Gelen barış'tı.. Üstündeki ceketi çıkartıp omuzlarıma koyuyor daha fazla üşümemen için.. Yanımda oturup ellimi avcunun içine alıyor ben ise şaşkın şaşkın barışa bakıyorum "k-kerem evlenecekmiş bu doğru mu?"
Barış:"bilmiyorum (ismin) doğru olsa ne olmasa ne" uzun bir iç çekip "neyse bundan banane" barış gülümsüyor o an telefonuma bir bildirim geliyor gelen mesaj abim'dendi ellimi çekip çantamdan telefonumu çıkartıyorum mesaja tıklıyorum
__________________________________
(konuşmalar)Abimm❤️:barış yanına geldi mi
"evet nerden biliyorsun"
Abimm❤️:ben gönderdim çünkü
"ne? Ne alaka"Abimm❤️:kerem'le yemeğe gitmişsin sonra ağlayarak sahille gitmişsin kerem görmüş bana yazdı bende barışa yazdım şahini aradım açmadı.. "
" tamam ben şimdi eve gidicem. görüşürüz abi sizi çok seviyorum. "
Abimm❤️:bizde seni seviyoruz fıstığım."
*abimm❤️' adlı kişinin mesajına 💗 emojisi bıraktınız.. *
__________________________________Gülerek barış'a bakıyorum "sen abimle bu kadar samimimiydin?" diyorum..
Barış:"ehh yani"
Ufak ufak yağmur damlaları saçlarımıza düşüyor "kalkalım mı geç oldu" barış kafası ile onaylayıp ayağa kalkıyor ellini bana uzatıyor tutup ayağa kalkıyorum yanlışlıkla el ele eve götürüyor barış beni. kapıyı açıp içeri giriyorum barış kapıda girmemi bekliyordu ve Bi anda yağmur yağmaya başlıyor öyle böyle değildi barışa bakıyorum arabası yanında değildi "hadi gel bugün burda kal yarın gidersin" barış şaşırıp
Barış:"yok sana zahmet olmasın"
Diyor ben ise ters bir bakış atıp "yok ne zahmeti" kafasını yere eğipBarış :"peki tamam" diyerek içeri giriyor şahin evde yoktu içmeye gitmiştir diyerek kafama takmıyorum içeri giriyoruz kapıyı kapatıp barışa bakıyorum "gel benimle" diyip ellini tutuyorum şahinin odasına götürüyorum barışı şahinin dolabından temiz kıyafetler çıkartıp barışa uzatıyorum barış alıp yatağın üstüne koyuyor ben karşısındayken üstündeki polo yakayı çıkartıyor karın kasları belirgindi gözlerim fal taşı gibi açılıyor vücudunu süzüyorum bakmamak elde değildi her şeyin farkına varıp odadan çıkıyorum koşarak odama gidiyorum kapıyı kilitleyip kapının arkasına yaslanıyorum.. O an gözümün önünden gitmiyordu.
Bir kaç dakika sonra kendime gelip banyoya giriyorum makyajımı siliyorum üstümü değiştirip saçlarımı topumuz yapıyorum odadan çıkıp salona gidiyorum. Barış salonda oturup telefonla oynuyordu karşısına oturup ona bakıyorum boş boş aklımdan "sen kereme aşıksın. Sen keremden hoşlanıyorsun barışa karşı bir duygun olamaz" diye cümleler geçiyor..
Saat'e bakıyorum gece 01:10 du ve barışa dönüp "hadi uyuyalım sen o odada kal bende yan odadayım" diyip ayağa kalkıyorum "iyi geceler tatlı rüyalar" gülümsüyorum ve merdivenlere doğru yürüyorum. Barış arkamdan
Barış:"iyi geceler tatlı rüyalar güzelim" diyor güzelim demesine şaşırıyorum hemde baya.. Hızlı adımlarla odama gidiyorum yatağa uzanıyorum kap karanlık odada bir perde açıktı ayın ışığı ve yağmur görünüyordu..
Aklımda kerem vardı dayanamayıp mesaj atıyorum..
__________________________________
(mesajlar)
"özür dilerim her şey için.-" o evlenme konusu yalan. Boşuna kendini üzme! "
"ciddi misin?"-"evet ciddiyim. Şimdi sana bir kaç şeyi itiraf edicem ve bir daha karşına çıkmayacağım"
"söyle ne söyleyeceksen
-" senden hoşlanıyorum ama bunun Bi önemi yok sana hayatta mutluluklar.. "
" bende senden
hoşlanmıyorum bir
daha karşıma çıkma lütfen.. Sanada mutluluklar.. "*"7️⃣🦁✨" kişisi mesajına 👍🏻 emojisi bıraktı *
__________________________________Anlık sinirle senden hoşlanıyorum kelimesini kullanma gerekirken hoşlanmıyorum kelimesini kullanmıştım Bi anda ağlamaya başlıyorum 2-3 saat boyunca ağlıyorum gözlerim kan çanağı gibi olmuştu. Zar zor uyuyorum sabah telefonumun çalmasıyla uyanıyorum arayan...........
__________________________________
Arayan kimdi sizce?
Takip etseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim.. Yarın belki yeni bölüm atarım belki atmam.. Görüşürüzzz 💮💐🌷🌸🌼🌺🌹.