Sabah uyandığımda yine küvet hazırlanmış bir şekilde hizmetkarlarım beni bekliyordu. Notu okumuştum ve açıkça onu aldatacak hamle yap diyordu. İş birliğimi Prensle yapmıştım ama sözde notu yazan kişiyle yapıyormuş gibi gözükmem gerekiyordu. Pembe, dantel detaylı bir elbise giyip aşağıya indim. Kral ve Leydi Kathrine sofrada beni bekliyorlardı. Oturduğumda kral afiyet olsun dediğinde kahvaltı yapmaya başladık. Bir yandan sohbet ediyorduk.
Kral: 1 ay sonra taç giyme törenin olacak Prenses. Ona göre hazırlan ve kendine eş bir an önce bul
diyip kalktı. Kathrine bana dönüp elimi sıktı. Her şeyin iyi olacağına inandırmak istermişçesine.. Bugün Prens bize gelecekti. Normalde mutfaktaki çalışanlar yemek ve tatlı yaparken bugün çalışmalarını istemedim. Amacım hem kafamı dağıtmak hem de Prense marifetlerimi göstermekti. Kathrine yardıma gelmişti ama el lezzeti olmadığı için tek yaptığı dediğim şeyleri dolaptan çıkarmaktı. 3 saat boyunca elimden geleni yapmıştım. Kapı çalınca hizmetkarlardan birine seslenip kapıyı açmasını söyledim. Leydi kathrine masayı kurmama yardım ettikten sonra odasına çıkmıştı. Kendine ait 3 tabakla birlikte odasına gitmişti.
Prens sofraya bakıp güldü ve yerine oturdu. Güzelce yemeğimizi yedikten sonra hizmetkarlardan cat'e ellerinize sağlık dedi.
Cat: Bunları biz değil Prenses Seyan yaptı.
Prens bana dönüp şaşkınlıkla baktı. Haklı da yani. Normalde asla yapmam böyle şeyler.
Prens: (elimi öpüp) ellerinize sağlık Prenses. Çok güzel olmuş, bu marifetlerinizi her zaman görmek isteriz.
dediğinde gülüp istediğiniz zaman dedim. Çalışma odasına gidip nottan bahsettiğimde şaşırdı. Kabul etti durumu. Biz konuşurken kapı çaldı. Gelen koruma Jackti. Kathrine ile dersi olduğunu söylediğinde Prense dönüp izlemek ister mi diye sordum. Biraz onları izledik sonrasında limana geçtik. Silahları ve geminin içini gösterdim. İstediği silahları kutuya koymalarını ve gemiye yüklemelerini istedim. İki gün sonra yük gemisi Qermen krallığına doğru yola çıkacaktı. Yorulduğumu söyleyerek sarayıma çekildim.
Saraya geldiğimde bakım odasını hazırlamalarını söyledim. İlk hamama girip sonra güzelce cilt bakımımı yaptırmıştım. Sonra odama çekilip yeşil saten geceliğimi giyip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velihat Prenses
ChickLitAseria krallığının Prensesi bir gün gittiği balodan çıkamaz, Bir seri katil, deli, krallığın gelecek vadeden velihat prensesi.. Hepsi bir araya gelirse ne olur