11.Bölüm

74 6 0
                                    

En son kerem aramıştı...

Anında açıyorum "n'oldu bir şey mi oldu? " kerem ise şirin bir ses tonuyla "sana bir konum atacağım oraya gel.." ben ise heyecanlı bir sesle " tamamda ne giyeyim" kerem birazcık düşünüp "istediğin gibi giyin amaa fazla abartma" diyor ben ise hafif bir tebessüm ile "tamamm görüşürüz" diyerek telefonu kapatıyorum. Kalkıp koşarak odama gidiyorum giyeceğim elbiseyi ayarlayıp duşa girip çıkıyorum makyajımı ve saçımı yaptıktan sonra elbisemi giyiyorum bir çanta seçiyorum elbiseme uygun hazırlanmam 45 dakika sürmüştü.. Kerem çoktan konumu atmıştı ceketimi alıp evden çıkıyorum arabama binip attığı konuma doğru sürüyorum 15 dakika Varıyorum bom boş bir sahille gelmiştim ama ileride bir masa  vardı ve bir ışık yanıyordu.. Arabadan inip ışığın geldiği yere doğru yürüyorum..
Masanın yanına gelmiştim biri oturuyordu. Aynı *çikolata* gibi kokuyordu.. Tabikide o kişi kerem'di bana dönüyor ve ayağa kalkıyor gülümseyerek "hoş geldin. Hadi otur" diyip sandalyemi çekiyor oturmam için "hoş buldum beyefendi" ben oturuyorum kerem kravatını düzeltip karşıma oturuyor.

Kerem Boğazını temizleyip gözlerimin içine bakıyor "seni buraya çağırma sebebimi yemekten sonra anlatayım olur mu?" diyerek ellimi kavrıyor ve öpüyor..

Yemeklerimizi sipariş ediyoruz yiyoruz tatlı siparişimizi beklerken kerem ayağa kalkıyor ve önüme diz çöküyor ceketinin cebinden bir kutu çıkartıyor... Ve açıyor içinde bir Pandora yüzük vardı, gözlerimin içine bakarak "benimle çıkar mısın? (ismin). " diyor ve dudağını büzüyor...  Benim gözüm doluyor ve şok oluyorum gözlerim fal taşı gibi açılıyor bir kaç saniye sessiz kalıyorum sonrada "EVETTTTT" diyerek ayağa kalkıyorum. Keremde ayağa kalkıyor beni kucağına alıp döndürüyor.. Ve bırakıyor bırakır bırakmaz dudağına yapışıyorum keremde karşılık veriyor.. Bir süre sonra nerde olduğumuzu fark edip geri çekiliyoruz gülerek kereme bakıyorum "herşey için teşekkür ederim aşkım..." kerem aşkım deme seviniyor azda şaşırıyor "rica ederim birtanem." diyerek karşılık veriyor.

Ellindeki saatine bakıp tekrar bana bakıyor,"aşkım seni eve bırakayım İstersen geç olmuş" dedi ve masanın üstündeki çantamı aldı koluna astı sonrada gelip koluma girdi arabaya doğru yürüyorduk.. Keremi daha önce bu kadar mutlu görmemiştim..
Arabanın yanına gelince çantamdan arabamın anahtarını çıkartıp arabanın kapılarını açıyor yan yolcu koltuğunun tarafına geçiyor ve kapımı açıyor bende biniyorum arkamdan keremde sürücü koltuğuna oturuyor ve evime doğru sürüyor..

Ben kafamı cama yaslayıp dışarıyı izliyordum uykumda vardı yol birazcık uzun olduğu için uyuya kalıyorum evimin önüne gelince kerem uyuduğumu fark ediyor.. İlk arabadan inip evimin kapısını açıyor sonrada geri yanıma gelip beni kucağına alıyor ve içeriye kadar taşıyor odama götürüp yatağa yatırıyor üstümü örtüp evden çıkıyor arabamın kapılarını kilitleyip evin içine giriyor beni yalnız bırakmak istemediği için benimle kalacaktı kerem odama geliyor elbise ile rahat uyuyamadığımı görünce vücuduma bakmadan üstümü çıkartıyor ve pijama giydiriyor...
Dolabımdan temiz pike ve yastık alıp tek kişilik koltuğa oturuyor yastığı kafasının altına koyup üstüne pikeyi örtüyor... Kerem benim rahat uyuduğumu görünce kendiside uyuyor...

