyor bir çantaya kıyafetlerini koyup gelmişti tekrar arabaya biniyor evlerimiz yakın olduğu için 10 dakikada varıyoruz... Ben arabadan inip kapıyı açıyorum ayakkabılarımı çıkartıp içeri giriyorum perdeleri çekiyorum..

Aradan 2 gün geçiyor abimler canı almıştı hâlâ kerem ile kalıyordum.. Keremin abisi evleniyordu kerem düğüne tek gitmek istemediği için benide götürecekti kerem bir hafta kalırız dediği için bir valiz kıyafet ayarlamıştım kendime akşam 17:00 gibi yolla çıkıyoruz ailesi Kocaelinde oldugu olduğu için yola çıktık baya uzun sürmüştü gece saat 11-12 arasıydı varmıştık evleri müstakil olduğu için dışarıya arabayı park edip arabadan iniyoruz valizleri alıp evin kapısının önüne geliyoruz ses yapmamamıza rağmen Bi anda kapı açılıyor.. Açan kişi filiz teyze'ydi (keremin annesi) direkt bana sarılıyor bende ona sarılıyorum kerem kapıya yaslanmış bizi izliyordu.. Keremi unutmuştu bana sarılmayı bıraktıktan sonra keremi fark ediyor keremede sarılıyor.."oyyy kuzularım hoş geldiniz" diyor bizde hoş bulduk diyoruz içeri giriyoruz 30 dakika boyunca sohbet edip kalkıyoruz kerem ile aynı odada kalacaktım.. Kerem odanın kapısının önünde bekliyordu içeride ben vardım pijamalarımı giyiyordum ben giydikten sonra kereme sesleniyorum içeri giriyor benden utanmadan önümde kıyafetlerini çıkartıyor ben ise göz ucuyla bakıp arkama dönmüştüm o'da pijamalarını giydikten sonra yatağa uzanıyoruz aramıza yastık koymuştuk.. Ben kereme sırtımı dönmüştüm kerem kafasını boynuma gömüyor ve kokumu içine çekip öpüyor "mis kokulumm" diye mırıldanıyor ben çoktan uyumuştum.. Baya yorulmuştuk bugün yarın bomba gibi bir gün bizi bekliyordu.. Keremde uyuyor bir süre sonra..
Sabah oluyor kapının tıktıklanması ile uyanıyoruz bir ses geliyor..
X-"gelebilir miyim" diye kereme dönüyorum aramızdaki yastık yerdeydi ve sarmaş dolaştık...
__________________________________
Görüşürüz ✨🌷🤩🌼🌻🌺🌹🏵️💮🌸💐💛❤️🐞🦋..

kerem aktürkoğlu ~ (ismin) KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin