episode 12

18 1 0
                                    

Merhabaa

sevimo., Hue-Uzaktan

Öneririm dinlemenizi

Keyifli okumalaaar💐🪬

"Kızım ya ne kadar özlemişim seni."

Aylin ile uzun zamandır telefon harici konuşamıyorduk. Tabii ki telefonla da samimiyetimiz hissediliyordu karşılıklı olarak fakat yüz yüze kadar etkili olmuyordu maalesef.

Bundan dolayı ben işten çıktıktan sonra direkt onun evine gelmiştim de hasret giderebilmiştik.

"Ben de özledim Aylin ya."

"Eh kaytarmasaydın hâlâ beraber çalışıyor olurduk."

Yüzümü buruşturmuştum hemen. Onun da dalga geçtiğini biliyordum zaten.

"Eee! Anlat bakalım yeni işin nasıl?"

Çok da yabancısı olduğum bir mekân değildi ki. Alışkın olduğumdan kaynaklı ayak uydurmam kolay oluyordu. Yani belki bazı istisnalar hariç.

"Valla mekân olarak iç açıcı bir ortam aynı zamanda iş arkadaşlarım da çok iyiler sağ olsunlar. Onun haricinde zaten hep aynı tempoda ilerliyoruz. Mekânsal değişiklik haricinde pek de değişen bir şey olmadı."

Aylin de bana katıldığını belirten bir şekilde kafasını salladı. Eh o da biliyordu zaten.

Aramızda oluşan sessizliği bölen zilin çalması oldu.

"Birini mi bekliyordun?"

Aylin kapıya doğru giderken ben de onun peşinden gittim.

"Yoo! Kimse gelmeyecekti."

Kapıyı açar açmaz Kübra Hanım ellerini kaldırıp hafif yüksek sesle bağırdı.

"Ben geldim! Bu gece dağıtmaya hazır mısın?"

Aylin'in arkasında beni görünce son kelimeleri sessiz çıkmıştı ağzından.

"Ayy! Yalım sen de mi buradaydın. Yanlış zamanda mı geldim ben ya. Haber de vermedim sürpriz olsun diye."

"Yok kızım saçmalama gelsene içeri. Takılırız hep birlikte iyi oldu hem böyle."

Kübra Hanım ayakkabılarını çıkarıp ev terliği giyerken ben de onaylamıştım Aylin'i.

"Evet evet! Hem gideceğim ben birazdan."

İkisi de bir ağızdan hayır diye bağırmıştı. Anlaşılan bu gece uzun olacaktı.

Biten şişeler, devrilen kadehler...

Gece gerçekten de hızlı başlamıştı. Pekâlâ Aylin ve Kübra Hanım'ın bu kadar iyi bir içici olduğunu bilmiyordum.

ATROPOS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin