İçeri girenler keremin ailesi'ydi. Reyhan (keremin küçük kız kardeşi) filiz teyze (keremin annesi) ve Ömer amca (keremin babası) vardı içeri doğru yürüyorlar annesi bana bakıp garipsiyor.. Ben ise ailesi olduğunu bildiğim için ayağa kalkıp filiz teyzenin yanına gid
iyorum "hoş geldiniz" reyhana bakıp ellimi uzatıyorum "ben (ismin) sende reyhan olmalısın" diyerek gülümsüyorum reyhan'da "evet.. Memmun oldum (ismin) abla, sen abimin arkadaşı mısın?" kereme bakıp tekrar reyhana bakıyorum "evet öyle sayılır" kerem annesi ile konuşuyordu bende reyhan ile konuşuyordum.Bir şeyi sormayı unutmuştum "çay kahve içer misiniz" filiz teyze "çay olur hanım kızım. Sana da zahmet olacak ama. " Ömer amca ise "benimkide çay olsun" diyor. Reyhana bakarak "sen benimle gel istersen.. İstediğin şeyleri sen seçersin olur mu?" kerem ise beni hayran hayran izliyordu reyhanla ilgilenmem hoşuna gitmişti. Reyhan ellimi tutup "olurrr hadi gidelim.." bende gülerek "tamam hadi gidelim." kereme bakıp göz kırpıyorum "görüşürüz geliriz birazdan" diyip odadan çıkıyoruz...
Asansöre binip 1.katta iniyoruz kafeteryaya gidip 3 çay bir tanede meyve suyu alıp odaya çıkıyoruz içeri giriyoruz çaylardan birini filiz teyzeye diğerini Ömer amcaya veriyorum boş bir sandalyeye oturuyorum reyhan'ıda kucağıma oturtuyorum...
__________________________________
Aradan bir hafta geçiyor hastaneden çıkıyoruz keremin evinde kalıyordum ailesi ile ailesi yanımızda olduğu için keremle doğru düzgün konuşmamıştım. Bir gün sabah erken uyanıp duşa girip çıkıyorum kıyafetlerimi giyip aşağıya iniyorum. Filiz teyze uyanmıştı kahvaltı hazırlıyordu yavaşca yanına yaklaşıyorum "Günaydın filiz teyzem" filiz teyze bana dönüp gülümseyerek "Günaydın (ismin) kızım" diyor. Kahvaltı hazırlamasına yardım ediyorum bahçeye güzel bir sofra hazırlıyoruz. Bir süre sonra kapı çalıyor.. "ben bakarım" diyip kapıyı açıyorum gelen kerem'di.. Tamamen iyileşmişti antrenmana gidip gelmişti..
Gülümseyerek kereme bakıyorum "hoş geldin." girmesi için bir kaç adım geri gidiyorum içeri giriyor. Kapıyı kapatıyorum arkasından diyorum bir şey demeden odasına gidiyor. Ben ise filiz teyzenin yanına geri dönüyorum 10 dakika sonra kerem aşağıya iniyor.. Bahçeye gidiyoruz kahvaltımızı yapıyoruz kerem ve Ömer amca salona gidip TV haberlere bakıyorlar reyhan barbieleri ile oynuyordu biz bulaşıkları topluyoruz. Topladıktan sonra birer kahve yapıp bahçeye çıkıyoruz sohbet ederek kahvelerimizi içiyoruz.. İçtikten sonra salona geçiyoruz keremin karşısına oturuyorum beni gördüğü an kalkıp odasına gidiyor. Niye böyle davrandığını anlayamıyordum, bende kalkıp arkasından gidiyorum odasına girip kapıyı kapatıp kapıya yaslanıyorum "hayırdır ne oluyor ne bu tavırlar" diyorum kereme bakarak.Kerem bana dönüp "barışla aranda bir şey yaşandı mı" diyor Bi anda ben ise anlamamıştım "nasıl yani" diyebiliyorum sadece. Kerem üstüme yürüyordu "nasıl bir şey olduğunu biliyorsun" demek istediği şeyi anlamıştım benim böyle bir yaptığımı nasıl düşünürdü gözlerim doluyor "y-yok öyle bir şey ben onu arkadaşım olarak görüyorum ne saçmalıyorsun sen"
keremin gözünden yaş düşüyor"beni restoranta bıraktığın gün barışla aynı evde kalmışsın ne oluyor ya Bi senden hoşlanıyorum diyorsun birde gidip bir başkası ile aynı evde kalıyorsun kaldığına göre aranızda bir şeylerde yaşanmıştır" diyor kerem.. Ben ise dayanamayıp tokat atıyorum "Cidden yeter ben tek bir kişiye aşığım o kişide sensin yeter bana böyle davranma" kerem Bi anda dudağıma yapışıyor ilkte ne yapacağımı bilemedim sonrada karşılık verdim belimden tutup kendisine çekiyor deliler gibi öpüşüyoruz gözlerinizden yaşlarda düşüyor hep bu anı beklemiştim hiç dudağımı dudağından ayırmak istemiyordum biz öyle iken kapı açılıyor anında geri çekiliyorum üstümü düzeltip göz yaşlarımı siliyorum filiz teyze gülerek "pardon kusura bakmayın bozduk." diyor ben ise kereme bakarak Gülüyorum.
Filiz teyze gideceklerini söylüyor bizde onları yolcu ediyoruz kapıyı kapatıp gülerek kereme bakıyorum ve "biz az önce ne yaşadık şaka gibiydi ama güzeldi" diyorum kerem ise gülümseyip üstüme yürüyor geri geri gidiyorum en sonda sırtım duvara değiyor içimden "boku yedin (ismin)" diyorum kerem yüzüme yaklaşıyor ve o an keremin telefonu çalıyor "şuan kurtuldun ama birazdan kurtuluşun yok" diyip telefonuna bakıyor arayan yunus'du açıyor..
__________________________________
(kerem ve yunusun ağzından)Yunus:"napıyosun bro"
Kerem:"annemleri yolcu ettik yengenle oturuyoruz." diyor bana bakarak "Eee siz napıyosunuz"
Yunus:" iyi bizde.. Buluşalım mı bir şeyler yaparız, sen (ismin) 'i getir bende Tuğçeyi getireyim olur mu"
Kerem:"olur kardeşim. ______ kafesinde buluşalım. Görüşürüz." diyip kapatıyor.
__________________________________Ters ters kereme bakıyorum "biz sevgili değiliz farkındasın demi" diyorum kerem ise gözlerini devirip "evet biliyorum ama bir birimizden hoşlanıyoruz flört sayılırız" kafamla onaylıyorum "Eee ne konuştunuz" kerem merdivenlere doğru yürüyordu
"yunuslarla buluşacağız hadi hazırlan" bana dönüp "hee unutma akşam ödeşeçeğiz" diyip odasına gidiyor bende arkasından odama gidiyorum bana misafir odasını vermişlerdi üstümü değiştirip hafif bir makyaj yapıyorum saçımı tarayıp salık bırakıyorum.Kombinimiz..
Kerem hazırlanmış aşağıya inmişti bende aşağıya iniyorum kerem arabasının anahtarını almadığını fark ediyor odasına gidiyor anahtarı almak için o sırada kapı çalıyor gelen.....
__________________________________Takip edin lütfen..
Görüşürüzzz🎀💮💐🌷🌸🌼🌻🌺🌹..