Bugün balo vardı. Eksiklikler tamamlanırken bende diktirdiğim elbisemi giydim. Çok şık gözüküyordu. Aklım o nottaydı. Kim yazmıştı bilmiyorum. Korumam Sole kapıyı çalıp içeriye girdiğinde tüm misafirlerin geldiğini anladım. Wiserda krallığı tüm üyeleriyle buradaydı. Wiserda krallığının oraya gittiğimde Prens Boa elimi tutup öptü ve dansa kaldırdı. Mükemmel dans edişinden daha önce çok prensesi dansa kaldırdığını anladım. Çok konuşuyordu, başım şişti. Müsade isteyip Areno krallığının yanına geçtim. Areno kralı 65 gün önce öldüğü için Prens Sambo Kral olmuştu ve bir kraliçeye ihtiyacı vardı. Çok sempatik, şık giyinmişti ama çok siyahtı. Ruhum karardı ona bakarken ama dans teklifini reddetmedim. Aklıma Prens Sambo'yu yazdım. Gücüme güç katabilecek, beni sevip sayabilecek bir krala ihtiyacım vardı.
Bir sürü krallık ile tanıştıktan sonra aklıma yatan Prens Samboydu. Odama çıktığımda yine bir not vardı. Notu okumaya başladım.
Aklına yatan Prens Sambo ama ben o değilim. Yarına ölü bulunacak. Ölmesini istemiyorsan istediğim şeyi yapmalısın. Akşam 23.30 da Limanda ol ve en kaliteli silahlarını tankın üstüne koy. Görüşürüz gelecekteki karım
Ruh hastası olduğunu anlamıştım. Silahı ne yapacaktı acaba. Saatin gelmesini bekledim ve geldiğinde Saraydan çıktım. Limana gidip istediği silahları tankın üstüne koydum. Saraya gittiğimde küvete girdim. Çıktığımda yeşil saten geceliğimi giyip uyudum.
Kabus görmüş, korkmuştum. Sole beni uyandırmıştı. Yanımda yatmasını istedim ama uygunsuz olacağını düşünüyordu. Koltuğa yatıp uyumuştu. Sabah dans dersim vardı. Eğitimime gittiğimde Prens Sambo'yu gördüm. Onunla dans ederken heyecanlanıyordum. Mutluydum. Dans dersi bitince odama gitmek istedim ama kralımız yemek yeneceğini söylediği için yemek salonuna gittik. Prens Sambo'yu gören kral ayağa kalkıp yemeğe katılabileceğini söylemişti ama işi olduğunu söyleyip gitmek istedi. Kral onaylayınca gitti, ben geçirecektim ama Kral bunun uygun olmayacağını bakışlarıyla anlatınca usulca yerime oturdum. Benden isim beklediği açıkça belliydi ama emin değildim. Kafamı belli belirsiz sağa sola salladıktan sonra afiyet olsun diyerek yemeklerimize başlamıştık. Bugün Wiserda krallığı gelecekti, her şey ile ilgilendikten sonra üstüme buz mavisi, beyaz güllerle işlenmiş elbisemi giydim.
Aşağıya korumam Sole ile iniyorum, kalbim gümbür gümbür atıyor. Nedenini çözemedim ama bulurum. Salona geçtiğimizde selamlaşma faslından sonra oturdum. Aklım cinayetlerdeydi. Uzun zamandır olmuyordu, yenisi bu akşamdı.
2 saat konuştuktan sonra gitme kararı aldılar. Bende krala çok yorulduğumu, dinleneceğimi söyleyerek odama geçtim. Odama girdiğimde siyah güller vardı. Ölümün habercisi olan siyah güller vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velihat Prenses
ChickLitAseria krallığının Prensesi bir gün gittiği balodan çıkamaz, Bir seri katil, deli, krallığın gelecek vadeden velihat prensesi.. Hepsi bir araya gelirse ne olur