devamı
Prensesin anlatımı
Sabah uyandığımda haberlerde bir cinayet vakası daha vardı. Her zaman ki gibi vücudunda bir sürü iz, bıçak izi, vardı. En kötüsü bunu kimin yaptığını öğrenememiştik. Her geçen gün cinayetler artıyordu, dünyadan 1 pislik siliniyordu. Cinayeti işleyen kişiyi, katili, yakalayamamak bu işin kötü tarafıydı.
Jack gelip birisinin beni görmek istediğini söyledi. Saçları, üstü çamurdan görünmeyen bir kız girdi içeri. Dün olanları anlattığında hizmetlilerden Diana'yı çağırdım ve ona kıza iyi bakmasını ve bir süre onla ilgileneceğini söyledim. Derhal odasının ve küvetin hazırlanmasını emrettim. Kızın odası hazırlanırken hizmetli Caroline'ı çağırdım. Kızı yıkamasını söyledim. Kız teşekkürünü ettikten sonra mutfağa ilerledim. Bundan sonra masada 3 kişi olacağımızı söyledim. Korumam Sole'u çağırıp tüm korumaları bahçeye toplamasını, yarım saat içinde geleceğimi söyledim. Kız için hazırlattım odaya gidip etrafa baktım. Caroline'ı görünce terziyi çağırması gerektiğini, kıza elbise dikileceğini söyledim.
Bahçeye çıktığımda korumalara göz gezdirdim. Baştan 5. olan korumayı seçip kızı korumakla görevlendirdim. Kızın odasını tarif ettikten sonra gitmesini söyledim. Diğer korumalara durumu açıklayıp kız dışarı çıkarsa 3 kişi gidecek, dışarıdan böyle yardıma muhtaç insanları içeri alabileceklerini ama dikkat etmelerini söyledim. Jack'e dönüp kıza dövüş dersi vermesini söyledim. Yukarıya, kızın odasına, doğru yola koyuldum. Kapıyı çaldığımda kız ayağa kalkıp selamlayacakken durdurdum. Terzi olayından bahsettim, sadece ölçü alacaklarını ve istediği renkleri söylemenin yeterli olacağını söyledim. Jack terzinin geldiğini bildirdi. Kızın ölçülerini aldıktan sonra benim için diktiklerini odama koydurduğunu söyledi. Kıyafetlerin çoğunu en geç iki güne getirmesini söyledim. Yemek saati geldiğinde Kathrine (o kız) ile aşağıya indik. Kralı görünce selam verdi. Hep beraber yemek yedikten sonra kathrine'i bahçeye çıkardım. Jack bizi görünce yanımıza geldi. İkisini tanıştırdıktan sonra Dövüş ve kılıç dersi alacağını söyledim. Yarın öğlen 2 de burada derse başlayacaksınız diyip odama çıktım.
Sabah uyandığımızda yine bir cinayet haberi geldi. Bu sefer çocuk, kadın demeden öldüren birisi öldürülmüştü. Artık içim kaldırmıyordu, resimlere bakamıyordum. Delik deşik edilmiş, işkence uygulanmıştı adama. Kahvaltıya Qatalio krallığı gelecekti. Birkaç gün bizim krallıkta kalacakları için başka bir yerde olan saraylardan birisi onlara verilmişti. Bir deliden söz etmişler. Etrafında olmayan varlıkları görüyormuş. Acilen tedavi edilmesi gerektiği için bizim krallığa getiriliyormuş. Bizim krallığımız şifa krallığı olarak biliniyor. Kapı açıldı, Qatalio krallığı gelmişti. Selamlaşma faslından sonra kahvaltıya oturduk. Sohbet eşliğinde kahvaltı ettikten sonra gezmeye çıktık. Ülkemizi gösteriyoruz. Korumalarımızdan biri gelip kızın fenalaştığını söylediği için Prens Ziyar ile birlikte saraya geçtik. Kızın odasına gittiğimizde her yer ortalıktaydı ama olsun. Etrafı toplamalarını söyledim ve kızı yanıma aldım. Su falan içirip boğazına iki lokma girmesini sağladım. Dersin nasıl geçtiği ile ilgili sohbet ettik. Saat geç olunca herkes uyumaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velihat Prenses
ChickLitAseria krallığının Prensesi bir gün gittiği balodan çıkamaz, Bir seri katil, deli, krallığın gelecek vadeden velihat prensesi.. Hepsi bir araya gelirse ne olur