İyi okumalar🦋..
En son keremin ailesinin evine gelmiştik ve sabah olmuştu kapı çalmıştı biri görebilir miyim? demişti.. Hemen ayağa kalkıyorum,kerem hâlâ uyuyordu.. Kapıyı açıyorum kapıda duran reyhana bakıyorum eğiliyorum yüzüme bakması için.. Direkt yanağımdan öpüp bana sarılıyor ve "Günaydınnn yenge." diyor ben işe şaşırıp "Günaydın Birtanem.." aşağıdan baya ses geliyordu,reyhan sarılmayı bırakıp "annemler sizi aşağıya çağırıyor ben gidiyorum sizde hemen gelin.." diyip arkasını dönüyor "tamam 15 dakikaya geliriz." diyip odaya giriyorum ve kapıyı kapatıyorum ilk perdeleri açıyorum sonrada Keremin üstündeki yorganıda açıyorum ve Keremin koluna dokunup dürtüyorum.. "aşkım uyan hadiii" diye Keremi uyandırmaya çalışıyorum Bi anda ellimden tutup kendisine çekiyor ve üstüne düşüyorum burun buruna'ydık.. Gözlerimin içine bakıyordu o ela gözleriyle.. Daha fazla dayanamayıp keremin dudağından öpüyorum.. Ve hemen geri çekiliyorum kerem şok içinde bana bakıyordu ben hemen ayağa kalkıp utançtan yerin dibine giriyordum hızlı adımlarla banyoya gidiyorum kapıyı kapatıp kapıya yaslanıyorum.. Yüzüm kıp kırmızı olmuştu ama mal malda sırıtıyordum.. Bir kaç dakika sonra kendime gelip ellimi yüzümü yıkayıp banyodan çıkıyorum. Kerem kapının dibinde dikiliyordu.. Kereme bakmadan içeri giriyorum yabancı birileri yoktur diye pijamalarımı çıkartmayıp aşağıya iniyorum içerisi dop doluydu.. 30-35 tane kadın ve bursuru çocuk vardı.. Bu manzarayı görünce arkamı dönüp yukarı çıkacakken arkamdan bir teyze sesleniyor..
1.Teyze-"gel kızım buraya. Senide tanıyalım"
2.teyze-"aynen gel buraya"
Teyzeler böyle diyince derin bir nefes alıp yanlarına gidiyorum bir kız vardı benden bir iki yaş küçük sürekli bana bakıyordu.. Tanışıyoruz sonra konu evlenince kaç çocuk yapacaksın gibi konulara geliyor.. Kerem aşağıya inmişti eşofman ve tişört giymişti.. Tam karşımdaki duvara yaslanıyor.. Teyzeler beni iyice daraltmıştı o kızda kereme sırnaşıyordu, bugün önemli bir gün olduğu için huzursuzluk çıkarmak istemiyordum ama bayada sinirlenmiştim daha fazla dayanamayıp ayağa kalkıyorum "YETER BE YETER BİZİM HAYATIMIZDAN SIZENE ŞU DÜĞÜN BITSIN SIKTIR OLUP GİDİN." keremle o kızın yanına gidiyorum kızı itip "SENDE BENIM KOCAMDAN UZAK DUR" sinirden gözüm dönmüştü keremin ellinden tutup odaya doğru sürüklüyorum.. Bu yaptığım şey filiz teyzenin hoşuna gitmişti.. Biz keremle odaya gidince teyzelerde arkamdan konuşmaya başlıyor.
Ama sikime takmıyorum odaya girince direkt yatağa oturuyorum kerem bardağa su koyup yanıma oturuyor sinirden titriyordum, kerem ise mal mal sırıtıyordu bana bakarak....
Suyu bana uzatarak "buyur karıcım iç rahatlarsın." diyor.
Ben ise hafif sırıtarak suyu alıp bir yudum alıyorum ve yatağın yanındaki komidinin üstüne koyuyorum ve derin bir iç çekiyorum.. Kerem beni izliyordu kuaföre gidecektik kerem benimle gelmek zorundaydı çünkü buraları bilmiyordum.
Saat 13:45'ti kuaför renduvumuz 14:00'daydı ben hemen kıyafetlerimi ayarlayıp banyoya gidiyorum bir gri eşofman ve bir tane tişört giyiyorum keremde aynısını giymişti güzel bir çift olmuştuk.. Odadan çıkıp aşağıya iniyoruz, teyzeler aynı yerlerinde oturuyordu onlara bakmadan evden çıkıyorum arabaya biniyoruz.. Kısa bir süre içerisinde kuaföre varıyoruz kuaför hem kadın hem erkek kuaförüydü.. Arabayı park edip arabadan iniyoruz el ele tutuşup içeri giriyoruz.. Kadın bölümü yukarı'daydı erkek bölümüde hemen giriş kattındaydı ben direkt üst katta çıkıyorum beni tanıyan bir kaç hayranım vardı onlarla fotoğraf çekiliyorum..
