episode 13

15 1 0
                                    

Merhabalaaar 🩵

Egemen Akkol, Rana Türkyılmaz- Bana Bi Yolunu Bul

Sizlerden de şarkı önerisine açığımm.

Keyifli okumalar

Bitirdiği ikinci paket sigarısını da çöpe atıp, yanındaki adamından öbür paketi de istedi.

Adam önce vermek istemedi, bugün zaten çok fazla içmişken ciğerleri bir paket sigarayı kaldıramayacağını biliyordu.

Fakat Zaim'in tek bir bakışı itiraz istemediğini belli ediyordu.

O sırada kapıdan giren bedenle memnuniyetle gülümsedi.

"Hoşgeldin!"

Ve daha sonra yanındaki adamı hariç herkesin çıkması için işaret yaptı.

"Geç otur şöyle karşıma."

Kapıdan giren beden direkt koltuğa oturdu. Burada olmak istemediği suratından anlaşılıyordu zaten.

"Çok fazla kalmak istemiyorum. Derdin neyse söyle gideceğim."

Zaim meydan okurcasına baktı adamın gözlerine.

"Dillenmişsin. Eskiden böyle değildin. Zaim ağabey diye dolaşırdın peşimde."

Karşısındaki adam suratını buruşturdu. Eski konuları açmak için mi çağırmıştı onu buraya?

"Biz o yolları geride bırakalı çok oldu unuttun mu?"

Zaim umursamadı. Mail hesabındaki mesajı açıp karşısındaki adama uzattı.

Mesajı okuyan adamın önce kaşları kalktı daha sonra ise sakince telefonu kapatıp masaya doğru fırlattı.

"Ee! Ne yapmalıyım bu durumda?"

Zaim rahatsızca yerinde kıpırdandı. Kendisi gibi rahatsız olmaması onu rahatsız etmişti.

"Ne demek ne yapmalıyım?"

Parmaklarıyla masada ritim tutturmaya başladı.

"Ne yazdığını okumadın mı?"

"Okudum da seni bu denli korkutan ne Zaim? Nereden biliyorsun o günle ilgili olduğunu?"

Zaim'in çatık olan kaşları iyice çatıldı.

"Aptal mısın be adam? Başka ne ile ilgili olacak?"

Hakareti karşısında karşısındaki adam yerinde hareketlendi.

"Bana bak! Ne ile ilgiliyse ilgili. Burada benimle ilgili hiçbir şey yok. Ne yapacaksan tek başına yap çünkü bu defa seninle bir olmayacağım."

Zaim rahatça arkasına yaslandı. İşte burada yanılıyordu. Bu işte de beraber olacaklardı. Bunu karşısındaki adama söylerken oldukça rahattı.

ATROPOS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin