Merhabaa 🕊️
Okuduğunuz saati yazar mısınızz?
Ulaş Aydın-Gitmeyi Ben Seçmedim
Ꮚ
Alaz
Üst kısmı çıplak bir şekilde bir yandan barfiks çekerken bir yandan da arkadaşının söylenmelerini dinliyordu.
"Of of! Nasıl affettireceğim olum ben bu kıza kendimi?"
Alaz, arkadaşı ile ilgilenmekten çok içinden ne kadar barfiks çektiğini sayıyordu.
"48,49..."
Umursanmadığını anlayan arkadaşı yattığı koltuktan hafif oturur poziyona gelip arkasındaki yastığı kapının orada barfiks çeken arkadaşına fırlattı.
"Alaz! Akıl versene oğlum."
Alaz'ın dikkati çoktan dağılınca demirden ellerini çekip çevik bir hareketle yere atladı.
Aynı zamanda yere koyduğu havlusunu, su şişesini ve sıfır kollu tişörtünü alıp arkadaşının yanına oturdu.
"Ne diyeyim oğlum? Yine ne yaptın kıza?"
Arkadaşı gözlerini devirip gerisin geriye yattı koltuğa.
"Vallaha bu sefer bir şey yapmadım."
Alaz suyunu içerken inanmadığını belli eder bir şekilde tek kaşını kaldırmıştı.
Arkadaşı da zaten inandırıcı olmadığını anlayınca derin bir nefes almıştı.
"Yanlışlıkla eski sevgilimin ismiyle seslendim."
Alaz'ın içtiği su boğazında kalırken 'sen yandın oğlum dercesine' elini sallıyordu.
"Ulan salak herif ne midesiz insansın sen lan!"
Arkadaşı kendini savunmaya geçmeye hazırlanırken Alaz sözünü kesmişti hemen.
"Hiç bahane sıralama lan. Eşek herif kız haklı tabii."
Arkadaşı biraz hovardı bir tipti ve ciddi ilişkiler insanı değildi. Sevgilisi -ki muhtemelen artık eski sevgilisi olacaktı- onun tam zıddıydı.
Alaz ikisi bir araya nasıl gelmişti bilmiyordu ama zıt kutuplar birbirine çeker sözüne onların ilişkilerinden sonra inanmaya başlamıştı.
"Oğlum yemin ederim bilerek olmadı ya. Bak dinle beni bir."
Alaz başka zaman olsa arkadaşını dinlemez, kapı dışarı ederdi ama bu defa farklı bakıyordu.
Gerçekten üzülmüştü ve oldukça pişman görünüyordu.
"Yani ne gibi haklı bir sebebin var merak ediyorum Gediz. Anlat bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATROPOS
ChickLitAtropos: Geri adım atmaz, bildiğinden şaşmaz, bükülmez. Kimsesizlik, sırtımda taşıdığım en büyük yükümdü. Hayatımın her anında arkamda her daim gölgesini hissedeceğim canavardı. Aynı zamanda bana gerçekleri her daim hatırlatacak tek dostumdu. Kısac...