10 dakika sonra sıra bana gelmişti.. İlk makyajım yapılıyor sonrada saçım.. Giyeceğimiz elbiseler kuru temizlemeden gelmişti hemen burda giyiyoruz 1 Saatte işimiz bitmişti filiz teyzem mesaj atmıştı düğünün olacağı yere gelin diye.. Zar zor kuaförden çıkıyoruz kerem aşırı yakışıklı olmuştu..Kerem anında "çok güzel olmuşsunuz hanımefendi" diyor sırıtarak.. Bende gülümseyip. "teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun. Ama sen her zaman yakışıklısın." diyip keremin yanağından öpüyorum dudağımda kırmızı ruj olduğu için yanağına bulaşıyor.. Ve ben bunu fark etmiyorum direkt arabanın yanına gidiyorum.... Kerem ise fark etmişti ama hiç rahatsız olmamıştı daha doğrusu hoşuna gitmişti ve silmiyor öyle kalıyor . Kerem hemen yanıma gelip kapımı açıyor ve ben biniyorum.. Keremde sürücü koltuğuna oturuyor ve düğünün olacağı yere doğru sürüyor.. Fotoğraf çekecektim keremle.... Kereme bakınca yanağına kırmızı ruj bulaşmıştı.. Bunu benim yaptığım çok açık ve netti utanmıştım yüzüm kızarıyor ve kafamı yolla doğru çeviriyorum... Bir kaç saniye sonra kerem bana bakıyor yüzümün kızardığını fark ediyor.. Ve şöyle diyor "aşkım niye yanağın kızardı?" gülmemek için zor duruyordu. Kafam hâlâ dışarı dönüktü "sen ilk önce yanağındaki ruj izini sil" diyorum bunu dedikten sonra büyük bir kahkaha patlatıyorum keremde gülüyor.. "gülünce çok güzel olursun." diyor ve bacağımın üstündeki ellimi tutuyor ve havaya kaldırıyor..
Avcumun içini öpüp kokluyor.Bir süre sonra düğünün olacağı yere geliyoruz.. Misafirler yavaş yavaş geliyordu.. Evlenen keremin ortanca abisi selim abi'ydi içeri giriyoruz keremle el ele bize özel olan masaya oturup düğün saatini bekliyoruz.. Aradan 1-2 saat geçiyor düğün saati gelmişti içerisi komple dolmuştu selim abi ve eşi emel nikah masasına oturuyor.. Ben selim abinin sahitiydim . Ben ve bir abla ayağa kalkıyoruz ve nikah masasının şahitler için konulan sandalyelere oturturuyoruz.. Baya heyecanlıydım nikah memuru sorulacak soruları soruyor ve ikiside evet diyor imzaları atıp fotoğraf çekiliyoruz hızlı adımlarla keremin yanına gidiyorum ve yanına oturuyorum sıkıca ellimi tutuyor ve şöyle diyor "aşkım hazır burdayken bizde evlensek mi?" diyor dudağını büzüp bende dudağımı büzüp keremin taklidini yapıyorum.. On,on beş dakika sonra herkes birbirini dansa kaldırıyor.. Kerem ayağa kalkıyorum üstünü düzeltip ellini bana uzatıyor "benimle dans etmek ister misiniz hanımefendi." diyor ve göz kırpıyor... Bende ellini tutup ayağa kalkıyorum dans pistine gidiyoruz kerem ellerini bellime bağlıyor bende bir ellimi keremin omzuna diğerinide boynuna doluyorum... Dans bitiyor horon tepiyoruz ben cok bilmediğim için çok o işlere karışmıyorum ve takı töreni falan yapılıyor bizde bir şeyler takıyoruz.. Bir anda roman havası açılıyor... Bizde izmirli olduğumuz için bu işleri çok iyi biliriz bir kaç tane roman abla ve Abiler vardı onların yanına gidip roman havası oynuyorum.. Bütün kurtlarımı dökmüştüm...
Düğün bitiyor.Aradan 1-2 gün geçiyor...
__________________________________
Bu bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın... Hasta oldum yazacak halim yoktu... Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın daha sonra bunu telafi edicem..
Arkadaşlar size ciddi bir soru soracağım. Kerem ve (ismini) ne zaman evlendireyim? Bu soruma cevap verirseniz çok sevinirim..İyi geceler görüşürüz 🌹🦋💐🌸💮🏵️🐞🌻🌺🌼🌷✨..