En son kapı çalmıştı.. Kapıyı açıyorum bir kız vardı kısa boylu kızıl saçlı bir kızdı kıza bakarak garipsiyorum "buyur kime bakmıştınız?" diyorum anında kız ise beni itip içeri giriyor etrafa bakarak "kerem!" diye bağırıyor.
Kapıyı kapatıp kızın arkasından gidiyorum kolundan tutup kendime çeviriyorum kızı "sen kimsin be" diyorum sinirlenmiştim sinirlendiğim yüzümden belliydi. Kız ise kolunu çekip "sevgilimi görmeye geldim sen kimsin hayırdır sevgilimin evinde ne işin var?" diye karşılık veriyor o sevgili kelimesini duyunca deliriyorum kıza sert bir şekilde tokat atıyorum...
Kerem sesleri duyunca aşağıya iniyor. Bizi öyle görünce bizi ayırıyor. Kız keremin boynuna sarılıyor keremde karşılık veriyor.. Şok içinde onları izliyorum şu görüntüye dayanamayıp kapıyı çarparak evden çıkıyorum ağlamaktan önümü göremiyordum yanlışlıkla birinin koluna çarpıyorum düşecek gibi oluyorum adam bellimden tutuyor göz göze geliyoruz ilkte bir tepki vermiyorum adam bellimi bırakıyor "kusura bakmayın" diyerek koşuyorum..
Bir süre sonra durup nereye gidicem diye düşünüyorum aklıma Tuğçeye yazmak geliyor (numarasını daha önce almışız)
Ve yazıyorum..
__________________________________"Tuğçe nerdesin."
Bir kaç dakika sonra
"evdeyim noldu" diye yazıyor..
"tamam geliyorum"
"tamam aşkım bekliyorum."
*Tuğçemm🌸✨'adlı kişinin mesajına "😍" ifadesi bıraktınız *
__________________________________
Yoldan geçen bir taksiyi durdurup biniyorum Tuğçelerin evini tarif ediyorum 20 dakika sonra varıyorum taksinin ücretini ödeyip iniyorum evin kapısının önüne gelince zile basıyorum kapının açılmasını bekliyorum bir kaç dakika sonra kapı açılıyor açan kişi tabi kide Tuğçe'ydi..Direkt ona sarılıyorum sımsıkı. Bir yandan da ağlıyordum gözlerim kan çanağı gibi olmuştu bir kaç dakika öyle durup geri çekiliyorum gözlerimi siliyorum Tuğçe bana bakıyor dolu gözlerle onuda ağlatmıştm.. "hadi gir içeri" kafamı tamam anlamında sallayıp içeri giriyorum Tuğçe kapıyı kapatıp arkamdan geliyor.. Salona geçiyoruz olanları anlatıyorum.
__________________________________
Aradan 2 gün geçiyor.. Tuğçe ile benim evde kalıyorduk şahin eve gelmiyordu o günden sonra keremle konuşmamıştım..Uyandığımızda saat 09:45 ti kalkıp elimizi yüzümüzü yıkıyoruz aşağıya iniyoruz etrafı toplayıp oturuyoruz yunus Tuğçeyi arıyor kahvaltıya gidelim diye bizde tamam diyoruz hazırlanıyoruz..
ombinimiz..
Tuğçe hazırlanmıştı.. Saçımı yapmıştım hafif bir makyaj yapıp aşağıya iniyoruz arabamın anahtarını alıp evden çıkıyoruz ben sürücü koltuğuna oturuyorum Tuğçe de yan yolcu koltuğuna oturuyor.. Yunusun attığı konuma gidiyoruz.. Arabayı park edip arabadan iniyoruz Tuğçe koluma girmişti restoranta giriyoruz masayı bulup oturuyoruz kazımcan, halil, yunus ve barışta vardı ama iki kişi gözüme çarpmıştı....
__________________________________
Sizce o kişiler kimdi?
Beğendiyseniz yorumlara yazın ve takip edin..
9. Bölümü yarın atarım normalde bugün bölüm atmayacaktım ama attım..Görüşürüzzz aşklarrr🌸💐🌺🌻🌼💮🌹✨💛❤️..