Sabah birinin evin kapısına sert sert vurmasıyla uyanıyoruz ben uyanmıştım kerem hâlâ uyuyordu ses yapmadan odadan çıkıyorum aşağıya inip kapıyı açıyorum gelen... Sude'ydi onu görünce dona kalıyorum iki dakikalık bakışmanın sonunda kendime geliyorum ve sudeye sarılıyorum sımsıkı kaç aydır doğru düzgün konuşmamıştık.. Bu yüzdende bir birimizi çok özlemiştik... 10 dakikalık sarılmanın ardından içeri giriyoruz..
(sude avukat olucak bu arada)
Salona geçiyoruz.. Oturur oturmaz "kızım sen niye bana geleceğini söylemedin.." diye sudeyi azarlıyorum sude korkmuş kedi gibi bakışlar atarak "sürpriz yapmak istemiştim seni korkutuysam özür dilerim.." böyle demesiyle ters bir bakış atıp "sorun değil.. Gel buraya seni çok özledim" diyerek kollarımı açıyorum sarılması için anında sarılıyor..

Merdivenlerden inme sesi geliyordu.. Kerem uyanmıştı seslerden dolayı.. Salona geliyor şaşkın şaşkın bize bakıyor.. Ve yüzünü ekşitiyor.. Sude Keremi görünce gözleri fal taşı gibi açılıyor ve sarılmayı bırakıyor.
Sude "kanka bu gerçek değil dimi" diyerek bana bakıyor ben ise gülerek "maalesef gerçek" diyorum.. Kerem diğer tarafıma oturup başımı öpüyor "Günaydın sevgilim" diyor bende gülümseyerek "Günaydın aşkım" kerem sudeye bakarak "arkadaşını tanıştaracak mısın?" diyor.. Sude ayağa kalkıyor gülümseyerek kereme ellini uzatıyor "ben sude enişte. Seni tanıyorum zaten hatta büyük hayranınım" sude beni mutlu görünce kendiside mutlu oluyordu.. Sude'de kazımcan'dan hoşlanıyordu keremin sevgilim olması sudenin işine gelecekti..

Kerem sudenin ellini tutup hafif sıkıyor. Ve "memmun oldum baldız" diyor gülümseyerek.. Kerem saate bakıyor saat 11:00 a doğru geliyordu 11'de idman vardı kerem hızla ayağa kalkıyor "aşkım benim gitmem gerekiyor yoksa idmana geç kalacağım.."

Ben gülümseyerek "tamam aşkım istersen benim arabayı alabilirsin" kerem yanağımdan öpüp "tamam bebeğim teşekkür ederim" diyip arabamın anahtarını alıp evden çıkıyor..

Ben kalkıp ellimi yüzümü yıkıyorum.. Sude'de kıyafetlerini yerleştiriyordu, mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başlıyorum Sude'de yanıma geliyor yardım ediyor.. Iki kişilik kahvaltı hazırlıyoruz kahvaltımızı yaparken yaşanan bütün olayları anlatıyorum (dedikodu gibi).

Bulaşıkları toplayıp bahçeye çıkıyoruz aklıma WP grubu kurmak geliyor.. "sınırsız sohbet" diye bir grup kuruyorum içinde kimler mi var. Ben, kerem, sude, kazımcan, yunus, Tuğçe, berkan, halil ve şahin vardı..  Aklıma kutlama yemeği verme geliyordu. Hem keremle sevgili olmuştum hemde sude evine geri dönmüştü bunları kutlamamız gerekiyordu bende gruba. Şöyle bir mesaj atıyorum..
__________________________________
         "Sınırsız sohbet🤩✨😎"

              
-"merhabalarrr hoş geldiniz akşam kutlama yemeği var gelen gelsin.."

B-"ben geliyom'da neyin kutlaması?."
(barış)

-"gelince öğrenirsin cnm."

T-"bizde geliyoruz aşkomm."
(Tuğçe)

K-"ben zaten geliyorum."
(kerem)

K.C-"bende gelirim."
(kazımcan)

H-"ben gelemem işlerim var bir daha'kine. "
(halil)

B.k-" bende gelemem manita yapıcam. "
(berkan)

-"tamam size yemek ayırayım mı? işleriniz bittince gelip yersiniz."

B.k-"olur saol."

H-"banada ayırrrr."

-"tamam tamam."

K.C-"şey (ismin) şu sude isimli olan varya o Kim?".

-"kankalarımdan biri cnm. Beğendiysen sana ayarlayabilirim."

K.C :"akşam geleyim tanışalım sonra karar veririz.."

-"tamam hadi görüşürüz"
__________________________________
Herkes görüşürüz falan yazar...
Hazırlıklara başlıyoruz sude sofrayı hazırlıyordu ben ise yemekleri ve pastayı yapıyordum.. 3-4 saatin sonunda her şeyi hazırlıyoruz.. Üzerime düzgün şeyler giyip gelmelerini bekliyoruz... Ve bir süre sonra kapı çalıyor...
__________________________________
Sizce kim geldi?
Arkadaşlar gerçekten takip edin hem yoruluyorum hemde bölümleri uzun yazmaya çalışıyorum..
12.Bölümü yarın atarım..

Görüşürüzzzz💛❤️💐🌸💮🏵️🌹🌺🌻🌼🌷..

kerem aktürkoğlu ~ (ismin) KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin