Balo

3 0 0
                                    




Kathrine ağzından

Balonun olacağı gece 02.36 da uyanmıştım. Çok susadığımı farkettiğimde ayağa kalktım ve masama yürüdüm. Sürahim bomboştu, sürahiyi alıp merdivenlerden indim. Mutfağa ilerlediğimde tıkırtılar duydum, sürahiyi doldurup tıkırtıların olduğu yere ilerledim. Maske takmış biri evden çıkıyordu, takip etmem lazımdı ama edemezdim. Anlarsa zarar verebilirdi bana. Bahçeye ona görünmeden çıktığımda duvardan atladığını gördüm. Herhalde korumalardan biri sarayda sıkıldı ve dışarıya çıkmak istedi diye düşündüm. Sabahtan akşama çalıştıkları için çıkamıyorlardı. Neyse ben odama geçtim.

Sabah 07.00 da uyandırıldım. Küvet hazırlanırken kıyafet seçmem gerekiyordu. Kırmızı , şık ve dekolteli bir elbise seçtim. Küvet hazırlanınca kendimi sıcak suya bıraktım. O kadar ferahlamıştım ki resmen kaslarımdaki ağrı geçti. Banyodan çıkıp salona geçtik. Beni giydirirlerken Prenses Seyan gelmişti, yanında koruması da vardı. Koruması kapıda bekliyordu bende girmesi için işaret verdiğimde içeri geldi. Prenses dediği gibi saçımı yapmıştı. Yüzümde gülümseme oluşmuştu.

İşimiz bitince aşağıya indik, kahvaltı faslı olmamıştı. En azından benim için.. Korumalardan Jack'i gördüğümde içimdeki dürtüyle yanına gittim. Normal sohbet ederken geceden konu açtım. Gerilmişti ama belli etmemeye çalışıyordu.

Leydi Kathrine: Gece uyandığımı ve nefes almak için bahçeye çıktım.

Cümlemi bitirip bitirmez bana dönüp

Jack: biri var mıydı çevrede?

Leydi Kathrine: Görünürde kimse yoktu. Neden ki?

Jack: Tek dolaşmanız yasak Leydim, o yüzden sordum. Bir dahakine gece çıkmak istediğinizde beni uyandırın.

Leydi Kathrine: Tabi Jack. Ben Prensese bakayım.

diyerek uzaklaştım. Bu tavırlarının sebebini gece onun çıktığına yorumladım ve Prensesin yanına gittim. Qermen krallığı buradaydı, kral ve kraliçeyi selamlayıp oradan uzaklaştım. Bilmediğim bir Prens bana dans teklif ettiğinde seve seve kabul ettim. Gece geç saatlere kadar eğlenip yemek yemiştim. Yorulduğumu hissettiğimde odama gidip uyudum.

Velihat PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin