İş birliği

1 0 0
                                    


Oda da uyandığımda hizmetkarım küveti hazırlamıştı. Güzelce duşumu alıp mavi bir elbise giydim. Kapıdan çıktığımda Sole yoktu. Şaşırmıştım çünkü her sabah 09.00 da kapımın önünde beni beklerdi. Aşağıya indiğimde Sole ve Prens Kenyo konuşuyorlardı. Beni görünce konuşmaları kesilmişti. Yanlarına usul usul gittiğimde Prens elimi tutup öpmüştü. Kahvaltının 15 dakika içinde olacağını söylediğinde onaylamıştım. Bizim konuşacaklarımız vardır diye Sole gitmişti. 

Prens: Akşam üstümü örten sizdiniz değil mi?

Prenses: Evet, uyku tutmadığı için aşağıya inmiştim. Sizin uyuduğunuzu görünce üşümeyin diye üstünüzü örttüm.

Prens: Teşekkür ederim. Hadi kahvaltımızı yapalım. 

Kral ve Kraliçe sofraya oturmuş bizi bekliyorlardı. Önümüzde kuş sütüne kadar her şey vardı. Çok acıkmıştım. Güzelce, her şeyden az az, tabağıma yemekleri koydum. Kahvaltı ederken çıt çıkmıyordu. Kahvaltıdan sonra Prens ile bahçeye çıktık. Gül bahçesi vardı. Biz ekmiştik. Her gün düzenli sulandığı belli oluyordu. 

Prens: Normalde bahçıvan suluyormuş. Bu saraya geldiğimizden beri bahçıvan değil de ben sulamak istedim. Aynı sen kokuyorlardı.

dediğinde utanmıştım ve müsade isteyip yukarı çıktım. Odama girdiğimde siyah güller vardı..

Buraya geldiğinde kurtulduğunu sanmadın herhalde. Neyse karıcım tek bir kelime etme kimseye yoksa hiç iyi şeyler olmaz. Ufak bir hatırlatma geçeyim dedim.

Direkt aşağıya insem farkederdi. Biraz odamda oyalandım, üstümü değiştirdim. Başka mavi renk bir elbise giymiştim. Sonra Prens Kenyo'nun çalışma odasına geçtim. Nottan bahsetmem gerekiyordu.  Korumam bizleyken silahlardan bahsettik sonra Sole'ün telefonu çalınca çıktı. O sıra nottan bahsettiğimde şaşırmıştı. Buraya geleceğini tahmin etmiyorduk. Halledeceğini söylediğinde olmaz dedim. Kimi öldüreceğini söylememişti o yüzden şimdilik susmak zorundaydık.

Çalışma odasından sonra limana geçtik. Limanda oyalandıktan sonra Qermen krallığına giden gemi hakkında bilgi aldık. Dört saate varacağını söylediklerinde onayladık. Saraya gittiğimizde acıktığım için odama yemek gelmesini söyledim. Odama çıkıp küvette soğuk bir duş aldım. Üstüme yeşil geceliğimi giyip yemeğimi yedim. Sonra siyasi işlerle ilgili kitabı okuyup uyudum.

Velihat PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin