Merhabalaar 💙
Vega-Delinin Yıldızı
Keyifli okumalar
Ꮚ
Kübra, yarın olduğundan daha erken çıkabileceğimizi söylemişti. Bunun nedeninin ne olduğunu sorgularken de aslında Alaz Bey'in doğum günü olduğunu ve kafede kutlama yapacağını söylemiş, beni de davet etmişti.
Kabul etmiştim.
İlk başta teklifi kabul ettiğim için pişman olsam da sonradan bunun anlamsız olduğunu sosyalleşmekten zarar gelmeyeceğini temkinlemiştim kendime.
Pekâlâ bir sorunum daha vardı o da ne hediye alacağımdı.
Gün boyu aklımda dönüp durmuştu. Ama en sonunda işin içinden çıkamayacağımı fark ettiğim vakit alışveriş merkezinde gezinip karar verme fikri cazip gelmişti.
Ꮚ
İşten çıktığım gibi geçe kalmadan alışveriş merkezine gelmiştim. Aklımda hediye fikri olmadığı için de uzun süredir dolanıyordum.
En sonunda bir mağazaya girip gümüş bileklik bakmaya başlamıştım.
Bakınıyordum ama içime sinen bir model bulamıyordum.
"Yardımcı olayım mı kızım?"
Mağazanın sahibi olan amca sanırım benim kararsızlığıma daha fazla dayanamamış, el atmaya karar vermişti.
"Çok iyi olur aslında. Hediye alacağım için biraz fazla pimpirikli davranıyorum sanırım."
Amca anlayışla kafasını sallamış modelleri sıralamaya başlamıştı.
"Sanırım erkek arkadaşına alacaksın."
"Evet. Erkek bir arkadaşıma alacağım."
"Son zamanlarda hediye olarak bu çok satılıyor."
Diyerek sade bir bileklik göstermişti.
Klasik balıksırtı modelindeydi yani tercih edilebilir bir güzellikteydi fakat yine de başka modellere de bakmakta fayda vardı.
"Başka modellerinize de bakabilir miyim?"
Bir tane daha bileklik çıkarıp cam tezgâhın üstüne koymuştu.
Düz bir şekilde kordonu vardı fakat kordonların birleşim yerinde isim yazmak için koyulmuş yine gümüşten bir düzlük vardı.
"Bunun üstüne arkadaşının ismini de yazabilirim."
Yani biraz çocuksuya kaçıyordu. Tercih etmek istediğim bir model değildi.
"Aslında ilk gösterdiğiniz modeli daha çok beğendim. Onu paketleyebilir misiniz acaba?"
"Tabii evladım."
Amcanın önce çıkardığı modelleri koymasını beklemiş ardından seçtiğim bilekliği paketlemesini.
Her şey hazır olunca da ücreti ödemiş, alışveriş merkezinin çıkışına doğru ilerlemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATROPOS
ChickLitAtropos: Geri adım atmaz, bildiğinden şaşmaz, bükülmez. Kimsesizlik, sırtımda taşıdığım en büyük yükümdü. Hayatımın her anında arkamda her daim gölgesini hissedeceğim canavardı. Aynı zamanda bana gerçekleri her daim hatırlatacak tek dostumdu. Kısac...